Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

leuk dat iedereen het over koppel verkoop heeft met ontvangers en dat dit een probleem zou zijn en dat dit niet zou mogen!!

UPC, Ziggo, KPN ITV, Tele2 en waarschijnlijk nog veel meer providers doen dit al jaren!! nooit gehoord dat zij in overtreding zijn

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Niet iedereen heeft het hier over koppel verkoop, dat zijn jouw worden, maar die mening deel ik dus niet.

 

Ik heb de consumenten bond de voorbeeld brief gestuurd via het klachten formulier van de Consumenten bond.

Je hoeft geen lid van de Consumenten bond te zijn om je klacht te kunnen versturen.

Dus hoe meer reacties hoe groter de kans dat de klacht door de consumenten bond wordt opgepakt.

Dit onder het motto - Niet geschoten is altijd mis. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk dat iedereen het over koppel verkoop heeft met ontvangers en dat dit een probleem zou zijn en dat dit niet zou mogen!!

UPC, Ziggo, KPN ITV, Tele2 en waarschijnlijk nog veel meer providers doen dit al jaren!! nooit gehoord dat zij in overtreding zijn

 

UPC, Ziggo, KPN ITV, Tele2 en waarschijnlijk veel meer hebben geen bezwaar als je andere modems

gebruikt en nemen ook geen maatregelen om de andere modems slechter te maken

 

ohjaa KNP doet dat ook neem b.v. hun sip voip boxen hun protocol is

zo aangepast dat alleen kpn boxen werken ,ze staan niet voor niets

onder verscherpte toezicht.

 

nu maar weer terug naar CD

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

UPC, Ziggo, KPN ITV, Tele2 en waarschijnlijk veel meer hebben geen bezwaar als je andere modems

gebruikt en nemen ook geen maatregelen om de andere modems slechter te maken

Heb het niet over modems, maar tv-ontvangers en ik snap ook dat niet iedereen dit zegt, maar wel veel

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het niet over modems, maar tv-ontvangers en ik snap ook dat niet iedereen dit zegt, maar wel veel

 

Iedereen heeft zo zijn mening gegeven, die van jou is ook al verschillende keren voorbij gekomen.

Draagt dus niets, althans weinig, bij in de discussie over de standpunten, die veranderen toch niet.

En uiteindelijk is het te hopen dat een andere instantie hier uitsluit over gaat geven.

Daarvoor zal het nodig zijn dat er geprotesteerd wordt tegen de, in mij ogen, laakbare handelingen van CanalDigitaal in deze zaak.

Het beperken van het aantal te bekijken zenders.

 

Dus doe ik nogmaals een oproep om de klacht ook bij de Consumenten bond te deponeren.

 

 

 

Ik heb de consumenten bond de voorbeeld brief gestuurd via het klachten formulier van de Consumenten bond.

Je hoeft geen lid van de Consumenten bond te zijn om je klacht te kunnen versturen.

Dus hoe meer reacties hoe groter de kans dat de klacht door de consumenten bond wordt opgepakt.

Dit onder het motto - Niet geschoten is altijd mis. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus doe ik nogmaals een oproep om de klacht ook bij de Consumenten bond te deponeren.

 

 

Ik heb de consumenten bond de voorbeeld brief gestuurd via het klachten formulier van de Consumenten bond.

Je hoeft geen lid van de Consumenten bond te zijn om je klacht te kunnen versturen.

Dus hoe meer reacties hoe groter de kans dat de klacht door de consumenten bond wordt opgepakt.

Dit onder het motto - Niet geschoten is altijd mis. ;)

 

Volkomen gelijk,

de nma en opta kan ook een adres zijn met voor hun monopolisch/concurentie misdragingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt dat de discussie een beetje op een zijspoor het raken is, er worden allerlei appel-peren vergelijkingen bijgehaald die helemaal niet relevant zijn.

 

Het punt is en blijft M7 dupeert vooral legale thuisgebruikers met meerdere (linux) ontvangers in huis, die moeten ineens kosten gaan maken om extra kaarten bij te kopen terwijl er door M7 schandelijk hoge prijzen worden gevraagd voor een extra kaart en ze dan nog maar een klein pakketje krijgen. Als ze dat nu veranderen wordt het al een ander scenario.

 

Die brieven zijn leuk maar die gaan niks veranderden aan de plannen van M7. Wat ik me afvraag is hoe zit nu eigenlijk met de gecertificeerde receivers, zijn daar nu problemen mee sinds de anti-cs actief is op TVV? Want daar kun je ze wel op pakken.

 

Het enige wat ik de legale thuiskijker van harte kan aanraden, is overstappen op een andere aanbieder (kabel bijv) of een abootje nemen bij een payserver. Dat is de enige manier om M7 echt te laten voelen. Als iedereen domweg extra kaarten met abo's gaat kopen worden ze in feite beloond voor hun slechte gedrag.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt dat de discussie een beetje op een zijspoor het raken is, er worden allerlei appel-peren vergelijkingen bijgehaald die helemaal niet relevant zijn.

 

Het enige wat ik de legale thuiskijker van harte kan aanraden, is overstappen op een andere aanbieder (kabel bijv) of een abootje nemen bij een payserver. Dat is de enige manier om M7 echt te laten voelen. Als iedereen domweg extra kaarten met abo's gaat kopen worden ze in feite beloond voor hun slechte gedrag.

 

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.

De brief via internet versturen via een antwoord formulier is een kleine moeite. Je hoeft er niet eens de deur voor uit.

Stemmen met de voeten, je abonnement opzeggen werkt ook alleen als er genoeg abonnementen geannuleerd worden.

 

Dus ook jou nodig ik uit om de brief te versturen.

En dan nu onder het motto - Baat het niet dan schaad het niet. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt dat de discussie een beetje op een zijspoor het raken is, er worden allerlei appel-peren vergelijkingen bijgehaald die helemaal niet relevant zijn.

 

met appels kunnen we weinig bereiken ze mogen HUN software op de kaart aanpassen.

 

dus moeten we peren er bij halen om iligale handels praktijken aan te halen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabel of IPTV of Digitenne haalt het niet qua vrijheid in oa zenderlijsten en opnames in mijn ogen. CD is wat dat betreft de enige echte optie voor mij. Als je naar bv een payserver gaat zal het toch verstandig zijn om een eigen kaartje erbij te houden lijkt mij. Het gaat toch via WAN, dat kan dus inhouden dat als internet een keer uitvalt, bij hen of bij jouw, je zonder beeld komt te zitten. Dat is nog minder dan maar 4 sids per kaartje.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo medesatters,

Volg nu al geruime tijd de discussie die hier aan de gang is ,veel verschillende meningen en veel verschillende oplossingen al dan niet effectief.

FEIT blijft ,M7 group wijzigt zijn product zonder ook maar enige vorm van communicatie naar zijn klienteel toe. CONCLUSIE totale minachting voor de klanten.

Verder kunnen we hier eindeloos doorgaan over allerhande acties,kort in tijd of op lange termijn, Ben er van overtuigd dat de enige manier om resultaat op zeer korte termijn te behalen , het massaal stopzetten van onze bestaande abbo,s is.

ALTERNATIEF het masaal beginnen sharen voor korte tijd ,al dan niet free of via payserver.

Indien M7 een noemenswaardige en effectieve terugval van abbonees krijgt zullen ze deze maatregel wel vlug aanpassen.

O ja ben zelf tot op 31-12-11 in het bezit van 3 kaarten en abbo,s ,eentje blijft behouden om mijn medemens te helpen;)

de andere 2 , by by tv vlaanderen en consoorten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die brief sturen zie ik weinig heil in, enige wat je er mee bereikt is dat zij weten dat je niet via een gecertificeerde ontvanger kijkt en mogelijk aan in hun ogen illegale activiteiten deelneemt. Zij denken nog steeds dat ik zo'n prut box van hun gebruik. Als je geluk hebt krijg je een antwoordbrief terug verwijzend naar hun voorwaarden. Daar zat ik nou echt op te wachten.... :sleep:

 

Nee, ik wacht wel tot blijkt dat hun eigen gecertificeerde ontvangers problemen geven dankzij de anti-cs. Dan sta je meteen een heel stuk sterker.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die brief sturen zie ik weinig heil in, enige wat je er mee bereikt is dat zij weten dat je niet via een gecertificeerde ontvanger kijkt en mogelijk aan in hun ogen illegale activiteiten deelneemt. Zij denken nog steeds dat ik zo'n prut box van hun gebruik. Als je geluk hebt krijg je een antwoordbrief terug verwijzend naar hun voorwaarden. Daar zat ik nou echt op te wachten.... :sleep:

 

Nee, ik wacht wel tot blijkt dat hun eigen gecertificeerde ontvangers problemen geven dankzij de anti-cs. Dan sta je meteen een heel stuk sterker.

 

Je leest niet goed, ik vraag je de brief naar de Consumenten bond te sturen.

En liefst ook nog naar ConsuWijzer.

CanalDigitaal mag je negeren, die negeren jouw en mijn bezwaren ook.

 

 

Ik heb de consumenten bond de voorbeeld brief gestuurd via het klachten formulier van de Consumenten bond.

Je hoeft geen lid van de Consumenten bond te zijn om je klacht te kunnen versturen.

Dus hoe meer reacties hoe groter de kans dat de klacht door de consumenten bond wordt opgepakt.

Dit onder het motto - Niet geschoten is altijd mis. ;)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

persoonlijk zie ik weinig in consumentenbond (natuurlijk nooit geschoten altijd mis geschoten)

als ze vragen gaan stellen bij CD komt als antwoord "wij moeten ons beschermen tegen de

dieven die ons signaal stelen"

 

en dan kunnen ze ook nog stellen de klagers zullen ook wel de dieven zijn want welk normaal mens

heeft niet genoeg aan 4 zenders.

 

niet boos op mij worden ik ging even op de stoel van CD zitten

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...