Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


M7 is geen overheid of filantropische instelling, wanneer er geen geld verdiend kan worden gaat de stekker eruit.

Is op zich wel correct wat je schrijft maar als gezinnen met 3 kinderen en elk hun receiver op de kamer niet meer normaal tv kunnen kijken gaat ook daar de sat-aanbieder eruit. Dat ze daar bij M7 ook maar eens op nadenken. Vader heeft de middagdienst en daarom 2 programma's ingesteld voor opname, moeder is naar een vriendin en 1 programma ingesteld en dan gaan me toch niet die 3 kinderen op hun eigen kamer tv kijken! Gegarandeerd zwart beeld en deze situatie is niet zo uitzonderlijk.

 

Mochten de wijze dames en heren nu de limiet op 6 zetten gelijk hier al eens is aangehaald zou het aanvaardbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@ceesv schreef:

Je zou toch eens je oor te luister moeten gaan leggen op het Mediapark te Hilversum, deze beperking of nooit enige kans van slagen hebben.

Wanneer we met zijn allen ons abonnement opzeggen bij Canaldigitaal, en zoals hierboven beschreven voor Euro 10 geld gaan overmaken naar een share, zal in Hillversum de deur toch echt dicht gaan.

 

De publieke omroepen zullen dan zelf transponder ruimte moeten huren, maar of de andere omroepen dan daar nog moeite in geld in gaan stoppen=

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vladimirke, de reden voor deze beperkingen is niet om de eigen klant het moeilijk te maken, maar om die mensen die geld verdienen aan shares buiten de deur te gooien.

Helaas betekent die wedstrijd steeds meer problemen voor de reguliere kijker.

Wanneer je in de eerste post van de vorige pagina leest dat bijna heel Europa open ligt voor 10 Euro kan je zelf narekenen dat je dan vroeg of laat failliet gaat als provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp je standpunt wel ceesv maar daar heeft de gewone gebruiker die hier niet komt lezen niks aan. Het werkt niet meer en dus vliegt het buiten, zo gaat het nu eenmaal.

Dat M7 het externe sharen wil aanpakken is hun goed recht en heeft mijn steun maar evenzeer is het ook het goed recht van gezinnen om heel de boel op te zeggen als ze geconfronteerd worden met beelduitval door iets waar ze zelf geen schuld aan hebben.

 

Ik ben nu wel heel benieuwd hoe de reacties in Nederland gaan zijn zodra CDS de boel afknijpt. :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en jij wil zeggen met deze maatregelen niet ? als dadelijk heel veel mensen uitval hebben en dus zwart beeld krijgen die gaan juist op zoek naar een Grote jongen om beeld te houden.

 

Tenminste dat denk ik, zelf krijg ik wel last van die onzin en het eerste pakket heb ik al van de kaart (Laten) verwijder(en)d.

 

te laat gereageerd deze was bedoelt voor Ceesv

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik laat niet zo zeer mijn eigen standpunt zien, maar wil wel aangeven wat het uiterste alternatief is.

 

Wanneer jij een supermarkt hebt, en je ziet steeds meer mensen de deur uitlopen met jouw artikelen zonder te betalen, of jouw oude klanten staan buiten de deur de winkeldief op te wachten en kopen dan jouw spullen tegen een lagere prijs zal je ook wat moeten doen.

 

Wanneer je dan begint met tassencontrole zal er ook een aantal mensen zijn, die stellen dat jij als winkelier niets te zoeken hebt in hun tas, en wanneer jij dat toch doet, ze niet meer bij je kopen.

 

Het zij dan zo.

 

De wereld verandert, en dit is een onderdeel daarvan.

 

Ik heb in huis ook 3 toestellen, een hoofdkaart en voor 2 x 2,50 een extra kaart.

HD kijk ik alleen in de huiskamer, in de slaapkamer doe ik het dan maar met SD.

