Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Voor diegene met een DM8000: Digitenne in de DM is zo slecht nog niet, niet slechter dan de SD zenders, uiteraard wel slechter dan HD maar dat spreekt voor zich. Je hebt in ieder geval altijd beeld, ook bij onweer en dergelijke. Ik ben er als backup erg blij mee en de rol zal groter worden als de maatregelen worden doorgevoerd. Ander voordeel is dat je 3 kaartjes per abo kunt activeren, ik heb bij de kinderen op de slaapkamer ook Digitenne via conax, ze zijn er erg blij mee.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene met een DM8000: Digitenne in de DM is zo slecht nog niet, niet slechter dan de SD zenders, uiteraard wel slechter dan HD maar dat spreekt voor zich. Je hebt in ieder geval altijd beeld, ook bij onweer en dergelijke. Ik ben er als backup erg blij mee en de rol zal groter worden als de maatregelen worden doorgevoerd. Ander voordeel is dat je 3 kaartjes per abo kunt activeren, ik heb bij de kinderen op de slaapkamer ook Digitenne via conax, ze zijn er erg blij mee.

ja dat zei ik al eerder, digitenne is een prima alternatief !!

Als ik met mijn dm8000 gezeur ga krijgen met mijn 4 sattuners, dan gaan daar gewoon digitennetunertjes in.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste payservers geven wel fikse korting op het 2 en 3 e pakket , de tweede kaart en 3e kaart van canaal digitaal ,als je klein beetje pakket heb is nog niet zo goedkoop. hd sport en film betaal je voor de tweede en 3e kaart de volle mep voor bij canaal digitaal.

 

Daar gaat de discussie dus nu ook over.

De voornemens zijn om op de 2e en 3e kaart alleen nog het Basis pakket uit te zenden.

Ook al heb je op de eerste het top pakket op de 2e krijg je maximaal het basis pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al heb je op de eerste het top pakket op de 2e krijg je maximaal het basis pakket.

Dus voor de Nederlanders komt hetzelfde er aan als voor ons Belgen. Ga dan maar eens aan je kinderen uitleggen dat ze op hun slaapkamer niet naar National Geographics of Discovery Channel mogen kijken van de heren van M7.

 

Mocht je nu denken om het eens op het "officiële" forum te vragen spaar je de moeite, ze maken je gewoonweg uit voor illegale cardsharder. Al heb ik niet eens een Linuxdoos in huis.

 

In deze context verbaasd me dan wel de houding van lid CDZakelijk, deze persoon geeft tenminste een écht antwoord ipv. z'n collega's op dat andere forum. Die beheersen de kunst om veel te posten en eigenlijk niks te zeggen. Er werkt daar dus op z'n minst één persoon die nog beseft dat een bedrijf niet bestaat uit geldgraaiende aandeelhouders maar wel uit betalende klanten die ook ergens recht op hebben. Daarom een dank u wel richting CDZakelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een kaart koopt van canaal digitaal betaal je vanaf 69 euro er voor, terwijl de produktiekosten niet meer zijn dan een paar euro's .

CANAAL DIGITAAL denkt dat de hele wereld gek is behalve zij.

Ze zijn gewoon peperduur en wat hebben ze te bieden voor het geld? kijk maar eens naar sky uk , heb ik met de kerst met plezier naar zitten te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom CanalDigitaal niet zelf een server opzet en lijntjes verkoopt gekoppeld aan een IP adres.

Of is dat een gek idee ??

 

Dus als abonnee een hoofdkaart voor als internet uitvalt, en voor de rest van de receivers de keuze of

extra kaarten of een extra lijntje, maar dan officieel.

aangepast door Snoopy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom CanalDigitaal niet zelf een server opzet en lijntjes verkoopt gekoppeld aan een IP adres.

Of is dat een gek idee ??

 

Dus als abonnee een hoofdkaart voor als internet uitvalt, en voor de rest van de receivers de keuze of

extra kaarten of een extra lijntje, maar dan officieel.

 

Dan moeten ze concurreren tegen andere aanbieders. ;)

En dat valt niet te winnen voor CDS.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt wel of jullie willen dat het CDS slecht gaat terwijl iedereen toch gebaat is bij een gezond CDS. Toch?

Ik denk niet dat iedereen wil dat het slecht gaat bij CDS, maar wat zeker niemand wil is dat de klanten genaaid worden en CDS daar zomaar mee weggeraakt.

Als het bedrijf er enkel is om hun klanten te duperen, dan mogen ze voor mij direct over kop gaan.

Als ze daarentegen hun verstand gebruiken en beseffen dat het nog altijd de klanten zijn die ervoor zorgen dat hun bedrijfje kan blijven bestaan en er dus ook naar handelen, wens ik hen een lang leven toe.

Kortom, tot voor kort hadden de klanten van CDS (en heel de M7 groep) tot op een zeker punt gelijklopende belangen met de leverancier.

Die situatie is nu drastisch aan het veranderen met als enige schuldige de M7 groep.

Nogmaals, ik slik dat verhaal van het cardsharen niet.

Natuurlijk is dat een pest voor de M7 groep, maar dat is altijd zo geweest.

Laat het nu net de cardshareders zijn die op relatief eenvoudige manier de nieuwe maatregelen kunnen counteren.

Ook de professionele servers blijven buiten schot.

Blijft alleen over : de eerlijk betalende klant die een 'groot' gezin heeft en/of veel opneemt.

En dat is de verborgen agenda van de M7 groep.

Zij wil die klant uitmelken tot de uier droog staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...