Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Je moet er niet aan denken dat de m7 groep het alleen recht kregen of krijgen.

(dus monopoly positie)

Dan werd of word je inderdaad uitgemolken tot op het bot.

Alles draait om geld en bij die lui is de emmer nooit vol .

Heb nog een ouwe receiver in huis waar een credit kaart in kan , kun je per film betalen en het abonnement gaat 2 keer zo duur worden.

Gelukkig ging dat ook niet door

Dan heb ik nog een vraagje?

Waarom zit de m7 groep in Luxemburg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het CDS forum wordt door CDS zelf gezegd dat de huidige 2e en 2e smartcards blijven zoals het nu is.

Dus een familie of entertainment pakket erop blijft gewoon mogelijk.

Dus niet standaard een basisabo erop.

 

Mocht dit niet zo zijn dan weten we direkt hoe betrouwbaar die site is.

 

CanalDigitaal medewerkers op het CanalDigitaal gemodereerde forum worden van dit soort beslissingen niet in kennis gesteld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn bij de M7 groep hun eigen graf aan het graven..Ik heb een volledig paket van bijna 60 euro. Dit deel ik intern met de rest van mijn familie die hier in huis woont. Er staan dan ook 5 recievers met wifi kaarten die gekoppeld zijn met de master kaart. Dit werkt perfect.Als Canaal digitaal van plan is de uitgifte van kanale terug te zeteen naar maximaal 4 kanalen heb ik hier een probleem. We kunnen dan niet meer genieten van de zenders die in ons huidige paket zitten. Als de wil van de M7 groep doorgaat dan zeg ik het top paket op en gaan we 2 extra kaarten aanschaffen en terug naar een familie paket. Anders wordt het veel te duur. Ze denken hierbij niet aan de financien die ze op dat moment mis lopen. 12x60 euro 720 euro op jaarbasis voor volle paket. Starks 20+5+10=35 euro. familie paket met hd. dit is 35x12=420 euro. voor de m7 groep of canal digitaal een verlies van 300 euro. het is hebben of niet hebben..Als we dit allemaal doen dan krabben ze zich nog wel eens achter de oren. Dan is edl en filmnet snel falliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou in ieder geval verklaren waarom zij, bij de aangekondigde SID-limitering in oktober, tot de laatste dag volhielden dat er niets in de planning stond - en zelfs wat lacherig deden over lieden die telkens met vragen of opmerkingen kwamen.

Dus deze medewerkers kunnen je helpen bij eventuele praktische problemen (is ook handig), maar weten verder niet wat er gaat spelen in het bedrijf?

DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-T
Qnap NAS TS-210 Canal Digitaal & Digitenne
Wavefrontier T55 / Triax 88
met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste dagen erg druk, dus even kort een reactie.

 

Ik kan bevestigen dat de 3 buitendienst medewerkers weg zijn, dat was niet bij gebrek aan inzet integendeel.

 

Daarnaast heb ik uit seperate bron ook vernomen dat 2/3 kaart slechts alleen basisworden.

 

Naar mijn idee zit CD op een eigenzinnige koers, een koers die leidt naar de afgrond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou in ieder geval verklaren waarom zij, bij de aangekondigde SID-limitering in oktober, tot de laatste dag volhielden dat er niets in de planning stond - en zelfs wat lacherig deden over lieden die telkens met vragen of opmerkingen kwamen.

Dus deze medewerkers kunnen je helpen bij eventuele praktische problemen (is ook handig), maar weten verder niet wat er gaat spelen in het bedrijf?

Nee . dat is toch wel gebleken , de mannen achter de schermen nemen die beslissingen wel .dus wat zowel een webcare als wie dan ook bij CD of aan de telefoon of op het officiele CD forum kan je gerust met een grote korrel zout nemen. hebben ze toch ook zelf al meerdere malen bewezen , popie jopie doen en niet weten waar ze het over hebben.

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast heb ik uit seperate bron ook vernomen dat 2/3 kaart slechts alleen basisworden.

 

Naar mijn idee zit CD op een eigenzinnige koers, een koers die leidt naar de afgrond

 

Tsja dan is het voor mij niet moeilijk. Dan gaat de abo van de 2e en 3e kaart af (dus alleen ned1,2 en 3). Digitenne is een goed alternatief ook op een 40inch!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het had allemaal nog veel erger gekund, er was namelijk sprake van dat de hele softcam het niet meer zou doen, alleen via een CI module. En ik zie CDS tot zoiets in staat.

 

Het overgrote merendeel van de gebruikers heeft geen enkele last van de maatregelen. Maar het zou CDS sieren als ze de tweede kaart niet gaan beperken. Ik heb op de Digitenne ook Eredivisie Live en dat blijft niet beperkt tot een hoofdkaart.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...