Beheerder Michel Geplaatst: 24 augustus 2011 Beheerder Geplaatst: 24 augustus 2011 Ik dacht laat ik de persvoorlichter van de club eens bellen en om een officiële reactie vragen, maar dat valt nog niet mee. Iemand zijn 06-nummer? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Oldereast Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Zolang de kaart of box niet terug "lult" naar canaldigitaal (wat niet kan dus) en zolang ze geen ip adres hebben gekoppeld aan je smartcard (wat alleen op een ongeoorloofde manier te achterhalen valt voor zover dat al lukt) is er niets aan de hand en lijkt mij dit meer een manier om reacties op satellietforums te ontlokken... Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Golfdiesel Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 ik zie het maar hetzelfde als stichting Brein. Die delen naar eigen zeggen steeds gigantische klappen uit naar de sharing sites maar het zijn steeds onbeduidende kleine sites die ze uit de lucht halen (en die vervolgens binnen een week weer online zijn). Er is een hoop grootspraak, ook bij CD. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Hadrian Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Origineel bericht van: Oldereast Zolang de kaart of box niet terug "lult" naar canaldigitaal (wat niet kan dus) en zolang ze geen ip adres hebben gekoppeld aan je smartcard (wat alleen op een ongeoorloofde manier te achterhalen valt voor zover dat al lukt) is er niets aan de hand en lijkt mij dit meer een manier om reacties op satellietforums te ontlokken... Een IP-adres is makkelijk te achterhalen. Gewoon de kaart niet laten updaten en wachten tot er op de website een her-activatie wordt aangevraagd... Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Johan45 Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Origineel bericht van: D_liver Overigens "ontevredenheid" binnen vriendengroepjes??? waarschijn geen echte vrienden dan he Bij kleine vrienden groepjes zal het ook niet snel verkeert gaan. Daar zijn de kosten nog te overzien en te verdelen. Bij de grote "vrienden" groepen met 100 of meer kaartjes in het systeem kunnen wel eens makkelijk gaten vallen. Maar die opereren dan veelal weer professioneler, echter de kans op lekken is met meer deelnemers veel groter. Denk alleen maar eens na over het risico van infiltreren van CanalDigitaal medewerkers in deze "vrienden" groepen. Vult u rustig aan !!!
Oldereast Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Origineel bericht van: Hadrian Een IP-adres is makkelijk te achterhalen. Gewoon de kaart niet laten updaten en wachten tot er op de website een her-activatie wordt aangevraagd... Hoe wil CD bewijzen dat het jou ip adres is? Je kan ook via je werk je card updaten bijvoorbeeld, of via je buurman zijn wifi, mogelijkheden ten overvloede... Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
schapi Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Of via sms updaten, ik denk dat die gasten genietend meelezen hoeveel stof ze kunnen doen opwaaien en wij hebben al meer berichten geplaatst als dat zij kaarten dicht gegooid hebben. Zoals ik in het begin zei dit word een intresant draadje. Tijd voor een andere provider, kunnen ze nog veel meer abbo's zien verdwijnen 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Codx Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Origineel bericht van: Johan45 Bij kleine vrienden groepjes zal het ook niet snel verkeert gaan. Daar zijn de kosten nog te overzien en te verdelen. Bij de grote "vrienden" groepen met 100 of meer kaartjes in het systeem kunnen wel eens makkelijk gaten vallen. Maar die opereren dan veelal weer professioneler, echter de kans op lekken is met meer deelnemers veel groter. Denk alleen maar eens na over het risico van infiltreren van CanalDigitaal medewerkers in deze "vrienden" groepen. Juist hobbyisten delen met jan en alleman en je weet nooit hoeveel mensen er bij die kaarten kunnen. Terwijl de payservers alleen zorgen dat klanten er bij kunnen. Kortom mensen die voor de hobby ruilen zijn dan veel eerder de sigaar. Maar goed eerst maar is zien dan geloven.. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Johan45 Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Ik wens CanalDigitaal een goede jurist toe. Ze begeven zich naar de berichtgeving laat aanzien op juridisch glad ijs. Een voor CanalDigitaal ongunstige of verkeerde rechterlijke uitspraak kan ze duur komen te staan. Maar dat zal wel niet snel gebeuren bij die hobby clubjes. Daar ontbreekt het aan de nodige euro's om te procederen. Vult u rustig aan !!!
Cobus R Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Daar is dit board (en andere) een ideale plek voor om samen te komen en dan samen wat te doen tegen hun. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Johan45 Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Hier maak je een denkfout Cobus. Sat4all ondersteunt geen Wan sharing dus ook geen clubjes die zich daar mee bezig houden. Vult u rustig aan !!!
Cobus R Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Oja sorry ff vergeten haal mijn bericht dan maar weg want die voegt niks meer toe dan. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
schapi Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Johan , dat hoeft hij niet te denken er zijn meer mogenlijkheden , vrij Ned 1 2 en 3 en de rest FTA zien. Prima optie 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Johan45 Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Dat is ook een mogelijkheid schapi, ik kan hem iedereen aanbevelen. Probleem is echter dat de Nederland 1, 2 en 3 kaartjes zonder abonnement kosten willekeurig uitgeschakeld worden volgens dezelfde berichten over cardsharing. Vult u rustig aan !!!
magicmerlin Geplaatst: 24 augustus 2011 Geplaatst: 24 augustus 2011 Verwijderd. Door het vele gebruik van *** is er alleen maar te raden naar de inhoud van het bericht.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen