Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Alvorens de voorbeelden onder handen te nemen zoals door Joop001 gevraagd, heb ik eerst de vrijheid genomen om een "open" brief te sturen naar het Kabinet van de verantwoordelijke minister in de Vlaamse Regering. In plaats van een bom te gooien zou ik dit eerst via diplomatieke weg willen proberen. Het is misschien niet nodig om massaal brieven te sturen. Vermoedelijk is men daar gewoon niet op de hoogte.

 

In afwachting van het antwoord zal ik de voorbeeldbrieven bekijken.

 

Eddy Vl

 

Open Brief:

 

Open Brief2.doc

Ziet er echt keurig uit .
Link naar reactie
Delen op andere sites


cardshare servers zijn gewoon criminelen wat ze doen is gewoon verboden

 

wat we tot nu toe zeggen als je zelf een vol abbo hebt kan het niet verboden zijn

via een externe bron de date's voor een 5. stream open te zetten

 

Dan staan er toch veel satleden op het punt om met criminelen in zee te gaan.

Zie de 2176 berichten in dit topic.

Als ik het goed begrijp als je vol abbo behoud is het iets minder crimineel? ("Kan het niet verboden zijn.")

Dat zal ik dan wel verkeerd begrijpen. :D

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeer mooi en vooral duidelijk uitgelegd Eddy , begrijpbaar voor iedereen . Laat de verdere stappen maar weten , ik doe alvast mee als tvv klant ! .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moet er gebeuren. Gaat iedere gebruiker moet registeren voor deze brief zoals petitie of zijn er andere plannen. Ik dnek dat het toch verstandig zou zijn om even te kunnen terugkoppelen over hoeveel klanten het hier daadwerkelijk gaat. Ik ken vele gebruikers die niet op die forum zitten maar wel zeker zich achter deze actie willen zetten.

dreambox 8000hd with Openpli 3(beta) en oscam

Big Bisat astra 1, 2 en 3 + hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp als je vol abbo behoud is het iets minder crimineel? ("Kan het niet verboden zijn.")

Dat zal ik dan wel verkeerd begrijpen

 

Ik zie het dan meer als een gekopieerde CD voor in de auto terwijl het origineel thuis in huis ligt.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep mooie brief. Is hij reeds opgestuurd of moet het nog gebeuren?

 

 

 

Ontvangstmelding

 

Beste,

 

Ik heb uw e-mail goed ontvangen. Ik zal met mijn medewerkers uw bericht zo snel mogelijk bekijken en voor een antwoord zorgen.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Ingrid Lieten

Vlaams viceminister-president en Vlaams minister van Innovatie, Overheidsinvesteringen, Media en Armoedebestrijding

 

PS: schrijf je in op mijn nieuwsbrief: www.ingridlieten.be/nieuwsbrief/

 

 

Misschien nog een idee om er naast de link van S4all een rechtstreekse link naar het topic op te zetten.

 

Ik heb met opzet enkel een link gezet naar "Nieuwsberichten" omdat daar op een duidelijke manier staat aangegeven, hoeveel reacties er zijn en hoeveel het onderwerp bezocht wordt. Ik vermoed dat Mevrouw Lieten geen 2000 berichten zal lezen, maar dat ze al na enkele berichten voldoende zal weten wat er gaande is...

 

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met opzet enkel een link gezet naar "Nieuwsberichten" omdat daar op een duidelijke manier staat aangegeven, hoeveel reacties er zijn en hoeveel het onderwerp bezocht wordt. Ik vermoed dat Mevrouw Lieten geen 2000 berichten zal lezen, maar dat ze al na enkele berichten voldoende zal weten wat er gaande is...

 

 

Eddy Vl

 

Heel goed gedaan Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Eddy !! Je hebt er blijkbaar heel veel werk ingestoken waardoor het ook voor mensen, die minder vertrouwd zijn met satelliettelevisie, toch een klare kijk geeft op de feiten.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met opzet enkel een link gezet naar "Nieuwsberichten" omdat daar op een duidelijke manier staat aangegeven, hoeveel reacties er zijn en hoeveel het onderwerp bezocht wordt. Ik vermoed dat Mevrouw Lieten geen 2000 berichten zal lezen, maar dat ze al na enkele berichten voldoende zal weten wat er gaande is..

is me duidelijk nu :grin:

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien Eddy refereert aan het niet meer kunnen opzoeken van het aanbod/aanraden van de SmartWi op de TVV site, heb ik even gezocht met de "wayback machine".

