Gast zzzzzzz Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Wie weet verkopen ze meer dan ooit. Wie weet maken de dinosauriërs binnenkort hun grote comeback... Wederverkopers/dealers ligt cds niet wakker van. Dat klopt, en van hun klanten ook al niet. Gezonde houding, van niets of niemand wakker liggen, jezelf iedere dag vertellen dat je goed bezig bent, de schijn hoog houden, geen cijfers meedelen... Lijkt mij echt dat het zeer goed gaat met dat bedrijf. Veel negatieve publiciteit? Behalve op wat mokkende hobby fora hebben ze nog nergens de serieuze media zoals tv of krant gehaald. Maar dat kan nog komen. De reden dat ze niets vertellen aan de klanten bij TVV, lijkt mij te zijn dat ze schrik hebben, omdat het zo drastisch veranderen van de algemene voorwaarden tot een megaboete kan leiden (zie Telenet case). Maar zwijgen in alle talen en toch stiekem beperkingen doorvoeren lijkt mij nog veel strafbaarder te zijn.
Beheerder Michel Geplaatst: 30 december 2011 Beheerder Geplaatst: 30 december 2011 Die cijfers publiceren ze niet omdat ze wel degelijk kelderen. Als er een stijging was, stond CanalDigitaal in het verleden altijd vooraan om er over 'op te scheppen'. De winkels merken het aan de verkoop cijfers en er verdwijnen steeds meer (online)shopjes. Alleen de 'groten' blijven over. Forums verliezen bezoekers, sites verliezen aandacht..... Het gaat rap achteruit. Het is overal merkbaar, dus ook bij Canaldigitaal. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Het lijkt wel of jullie willen dat het CDS slecht gaat terwijl iedereen toch gebaat is bij een gezond CDS. Toch? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
vladimirke Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Het lijkt wel of jullie willen dat het CDS slecht gaat terwijl iedereen toch gebaat is bij een gezond CDS. Toch? Tuurlijk is iedereen daar mee gebaat maar denk je niet dat CDS zélf eens op gezinsniveau had mogen denken alvorens de botte bijl te pakken?
CDZakelijk Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Die cijfers publiceren ze niet omdat ze wel degelijk kelderen. Als er een stijging was, stond CanalDigitaal in het verleden altijd vooraan om er over 'op te scheppen'. De winkels merken het aan de verkoop cijfers en er verdwijnen steeds meer (online)shopjes. Alleen de 'groten' blijven over. Forums verliezen bezoekers, sites verliezen aandacht..... Het gaat rap achteruit. Het is overal merkbaar, dus ook bij Canaldigitaal. Mvg, Michel De winkels verkopen steeds minder Canal digitaal. Canal digitaal gooit 3 medewerkers buiten die de benen onder hun kont uit liepen voor de winkels. Als er problemen waren werd dit op korte termijn opgelost. En nu kunnen ze bellen en nog eens bellen. Kastje muur verhaal je kent het wel. Wat ik je brom ze bezuinigen op de verkeerde manier. Heel veel winkeliers zijn razend voelen zich verraden en hebben het helemaal gehad na het ontslag van deze 3 werknemers Om deze reden verkopen ze de klant nog liever een Digitenne pakket dan een smartpack. Het internet verhaal is inderdaad voor met namen de winkeliers een regelrechte Ramp. Het telkens weer rechtbrijen van de canal digitaal fouten kost zo immens veel tijd en waar moet je met je klacht naar toe. Wij moeten tegen de winkeliers zeggen stuur maar een mail terwijl wij weten dat we er gewoon niets mee kunnen. Voorheen werden dit soort problemen opgelost door de 3 die er nu niet meer zijn ??
rommelaar Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Het lijkt wel of jullie willen dat het CDS slecht gaat terwijl iedereen toch gebaat is bij een gezond CDS. Toch? Ja dat idee krijg ik ook Neptunus.Heb alle ruim 2000 reacties gelezen en daarvan is het grootste gedeelte heel negatief en overal op tegen. We zijn er allemaal door de jaren wel achter gekomen dat bij deze provider nu niet de linkste figuren aan het roer zitten. Nee de echte specialisten zijn op de diverse satelliet boards aanwezig.Helaas heb ik nog niet veel oplossingen voor dit probleem waar CD mee worstelt gelezen. Laten we nu ook eens proberen het probleem te bekijken vanuit het blikveld van een tv provider. En nu hopelijk niet meteen gaan roepen dat ze de grote cardshare jongens moeten gaan aan pakken want we weten allen dat en bedrijf wat in nood is geen prioriteit voor justitie is.En als ze dit wel op eigen houtje willen gaan oplossen zijn ze aan alle kanten in overtreding. Is er eigenlijk wel een oplossing waar zowel wij consumenten als ook de provider zich lekker bij voelen?Of is het net wat Michel schrijft alleen maar een poging om deze tijd tot een andere uitzend norm zonder al te veel kleerscheuren door te komen? Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Beheerder Michel Geplaatst: 30 december 2011 Beheerder Geplaatst: 30 december 2011 Er zijn voldoende juridische middelen om illegale cardsharing geheel legaal aan te pakken, maar dat kost kennis, geld en tijd. Men kiest nu duidelijk voor de gemakkelijkste weg, die NU al niet zo gemakkelijk blijkt te zijn. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
DoeEensGek Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Die cijfers publiceren ze niet omdat ze wel degelijk kelderen. Als er een stijging was, stond CanalDigitaal in het verleden altijd vooraan om er over 'op te scheppen'. De winkels merken het aan de verkoop cijfers en er verdwijnen steeds meer (online)shopjes. Alleen de 'groten' blijven over. Forums verliezen bezoekers, sites verliezen aandacht..... Het gaat rap achteruit. Het is overal merkbaar, dus ook bij Canaldigitaal. Mvg, Michel De redenen om Canaldigitaal te nemen, ipv andere tv operators, wordt ook steeds minder. Ze moeten veel meer hun eigen product bevorderen dan andere 'slechter' maken. Als upc zonder meerkosten mensen digitale(hd) tv aanbieden (Zoals ziggo bijv.) dan is het voor CDnl waarschijnlijk einde verhaal. Ze kunnen zoveel meer uit hun product halen maar zijn met totaal verkeerde dingen bezig.
