Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Nou snap ik dat je zegt "het heeft altijd gewerkt" en dat kunnen ze toch niet zomaar veranderen maar is het niet zo dat CD alleen de werking van de door hun gecertificeerde ontvangers GARANDEERT en dat dat andere ontvangers (ik heb uiteraard ook een andere) het mogelijk wel doen ZONDER garantie hierop?

Hierdoor kan je toch nooit zeggen dat je ergens RECHT op hebt?

Gewoon maar wat gedachten van mij. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dliver,

 

Normaal gesproken reageer ik niet op uitlatingen zoals jij doet met: "Ik vermoed dan ook dat de meeste en hardste schreeuwers in dit topic hun abboo anders gebruiken dan het M7 lief is ( dus staan ze gwoon in hun recht ) Al met al als je gewoon je abboo gebruikt zoals het hoort heb je werkelijk nergens last van, dus M7 beperkt je echt niet zoals er hier voorgesteld wordt.".

 

Maar in dit geval kan ik het niet laten. Ja ik heb de bek flink open maar één ding is zeker ik gebruik mijn kaart zéér zeker niet voor het doel van cardsharing buitenshuis, dus spreek voor jezelf maar doe geen suggesties oid die jij zeer zeker niet waar kan maken. Maar in navolging van jouw inzet durf ik te zeggen dat mensen die met CD mee lullen/janken, niet één pakje boter op hun hoofd hebben maar een complete jaarproductie. Zij die zich hiermee aangesproken voelen, daar zou ik tegen zeggen wie de schoen past trekke hem aan. Daarnaast wat de voor de één wel geod genoeg is hoeft hij de ander niet op te leggen of voor deze als afdoend te beschouwen. Dus oordeel voor jezelf zou ik tegen een ieder zeggen, als mensen dat willen delen met anderen proma maar leg daarmee het een ander niet op

aangepast door joop001
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tumtum,

 

Die redenatie gaat niet op. Want in dit geval wordt door CD eigenlijk met opzet iets gedaan waardoor dingen niet meer werken zoals zij eerst wel deden. Dit dan zonder dat daar een grond voor is in de algemene voorwaarden en sterker hetgeen in strijd is met wet en regelgeving tav consumentenrecht. Daarnaast heeft nooit ergens gestaan in een contract dat het kaartje slechts voor 1 tv geld. Verders kan je op een 2-de kaart niet hetzelfde aanbod krigen als de 1-ste etc. Zie voor etc verder in dit topic. Het is even lezen maar maakt wel het eea duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wij hebben dat met 4 man getest, 3 opnames en 1X zappen gaat, zodra je over 4 gaat = prijs...zwart beeld.....

ofwel heeft deze persoon een heeeeeel speciaal kaartje ofwel zal er wel een andere lijn ervoor zorgen dat hij beeld heeft, want met 4 testen en alle 4 hetzelfde resultaat....lijkt mij sterk

 

Heb het deze morgen nogmaals getest en ik kon opnieuw tot 7 streams opnemen maar na een minuut of 2 begonnen de freezes :( .

Daarna liepen alle opnames in de war en was het inderdaad een soep...

 

Ik had bij mijn vorige testen blijkbaar niet lang genoeg gewacht vooraleer een conclusie te trekken.

 

Greetz,

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het deze morgen nogmaals getest en ik kon opnieuw tot 7 streams opnemen maar na een minuut of 2 begonnen de freezes :( .

Daarna liepen alle opnames in de war en was het inderdaad een soep...

 

Ik had bij mijn vorige testen blijkbaar niet lang genoeg gewacht vooraleer een conclusie te trekken.

 

Greetz,

 

Peter

 

Dan blijft voor mij nog de vraag; ligt dit aan je apparatuur of aan de anti-cs maatregel? Opnemen van zoveel streams vergt nogal wat van je installatie en harddisk.

De anti-cs maatregel zorgt er al voor dat het bij het decoderen van het 5e kanaal mis gaat.

Heb je nu een TVV kaartje of een CDS kaartje? Op het CDS kaartje zijn de anti-cs maatregelen (nog) niet actief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter en de andere hier,

 

Ik heb gisteren ook de test gedaan, ik ben met mijn vu+duo tot 7 opnames gegaan en dan wat beginnen zappen tussen de resterende zenders van tvv die ik heb op mijn kaart heb en op eerste gezicht ging alles perfect.