 

Er valt mee te leven, alles went.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv,

 

Ik wil niemand tegen de schenen schoppen en dus zeker ook jou niet. Maar CD heeft vele andere opties om de illegale commerciele shares te doen stoppen. Zoals al zo vaak door mij gezegd. Dit is oa via het strafrecht en het privaatrecht. Echt dit hoeft het bedrijf maar 1,2 of 3 keer te doen en je zal zien het werkt heel snel en de commerciele shares zijn dan al gauw tot een miniem probleem geworden. Voeg daar een sausje FIOD overheen en het gaat nog sneller. Maar heb jij of wie dan ook ooit gehoord van een echte serieuze actie van CD in deze? Ik niet en heus ik had echt meer geweten als die er wel was geweest.

 

Dus hoe bedoelt men te zeggen dat deze beperking de enige optie is voor CD. Nee ik geloof echt oprecht dat hier met een dubbele agenda wordt gewerkt. Dat maakt dat ik zeer verbolgen ben hierover. Of men moet dapper worden en open kaart gaan spelen, dan zijn het heren nu niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv,

 

Ik wil niemand tegen de schenen schoppen en dus zeker ook jou niet. Maar CD heeft vele andere opties om de illegale commerciele shares te doen stoppen. Zoals al zo vaak door mij gezegd. Dit is oa via het strafrecht en het privaatrecht. Echt dit hoeft het bedrijf maar 1,2 of 3 keer te doen en je zal zien het werkt heel snel en de commerciele shares zijn dan al gauw tot een miniem probleem geworden. Voeg daar een sausje FIOD overheen en het gaat nog sneller. Maar heb jij of wie dan ook ooit gehoord van een echte serieuze actie van CD in deze? Ik niet en heus ik had echt meer geweten als die er wel was geweest.

 

 

@Joop001: De meeste van die payservers zitten in landen waar CDS geen voet aan de grond krijgt. Hoe wou jij een payserver in bijvoorbeeld Rusland aanpakken?

aangepast door Lurkertje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn mij uit de pers ook geen resultaten bekend, die aangeven dat Canaldigitaal via justitie actief optreedt tegen deze handel.

 

Ik weet echter uit eigen ervaring, dat jusitie machteloos staat tegen internet activiteiten, waarbij de server over de grens staat.

Je mag er ook vanuit gaan, dat justitie stelt dat je eerst zelf de boel moet dichtspijkeren voordat ze wat gaan doen.

 

Wanneer ik geen sloten op mijn huisdeur heb, en die gebruik, zal de politie bij een inbraak aangifte niet echt op zoek naar de inbreker gaan.

 

Maar het is en blijft gissen wat er op dit moment voor opsporing gedaan wordt.

 

In Duitsland wordt harder opgetreden tegen internet kriminaliteit.

Daar krijgen steeds meer mensen een gepeperde rekening, wanneer ze illegaal bestanden uitwisselen.

Ik kan mij voorstellen, dat vroeg of laat zwartkijkers een dikke rekening gepresenteerd krijgen, wanneer uit de internet provider logs blijkt, dat ze continu op een kaartserver aangesloten waren.

 

Bedenk daarbij dat we hier in Nederland ook over een misdrijf spreken, en dat je dan als zwartkijker met een strafblad wordt opgezadeld.

 

En zeg nooit nooit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een oud gezegde..

 

De goeden lijden onder de kwaden...

 

Is hier maar weer eens van toepassing, Joop001, ik kan me jou houding daarom goed voorstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer we met zijn allen ons abonnement opzeggen bij Canaldigitaal, en zoals hierboven beschreven voor Euro 10 geld gaan overmaken naar een share, zal in Hillversum de deur toch echt dicht gaan.

 

 

 

Awel , daar heb ik geen medelijden mee . Als je je klanten niet respecteert ( schriftelijke kennis geven maand op voor hand was het minste ! ) , mag je van mijn part op de blaren zitten en de deuren sluiten . Ik heb het een jaar met enkel fta gedaan , dat went ook ;) .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...