DoeEensGek Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Om deze reden verkopen ze de klant nog liever een Digitenne pakket dan een smartpack. 1 antenne buitenshuis (geen schotel gedoe). 3 tv's tv kunnen kijken met eigen decoders, ontelbaar met cccam. Voor klanten die van analoog of nis komen een prima oplossing. Het is dat Digitenne weinig aanbod heeft (en geen hd). Voorderest een makkelijke en prima oplossing.
theparasol Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Schei uit. Digitenne op een grote flattv en je hebt neigings om een andere bril op te zetten. Maar als je nog wat oude crt tv-tjes op de slaapkamers hebt prima oplossing.
soktic Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 off topic: ik zie op mijn crt het verschil tussen SD en HD .
CDZakelijk Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 (aangepast) 1 antenne buitenshuis (geen schotel gedoe). 3 tv's tv kunnen kijken met eigen decoders, ontelbaar met cccam. Voor klanten die van analoog of nis komen een prima oplossing. Het is dat Digitenne weinig aanbod heeft (en geen hd). Voorderest een makkelijke en prima oplossing. Digitenne was juist het probleem Met namen de mensen in het buitengebied hadden plotseling met digitenne een keus. Door gaan met canal digitaal of voor ik dacht destijds € 6.00 digitenne nemen. Bij canal digitaal was nog geen spraken van 2e en 3e kaarten en moest er per ontvanger best veel betaald worden. Daarbij kwam steeds meer prijsverhogingen op met namen het settopbox en basis pakket. Veel canal digitaal klanten stapte dan ook over op digitenne. Er moest beter beeld komen in de vorm van HD de klant protesteerde want ze moesten weer iets nieuws kopen. De opzeggingen bleven binnen komen want Digitenne werd een hype. Oei oei wat nu er moest een callcenter komen een eigen website en vooral moesten de winkeliers aangespoord worden om zo veel mogelijk hd ontvangers en pakketten te verkopen. Meden door dit callcenter en oneerlijke concurrentie moesten de winkeliers alles uit de kast halen om klanten te winnen en vast te houden. Met namen de HD 7121 en de 8121 twin ontvangers waren een regelrechte ramp in het begin. (ongeveer 3/4 jaar ) Met namen het geweldige product linux doet vanaf dan zijn intreden ( het was er al eerder maar vele wilden er niet naartoe ) 1 kaart en je kunt overal in huis kijken ( Niets mis mee en eigelijk ook wat CD wil. ) Canal digitaal heeft de onwetende klanten De winkelier die weet hoe het werkt verkocht zijn eigen hardware en kan de klanten vaak een duurder pakket verkopen wat stiekem ook goed is voor canal digitaal. (uiteraard alles netje`s op 1 Eigen abonnement ) De klant is overigens ook vaak goedkoper uit dan dat hij 2e en 3e kaarten heeft met HD er op. Win win voor de klant en canal digitaal. Maar plotseling moest er maar eens iets gebeuren werd bij ons besloten. Hakken hakken hakken en we zien wel waar we uit komen En daar staan we dan. Wat ze/we wilden bereiken werkt niet. Heel veel boze klanten die intern werken kunnen niet goed meer kijken en/of opnemen. Veel klanten werken met een smartwi en dit werkt ook niet goed meer. Tot overmaat van ramp beslist de manager ook nog eens om de 2e en 3e kaart terug te brengen naar basis. DIT VERZIN JE TOCH GEWOON NIET WIJ WILLEN RENE TERUG ALS DIRECTEUR/MANAGER EN ALS HET KAN HEEL ERG SNEL. 30 december 2011 aangepast door CDZakelijk
devisser Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Normaal gesproken ,zoals canaal digitaal handelt is niet normaal. Volgens mij sturen ze het schip de haven binnen . Dan word het sky vlaanderen en sky digitaal
DDX Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 2. Zij die een uitgebreide intere share, volledig ter goeder trouw, hebben opgezet. Zij zijn de dupe maar het zullen er niet voldoende zijjn om echt een vuist te maken. De enige uitweg voor hen is ook weer uitwijken naar een payserver. Dat zal wel meevallen, want als je een abonnement neemt bij een payserver mag je maximaal met 1 ontvanger connecten. Dus moet je meerdere payserver abonnementen aanschaffen. Volgens mij is een 2e (en 3e) canal digitaal kaart aanschaffen/huren dan goedkoper ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen