Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Alvorens de voorbeelden onder handen te nemen zoals door Joop001 gevraagd, heb ik eerst de vrijheid genomen om een "open" brief te sturen naar het Kabinet van de verantwoordelijke minister in de Vlaamse Regering. In plaats van een bom te gooien zou ik dit eerst via diplomatieke weg willen proberen. Het is misschien niet nodig om massaal brieven te sturen. Vermoedelijk is men daar gewoon niet op de hoogte.

 

In afwachting van het antwoord zal ik de voorbeeldbrieven bekijken.

 

Eddy Vl

 

Open Brief:

 

Open Brief2.doc

 

Nette brief

 

Wat u er mogelijk nog aan toe zou kunnen voegen is de extra voordelen die intern sharen u bied ( de Hardware )

Nas schijf , Uitzending gemist , Stabielere ontvanger , Minimaal stroomverbruik enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eddy

 

Zeer nette brief.

Misschien nog een idee om er naast de link van S4all een rechtstreekse link naar het topic op te zetten. (of ik moet die gemist hebben)

Is het voor die mensen die de brief onder ogen krijgen wat makkelijker te vinden.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

als TVV klant kan ik Michel alleen gelijk geven.

ook ik heb een full abbo met HD op TVV, en zit tegen de limiet van 4 opnames te flirten. Met 2 DB8000's en veel autotimers moet er al niet veel gezapt worden of je hebt problemen.

dus cardserver gecontacteerd en meteen een jaarabbo genomen, en kijk, ik ontvang nu ook alle Nederlandse commerciëlen erbij plus de film1 zenders - ik vind het nu al jammer dat ik dit niet veel vroeger gedaan heb !

dus moet ik eigenlijk TVV bedanken omdat ze mij door hun beperkingen naar een cardserver hebben laten uitwijken.

en dat TVV abbo dat blijf ik wel behouden, kwestie van niet teveel illegaal te (moeten) werken.

 

Dit lijkt mij ook de ultieme oplossing. Abo behouden en een cardserver ipv een bijkomende kaart.

Zelf doen wij van sat4all natuurlijk nog niet aan sharen,op een uitzondering na, maar wij kennen allemaal wel iemand in onze omgeving :) Die heeft voor een tientje, en nog minder, tot 30 euries de hele wereld open. Wel hoor ik nooit een kritische noot in verband met deze servers.Wat indien het een stelletje oplichters blijkt te zijn? Waar gaan we dan onze klaagbrieven naar toe sturen? Kan toch niet dat hier geen cowboys tussen zitten.

Als die cowboys er niet zijn waarop wachten we dan met zijn allen? Waarom de ene 7.5 eur en de andere 30 Eur?

Vragen waarop ik alsnog geen antwoord heb.?

De antwoorden komen misschien wel in de volgende 1000 berichten in dit topic. :D

aangepast door pirrewit

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...