Ik kan daar jammer genoeg niet vinden of dat ooit op hun site stond. Echter ik kwam wel dit tegen:

...De Arion AF-9280PVR heeft de eigenschappen van een normale satelliet-ontvanger + de extra mogelijkheden van een PVR. U kan nu dus genieten van het live digitale aanbod terwijl u tot vier (4!) programma’s –op maximum 2 transponders- tezelfdertijd opneemt. Ook time-shiften is nu mogelijk bij digitale televisie, en dit zonder enige meerprijs of extra abonnement....

Bron: http://web.archive.o...vvlaanderen.be/

Hier lees ik dus gewoon 4+1 = 5 kanalen tegelijkertijd... Dus ze hebben iets verkocht met een verkoop argument wat ze nu dus "om zeep" helpen.

Misschien dat iemand anders met de wayback machine wel de desbetreffende pagina kan vinden. Dan sta je een stuk sterker denk ik...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvorens de voorbeelden onder handen te nemen zoals door Joop001 gevraagd, heb ik eerst de vrijheid genomen om een "open" brief te sturen naar het Kabinet van de verantwoordelijke minister in de Vlaamse Regering. In plaats van een bom te gooien zou ik dit eerst via diplomatieke weg willen proberen. Het is misschien niet nodig om massaal brieven te sturen. Vermoedelijk is men daar gewoon niet op de hoogte.

 

In afwachting van het antwoord zal ik de voorbeeldbrieven bekijken.

 

Eddy Vl

 

Open Brief:

 

Open Brief2.doc

 

Mooi gedaan en gelijkt heb jij......

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvorens de voorbeelden onder handen te nemen zoals door Joop001 gevraagd, heb ik eerst de vrijheid genomen om een "open" brief te sturen naar het Kabinet van de verantwoordelijke minister in de Vlaamse Regering. In plaats van een bom te gooien zou ik dit eerst via diplomatieke weg willen proberen. Het is misschien niet nodig om massaal brieven te sturen. Vermoedelijk is men daar gewoon niet op de hoogte.

 

In afwachting van het antwoord zal ik de voorbeeldbrieven bekijken.

 

Eddy Vl

 

Open Brief:

 

Open Brief2.doc

 

Prachtige en duidelijke uitleg.

 

M7 kan hier een puntje aan zuigen over deze duidelijke uitleg, was hun informatie ook maar zo duidelijk.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien Eddy refereert aan het niet meer kunnen opzoeken van het aanbod/aanraden van de SmartWi op de TVV site, heb ik even gezocht met de "wayback machine".

Ik kan daar jammer genoeg niet vinden of dat ooit op hun site stond. Echter ik kwam wel dit tegen:

 

Bron: http://web.archive.o...vvlaanderen.be/

Hier lees ik dus gewoon 4+1 = 5 kanalen tegelijkertijd... Dus ze hebben iets verkocht met een verkoop argument wat ze nu dus "om zeep" helpen.

Misschien dat iemand anders met de wayback machine wel de desbetreffende pagina kan vinden. Dan sta je een stuk sterker denk ik...

 

Is dit niet zo'n ontvanger die alle opnames gecodeerd opslaat en ze dan 's nachts gaat decoderen? Dan gaat het verhaal van 5 kanalen tegelijkertijd niet op.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg je wat.

Stel het is een ontvanger die gecodeerd opneemt en pas de opname decodeert als je hem kijkt, wat zijn dan de mogelijkheden voor onze Linux ontvangers ?

Kijk als je 10 opnames met 1 apparaat kan doen maar het signaal wordt gewoon gecodeerd opgeslagen, dan heb je maar 1 signaal per ontvanger nodig op het moment dat je de opname of zender kijkt.

Ik weet dat dit niet wenselijk is maar het zou wel de het gebruik van de beperking deels opheffen of zie ik het nu verkeerd ?

Ok even niet meegenomen dat sommige van ons, waaronder ik zelf, de TS bestanden wel eens bewerken en op dvd zetten of op schijf.

DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...