Ik heb dan de restrictie gezet op max 7 sids en later op de avond had ik 3 opnames gepland nl op eenhd: rang1; tegen de sterren op vtmhd en nog iets voor mijn vrouw op vitaya. Mijn zoon was boven op min vu+solo ook aan het kijken naar iets.

Later op de avond mijn opnames bekeken, die zaten vol freezes.

Dus TVV heeft wel iets veranderd waardoor de kaart niet onmiddellijk op zwart gaat maar meer zenders dan 3 bekijken en opnemen werkt dus niet correct.

Ik heb gisteren avond de beperking terug op 3sids gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou snap ik dat je zegt "het heeft altijd gewerkt" en dat kunnen ze toch niet zomaar veranderen maar is het niet zo dat CD alleen de werking van de door hun gecertificeerde ontvangers GARANDEERT en dat dat andere ontvangers (ik heb uiteraard ook een andere) het mogelijk wel doen ZONDER garantie hierop?

Hierdoor kan je toch nooit zeggen dat je ergens RECHT op hebt?

Gewoon maar wat gedachten van mij. :cool:

Ik weet niet, jij spreekt van garanderen, maar wat ze nu doen lijkt toch meer op saboteren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan blijft voor mij nog de vraag; ligt dit aan je apparatuur of aan de anti-cs maatregel? Opnemen van zoveel streams vergt nogal wat van je installatie en harddisk.

Ik heb een VU+ Duo met een Samsung SpinPoint 750Gb HDD

 

Heb je nu een TVV kaartje of een CDS kaartje? Op het CDS kaartje zijn de anti-cs maatregelen (nog) niet actief.

Ik heb enkel een TVV kaartje.

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch

Ik heb er nu lang genoeg over nagedacht....

Wij zijn niet van die personen die alle herhalingen tot in den treure willen blijven opnemen...Voor mij geldt gewoon nu dat toen ik abonnee werd van (Multichoice)Canaldigitaal ik gewoon gebruik wilde maken van mijn vrijheid die satelliet met zich mee bracht..

 

Met deze beperkingen die CD mij (ons) gaat opleggen stem ik dus niet in...brief ga ik niet verzenden ik neem gewoon weg de moeite niet!!!De kleine man trekt toch altijd aan het kortste eindje....Cd heeft het nu eenmaal in hun kop gehaald en dit zullen ze door drukken en ik denk ook wel als 60% van de abonnees dit zouden opzeggen.

 

Hoe vaak is Multichoice nu wel niet van Naam / eigenaar / aandeelhouders veranderd????Er is altijd wel weer een andere gek die het overneemt.

 

Nee mijn 4 abonnementen gaan per 1-2-2012 de deur uit...scheelt me weer 150,00 per maand wat ik ergens anders aan ga besteden.

 

Neem denk ik maar IPTV + gratis 3 abonnementen op Digitenne kosten 11,00 per maand :grin: ....de vrouw en kids kijken toch alleen maar de commerciële zenders...dat er dan geen HD is zal hun denk ik niet eens opvallen.

 

 

Gr.Merkedesch

 

 

card reader /dev/ttyUSB0

handled 165(148) ecms and 30(30) emms

 

SECA card 00.571.xxx.xxx rev I4A entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-02-22

006a CANALDIGITAAL : 2012-02-21

 

 

card reader /dev/ttyUSB1

handled 71(71) ecms and 29(29) emms

 

SECA card 00.571.xxx.xxx rev I44 entitlements:

0000 MANAGMENT : 2012-02-21

006a CANALDIGITAAL : 2012-02-21

 

 

card reader /dev/ttyUSB2

handled 0(0) ecms and 26(26) emms

 

SECA card 00.571.xxx.xxx rev I45 entitlements:

0000 MANAGEMENT : 2012-04-01

006a CANAL DIGITAAL : 2012-04-01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het deze morgen nogmaals getest en ik kon opnieuw tot 7 streams opnemen maar na een minuut of 2 begonnen de freezes :( .

Daarna liepen alle opnames in de war en was het inderdaad een soep...

 

Ik had bij mijn vorige testen blijkbaar niet lang genoeg gewacht vooraleer een conclusie te trekken.

 

Greetz,

 

Peter

 

Dat verwachte ik al

Ik heb uitvoerig getest

 

3 opnemen 1 kijken/of zappen en meer zit er echt niet in

want hij loopt wel eventjes door maar daarna gaat het beeld hikken en bevriest het en wordt het zwart voor een behoorlijke tijd

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...