Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik denk dat hier de enige winnaar M7 is die nu eindelijk van alle sharing af is, nog maar even voor lief nemen hoeveel klanten daadwerkelijk hun abo opzeggen. De grote payservers zullen ook wel op hun kont liggen op dit moment. Misschien dat er weer iets op gevonden wordt, maar tot die tijd is het voor iedereen, thuisshare en commerciële servers einde oefening.

Dream on

 

met deze maatregel heeft alleen TVV en Cd zich in de handen gesneden met inmiddels de nieuwe cccam is het voor elke leek heel gemakkelijk te sharen als ze wat peers hebben met backups,

Niks verandert

sterker nog het netwerk wordt alleen maar groter

Link naar reactie
Delen op andere sites


ook een optie zou zijn 1 grote cirkel met elkaar zodat iedereen 3 verschilde Sids krijgt en 3 verschilde Sids weg geeft maar ja er hoeft er maar 1 de stekker uit trekken en heb je weer geen beeld

 

het is maar even afwachten hoe het daadwerkelijk gaat lopen straks de grote payserver bedenken vast wel iets Gaat niet bestaat niet !!!!

 

PS: of is het al active bij tv -Vlaanderen ?

Wan sharing, mag niet ;).

 

Met de nieuwe cccam wordt het volgens mij ook weer redelijk om te sharen. 10 mensen hebben samen weer 40 zenders te kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

ook een optie zou zijn 1 grote cirkel met elkaar zodat iedereen 3 verschilde Sids krijgt en 3 verschilde Sids enz enz.......

 

Ooit met de eerste release van CCcam 1.0.0 is er mij verteld dat dit de oplossing zou worden genaamd "Free sat for all" nou helaas is dit het niet geworden want alle reshares (hops) worden gewoon gebruikt voor Commerciële doeleinden....eigenlijk is het een "piramide" constructie geworden.

 

Eigenlijk ben ik nu blij dat er diverse servers omgaan vallen waar mensen over de rug van "onwetende" delers(hops) veel geld door verdienen...

 

Van alle commerciële aanbieders hebben de meeste van ieder abonnement maar 1 kaart tot hun beschikking...de rest van hun >100 "kaarten" krijgen ze van de mensen die wel willen delen zonder winstbejag..

 

Ik hoop alleen dat de programmeur(s) van de diverse emulatoren wel een oplossing weten te vinden voor de mensen die wel voldoende sid's nodig hebben om moeders de vrouw en kinderen te bevredigen in het aanbod.

 

Gr.Merkedesch

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Satelliet televisie is op zijn retour, met de komst van glasvezel kunnen veel meer kanalen, en in een betere kwaliteit, afgeleverd worden aan de eindgebruikers.

 

Zal best, maar nu ik sinds twee maanden in het z.g. buitengebied woon ben ik bijna verplicht om via satelliet tv te kijken, omdat de kabelaars hier niet leveren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de kaart niet op i4A staat , na elk emm bombardement (110) cccam rebooten . ik stond op 45 dan 46 om dan op I4A te komen . Ook als je op I4A zit komen er nog 110 emm's bij elke opstart van de cam binnen .

 

card reader /dev/sci1

handled 2283(2242) ecms and 117(117) emms

 

SECA card 00.***.***.*** rev I4A entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-02-15

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang de kaart niet op i4A staat , na elk emm bombardement (110) cccam rebooten . ik stond op 45 dan 46 om dan op I4A te komen . Ook als je op I4A zit komen er nog 110 emm's bij elke opstart van de cam binnen .

 

card reader /dev/sci1

handled 2283(2242) ecms and 117(117) emms

 

SECA card 00.***.***.*** rev I4A entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-02-15

006c TV VLAANDEREN : 2012-02-15

Hoi

Kan je dit eens uileggen voorwat dit allemaal staat.Ik heb al een paar keer dit gezien ivm een update.wat is de betekenis en hoe kan je zien als de update binnen is?

mvg

humbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Kan je dit eens uileggen voorwat dit allemaal staat.Ik heb al een paar keer dit gezien ivm een update.wat is de betekenis en hoe kan je zien als de update binnen is?

mvg

humbox

 

als je in cccam 2.3.0 de rev I4A ziet staan is je kaart geupdate naar de nieuwe anti cardshare optie op je kaart en kan je max 5 zenders decoderen voor die op zwart gaat voor enkele seconden.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...