Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

vergeet 1 ding niet slechte publiciteit kan elk (eerlijk) bedrijf ten gronde richten

de publiciteit die hier en ook elders is kan cds ten gronde richten daarom

blijf met uitlatingen bij feiten anders kunnen noch schade vergoedingen volgen

 

Deze hele discussie is nooit begonnen om dit bedrijf schaden toe te brengen.

Het is juist eerder om het bedrijf te behoeden voor hun eigen dommen fouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij lachen die providers zich rot en hebben ze het idee dat ze nu een keertje een succesje boeken.

Persoonlijk denk ik dat ze inderdaad gewoon maling hebben aan de hele situatie en dat hun jarenlange geëxperimenteer tegen het cardsharen nu zijn vruchten gaat afwerpen.

Sorrie beste sat4allers en jullie zullen nu wel een hekel aan mij krijgen na deze uitspraak, maar de M7 groep heeft een slag gewonnen. De protesten die ze op hun bord krijgen wil aangeven dat ze beet hebben.

 

 

Welke slag hebben ze gewonnen dan ? kan er zo geen 1 bedenken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

werkt de antishare nog op tvv ?

of hebben ze het alweer uitgezet ?

Geen van beide.

 

- Het werkt niet

- Ze hebben het niet uitgezet.

 

:D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat de hoge heren cds geen rustige tevreden jaarwisseling hebben

1. veel ontevreden klanten

2. veel negatieve publiciteit

3. veel wederverkopers bieden hun product niet meer aan

 

dus ontevreden klanten en verkoop apparaat ligt op de kont

meestal is dat het einde van een bedrijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat er 5 personen op de TVV kaart staan die niet elk hun eigen zender gelijktijdig kunnen kijken ;) Dus eigenlijk moet er 1 kind verdwijnen van de kaart ;)

Nu snap ik waarom er steeds minder kinderen geboren worden in de landen waar de M7 groep actief is.

Doet mij denken aan die grap : "24 flesjes in een krat, 24 uur in een dag, toeval ?...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta toch verbaast aangezien niemand hier inzage heeft in de "cijfers"

Wie weet verkopen ze meer dan ooit. Wederverkopers/dealers ligt cds niet wakker van. Die dienen anno bijna 2012 toch nergens meer voor!

Veel negatieve publiciteit? Behalve op wat mokkende hobby fora hebben ze nog nergens de serieuze media zoals tv of krant gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat Canaldigitaal de fora belangrijk vind, blijkt wel uit de 'soort van' aanwezigheid van CD op dit forum in een donkerbruin verleden en het opstarten van een eigen forum dat ze zelfs naar voren duwen op hun eigen site.

 

Het topic is bijna 500.000 x gelezen en dat maar op één enkel forum. Onderschat het dus maar niet....

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conclusie: als de payservers inderdaad een mogelijkheid hebben gevonden om de maatregelen te omzeilen kan de hele actie van de providers als mislukt worden beschouwd.

 

De providers hadden zich beter kunnen concentreren op de grote jongens en niet op de hobbyisten en thuisgebruikers.

En precies daarom geloof ik geen zier van wat de M7 groep beweert.

Het doelwit was niet de cardservers, noch de kleine shareders.

Hun doelwit is de consument die van toeten noch blazen weet, maar wel iets meer opneemt dan de doorsnee gebruiker en/of een groot gezin heeft.

Eerst het aantal kanalen beperken, dan extra kaarten duurder maken, en dan hopen dat de koe (= klant) nog wat meer uit te melken valt.

Ik ben geen landbouwer, maar volgens mij heeft zelfs de meest meegaande melkkoe haar limieten, en het zou niet de eerste boer zijn die een stamp krijgt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waarom denken jullie dat ze de internet markt op gaan? Over 10 jaar is satelliet TV een nicheproduct en gaat alles via het net (IPTV).

 

Eerst zo veel mogelijk abonnementen afsluiten met een (techniek) partner, zodra er voldoende abonnees zijn het zelf gaan doen en daarna IPTV introduceren.

 

Lees dit over 10 jaar nog maar eens ;)

 

Je kunt de handelingen van M7 zien als een wanhopige poging de geldpot te vullen en de aandeelhouders tevreden te houden tot het volgende snode plan.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...