Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Ik dacht toch niet dat de cardsharer zijn server thuis in de woonkamer had staan.

Waarschijnlijk bij zijn opa of oma op zolder lijkt me handiger.

En die deurwaarder is, als hij al binnen komt,illegaal bezig en krijgt ze door de rechter om de oren gewatscht.

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik probeer zo kort en duidelijk mogelijk te helpen en ga niet

tig wet artikelen met juridische uitleg en president uitspraken

erbij zettren dan wordt een posting groter dan dat op het scherm past

 

of willen jullie dat toch ?

 

Als het aan mij ligt iets meer leestekens en wat meer onderbouwde stellingen. Dat hoeft ook niet meteen met juridische uitleg enzovoorts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een manier die mogelijk wel zou kunnen werken is:

 

1. Een gerechtsdeurwaarder in de arm nemen en met die man samen een abonnement afsluiten bij een illegale aanbieder.

Wat je vervolgens vaststelt, samen met de deurwaarder vastleggen. Dus ook het beeld dat je met die 'dienst' krijgt, IP adres achter de aanbieder enz.

Vervolgens dit minimaal 2 x herhalen, zodat het geen toevalstreffer kan zijn.

 

2. Met die gegevens een gerechtelijk bevel regelen voor de adresgegevens van de aanbieder. Met een beetje geluk krijg je die gezien de vaststelling van de deurwaarder nu wel.

 

3. Vervolgens een binnentredingsbevel regelen bij de rechter om om samen met een hulpofficier van justitie beslag te kunnen leggen op de server.

 

4. De server het bijzijn van een gerechtsdeurwaarder en een Linux expert uitlezen.

 

5. De persoon aan de hand van de 'klantgegevens' op de server, tot het bot uitkleden in een civielrechtelijke procedure en van justitie strafrechtelijk vervolging eisen.

 

6. Aan de uitspraak van de rechter (die openbaar is) heel erg veel aandacht geven (markering) zodat je daarmee anderen afschrikt.

 

Dat is naar mijn mening het enige dat goed zou kunnen werken en daar had CanalDigitaal dan ook de energie in moeten steken.

Als je civiele claims ter hoogte van 150.000 euro neerlegt, leert men het wel af.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Dat hebben ze in het verleden (pic-card/goldcard) al eens met succes gedaan. Wat CD nu doet is de hond straffen omdat de kat in de tuin schijt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat TVV al met die beperking is begonnen?

Sinds enkele dagen gaat het fout als ik 3 zenders opneem en een 4de ga kijken, na enkele minuten gaat het beeld op zwart. (DM7025)

Ook in 1 van de opnamen is dan het beeld op zwart gegaan. Laatste versie van Cccam erop haalt niets uit.

Het gaat nu zelfs al fout bij 2 opnemen + 1 kijken...

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat TVV al met die beperking is begonnen?

Sinds enkele dagen gaat het fout als ik 3 zenders opneem en een 4de ga kijken, na enkele minuten gaat het beeld op zwart. (DM7025)

Ook in 1 van de opnamen is dan het beeld op zwart gegaan. Laatste versie van Cccam erop haalt niets uit.

Het gaat nu zelfs al fout bij 2 opnemen + 1 kijken...

 

Lol

die zijn weken geleden al begonnen

 

zie deze thread hoe je cccam 2.30 moet instellen klik hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast technoboy

Met de module erin blijft het hier beperkt tot 2 kanalen, zonder to 4 kanalen, maar je moet het zappen dan goed timen hoor, of het gaat ook op zwart, gewoonweg een degradatie van het oorspronkelijke product, dat ook nog eens duurder wordt.

 

Of ze stoppen deze miskleun of ik stop ermee, duidelijk zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klinkt misschien wat wrang, maar vooreerst

 

Beste wensen aan iedereen voor 2012...

 

De feesten zijn nu al ietsje doorgespoeld, en we zijn terug begonnen met de orde van de dag.

 

Ik heb nu het documentje aangepast met de bedoeling dit op te sturen naar de pers.

In dit documentje moet wel de naam van de krant worden ingevuld onder XXXXX.

 

Ik zou hierover eerst de mening van jullie willen weten en of jullie hier achter staan.

 

Als jullie akkoord gaan zou ik dit willen verzenden naar de geschreven pers. Ik weet nu wel hoe ik dit moet doen voor

mijn krant, maar het is een werkje om dit voor alle kranten uit te zoeken. Het is ook geloofwaardiger als het niet van 1 lid

komt, maar van meerdere leden, ook al is dat naar verschillende kranten.

 

Open Brief3.doc

 

Groetjes

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de eerste aanhef wat aangepast willen zien.

Mag natuurlijk ook in je eigen woorden.

 

Deze brief handelt over de werkwijze van de satellietprovider TV-Vlaanderen (en de Nederlandse zusterfirma CanalDigitaal) die ze gebruikt om het illegale delen van de decoderingskaarten via internet tegen te gaan.

Helaas heeft dit als resultaat dat het illegaal delen niet wordt belemmert maar het legaal delen in ernstige mate wel wordt belemmert en kosten verhogend werkt voor de legale gebruikers van TV-Vlaanderen en CanalDigitaal.

 

Hij wordt U gestuurd naar aanleiding van reacties op het Nederlands-Belgisch internetforum Sat4All. (http://www.sat4all.com)

 

Verschillende leden voelen zich gedupeerd door de werkwijze van TV-Vlaanderen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey EddyVL,

 

1)

Op zich denk ik OOK een goed initiatief, echter denk IK dat de meeste kranten/redacteuren/journalisten het niet eens weten waar je het over hebt. Cardsharing ? O.... ik heb gewoon kabel of Tele2.........

2)

Sorry dat ik het moet zeggen, maar er staan nogal wat (slordige) taal fouten in je verhaal, kijk het nog maar eens na. Ik denk dus wel als je dit wilt doen, dat het goed taalkundig moet zijn anders staat DIT opzich al slordig.

 

 

Groet,

Ronald

 

BV

1)

De oplossing was ook gegeerd door mensen die veel zelf wilden opnemen. Met de huidige generatie topontvangers kan je meerdere kanalen gelijktijdig opnemen, terwijl je zelf of de familieleden naar een ander programm kijkt / andere programmas kijken

 

2)

Helaas kan wij U niet onthouden van.........

 

PS

Zie bovenstaande wel als opbouwende kritiek.........

aangepast door ronaldsl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is CDS nu de actie voor nl aan het voorbereiden op de kaarten, want het regent weer EMM's en niet de 111 die het eerst gaf bij een zap

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het nu eigenlijk met die boxen wat gecodeerd opnemen ?

Kunnen die wel bvb 4 opnames doen en dan ook nog op 3 tv kijken op verschillende boxen ??

 

En de linux boxen kunnen die dat aan Gecodeerd opnemen ?

 

btw ik heb de brieven van joop001 al een tijdje terug op de post gedaan

tot op heden geen reactie gehad hierop ( zal ook wel niet komen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de module erin blijft het hier beperkt tot 2 kanalen, zonder to 4 kanalen, maar je moet het zappen dan goed timen hoor, of het gaat ook op zwart, gewoonweg een degradatie van het oorspronkelijke product, dat ook nog eens duurder wordt.

 

Of ze stoppen deze miskleun of ik stop ermee, duidelijk zo.

 

Welke module bedoel je? Een CI module in een linux bak?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...