rommelaar Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 @Aanj, Nee, wat ik veel vaker al heb gezegd en dat herhaal ik steeds weer ik vind dit gedrag van CD uiteindelijk onder aan de streep vele malen erger dan waar men tegen stelt te streven. Om de simpele reden dat CD mijns inziens hiermee zelf vele bepalingen etc overtreedt en daarbij handelt vanuit een machtspositie en men zich doof en onnozel opstelt tov de reguliere klanten. Hierin kan ik volledig met je mee gaan Joop.Zelfs in de nieuwsbrief en op hun site,geen woord over de stappen die op het moment worden ondernomen.Dit zijn dus wel drastische beperkingen in de mogelijkheden voor de klanten van CD.Het minste wat je als provider dan kunt doen is een duidelijke uitleg over het hoe en wat aan je klanten.Maar gewoon alleen maar doen waar je zin in hebt is een minachting naar je klanten toe onder het motto slikken of stikken. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
smoking Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Hierin kan ik volledig met je mee gaan Joop.Zelfs in de nieuwsbrief en op hun site,geen woord over de stappen die op het moment worden ondernomen.Dit zijn dus wel drastische beperkingen in de mogelijkheden voor de klanten van CD.Het minste wat je als provider dan kunt doen is een duidelijke uitleg over het hoe en wat aan je klanten.Maar gewoon alleen maar doen waar je zin in hebt is een minachting naar je klanten toe onder het motto slikken of stikken. Je kunt het niet mooier zeggen .Sinds het gerotzooi met die kaart ( mijn eigendom , heb AANKOOP factuur ) zonder enige schriftelijke kennisgeving , zijn ze er ver overgegaan . 3 opnames en met 2 tuners vlot rond zappen geeft zwart voor 10 a 15 sec ( al zijn de opnames wel ok ) . Kijkcomfort is dus compleet zoek , en zei een klant minder eind 2013 ( of 2de kaartje gratis met alle zenders van basic+ op ) . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
pukje Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Sinds het gerotzooi met die kaart ( mijn eigendom , heb AANKOOP factuur ) zonder enige schriftelijke kennisgeving de kaart is van jou de software erop van provider theoretisch is de kaart ook geschikt voor een andere provider
Eddy VL Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 de kaart is van jou de software erop van provider theoretisch is de kaart ook geschikt voor een andere provider Euh Pukje, was die software dan gratis? Of hebben we die bij de aankoop van de kaart er niet bij betaald? Ze moeten binnen de M7 Groep cds beschikbaar gaan maken voor de belgen en dan vlaanderen ook voor de nederlanders. Zoals reeds eerder aangegeven: de oplossing is simpel: de Supermarkt-kaart. Kaartje met bijhorende krascode om te activeren via internet of telefoon. 1 jaar geldig, voor maximum 65 € per kaart, met daarop voor Vlaanderen de Vlaamse hoofdzenders (VRT, Ketnet-Canvas, VTM, 2BE...) en in Nederland de Nederlandse hoofdzenders (Ned 123, SBS 6, Net 5, RTL...) en er is niemand die klaagt... Eddy Vl
soktic Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Euh Pukje, was die software dan gratis? Of hebben we die bij de aankoop van de kaart er niet bij betaald? Zoals reeds eerder aangegeven: de oplossing is simpel: de Supermarkt-kaart. Kaartje met bijhorende krascode om te activeren via internet of telefoon. 1 jaar geldig, voor maximum 65 € per kaart, met daarop voor Vlaanderen de Vlaamse hoofdzenders (VRT, Ketnet-Canvas, VTM, 2BE...) en in Nederland de Nederlandse hoofdzenders (Ned 123, SBS 6, Net 5, RTL...) en er is niemand die klaagt... Eddy Vl Als je geen nieuwe software op je kaart wil, dan heb je er niet lang plezier van haha.
pukje Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Euh Pukje, was die software dan gratis? Of hebben we die bij de aankoop van de kaart er niet bij betaald? l dit thema heeft weinig met het onderwerp te maken maar voor de juistheid de software heb je niet gekocht en ook niet gratisch gekregen die is en blijft van de provider
Eddy VL Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Als je geen nieuwe software op je kaart wil, dan heb je er niet lang plezier van haha. De eerste software werkte, ik was geen vragende partij om die te veranderen... Eddy Vl
soktic Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Key updates wil je ook niet?, ook software..
Eddy VL Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Key updates wil je ook niet?, ook software.. En in welk programmataal wordt dat geschreven? Of is dat data? Eddy Vl
joop001 Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Er zit wel verschil in waarvoor de provider informatie naar de kaart stuur. Is dat om je conform de overeenkomst van beeld te blijven voorzien of is dat zonder kennisgeving oid een extra restrictie te kunnen aanbrengen waardoor per saldo het aangeboden produkt andere eigenschappen krijgt dan eerder (al dan niet stil zwijgend overeengekomen). Voor het eerste heb je toestemming gegeven (al dan niet schriftelijk overeengekomen maar in ieder geval blijkens gebruik) tav het laatste niet daar ben je zelfs niet formeel in gekend. Dus er is wel iets te zeggen voor hetgeen Eddy VL stelt
pukje Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 dit is een punt het product wat je afnam is niet meer het zelfde argumenten om kosten/prijs vermindering of contract ontbinden zonder opzeg
Beheerder Michel Geplaatst: 22 december 2011 Beheerder Geplaatst: 22 december 2011 Ja nu is het mooi geweest met spijkers op laag water zoeken. Of je het nu software, een product of een abonnement noemt: Het product is/wordt qua werking veranderd, zonder dat men hierover geïnformeerd wordt. Dat kan en mag niet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 (aangepast) Ja nu is het mooi geweest met spijkers op laag water zoeken. Of je het nu software, een product of een abonnement noemt: Het product is/wordt qua werking veranderd, zonder dat men hierover geïnformeerd wordt. Dat kan en mag niet. Mvg, Michel dat zeg ik toch product is niet meer het zelfde reden voor directe opzeg of compensatie gewoon een andere in val hoek 22 december 2011 aangepast door pukje
satlover01rob Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Inderdaad, gisteren heb ik hetzelfde opgemerkt. Zie => http://www.sat4all.c...ost__p__2044715 Situatie: Vu+ Duo met OpenPLI 2.1, CCCam 2.3.0 (zonder SID limit) en TVV Smartcard op revisie I4A. Deze morgen ben ik er in geslaagd 6 (!) opnames te laten lopen en nog naar een 7de kanaal te kijken voor de zwiek op zwart ging. Alle opnames waren van dezelfde transponder (Astra1, 12721H). Ik heb achteraf de opnames één voor één bekeken en op geen enkel moment zijn ze op zwart gegaan. Ook niet op het moment dat - bij het kiezen van een achtste kanaal - die livestream op zwart ging. Begrijpe wie het kan. Heeft TV Vlaanderen de chid limiet van 4 dan toch weer opgegeven en hier opnieuw schitterend over gecommuniceerd (sic)? Groetjes, Peter Iemand getest? satlover forever
Gast SatMann Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 ja wij hebben dat met 4 man getest, 3 opnames en 1X zappen gaat, zodra je over 4 gaat = prijs...zwart beeld..... ofwel heeft deze persoon een heeeeeel speciaal kaartje ofwel zal er wel een andere lijn ervoor zorgen dat hij beeld heeft, want met 4 testen en alle 4 hetzelfde resultaat....lijkt mij sterk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen