vladimirke Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 (aangepast) Eddy VL, weer een duidelijke brief en je hebt mijn steun bij deze. Kijk wel eens even op pagina 4, de eerste regel: Helaas kan wij U niet onthouden van enige technische uitleg over satellietontvangst... Kan moet kunnen zijn, maar het is maar een detail vergeleken met de moeite die je al gedaan hebt. Edit: ronaldsl was duidelijk sneller. 2 januari 2012 aangepast door vladimirke
Pletskop Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Hoe zit het nu eigenlijk met die boxen wat gecodeerd opnemen ? Kunnen die wel bvb 4 opnames doen en dan ook nog op 3 tv kijken op verschillende boxen ?? Decoders die gecodeerd opnemen - zoals mijn vroegere Inverto 7000 - hebben geen last van deze maatregel. Aangezien het decoderen sequentieel en tijdens "idle/standby" van de decoder gebeurt, wordt er nooit meer dan 1 SID aangesproken door de CAM (= live stream). Ik moet wel zeggen dat dit decodeer-achteraf mechanisme, zeker ook niet feilloos was maar dat lag mss meer aan het model decoder... Maar het probleem is natuurlijk groter dan dat want een Linux/softcam decoder set-up koop je natuurlijk ook om meerdere stream tegelijk LIVE te kunnen bekijken. Dat de decoder daarnaast ook nog eens ongecodeerd opneemt, is gewoon mooi meegenomen. Groeten, Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Eddy VL Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Eddy VL, weer een duidelijke brief en je hebt mijn steun bij deze. Kijk wel eens even op pagina 4, de eerste regel: Helaas kan wij U niet onthouden van enige technische uitleg over satellietontvangst... Kan moet kunnen zijn, maar het is maar een detail vergeleken met de moeite die je al gedaan hebt. Na verschillende malen doorlezen ontsnapt er toch altijd wel iet blijkbaar. Daarom dat ik iedereen laat "meekijken". Is dus genoteerd, ik heb de spellingcontrole er door gejaagd en zal een verbeterde versie maken. Maar ik wacht nog even op andere reacties vooraleer ik het hier volzet met doc's. @Ronaldsl "Gegeerd" is perfekt Nederlands hoor, alleen niet zo gebruikt in Noord Nederland. (Zie Taaladvies.net) Vooraleer er commentaar op komt: ik heb blijkbaar de linken naar de berichten in Sat4All gewist... Zal ze er terug bij zetten. Eddy
Gast technoboy Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 (aangepast) Wij als TVV klanten dienden blijkbaar als proefkonijn (bedankt hoor heren), waarbij de klanten van Telesat nog vooraf op de hoogte werden gebracht, van de ellende die ze mochten ondergaan, werden wij in de kou gezet. En moest het nieuws via derden worden vernomen, nu is CDS aan de beurt, waarbij ik jullie ervaringen op de voet volg, ook is de prijsverhoging bij TVV een feit vanaf dit nieuwe jaar, geweldig wat een geschenken ze dus allemaal uitdelen, voordeel is wel dat we per direct kunnen opzeggen, altans zo lijkt het, maar met deze lui ben ik op mijn hoede, ga daarvoor morgen eens mijn licht opsteken bij specialist ter zake. Eddy VL, je krijgt ook hier alle steun voor je initiatief, doorgaan. Kortom eerst ons beperken en het dan nog eens duurder maken ook, als je zo zaken doet word je toekomst al heel minder rooskleurig, zeker hier dus. 2 januari 2012 aangepast door technoboy
Eddy VL Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 maar met deze lui ben ik op mijn hoede, ga daarvoor morgen eens mijn licht opsteken bij specialist ter zake. Zou je het resultaat van dit kunnen melden? Want als enkel de BTW verhoogd wordt, zal dit feest ook niet doorgaan vrees ik. Eddy Vl
Gast technoboy Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Basic+ van 19.9 naar 21 € , btw is van 12 naar 21%, dus reken maar uit, ook vermelden ze in een toegestuurde brief dat je kan opzeggen vanaf dat je de eerste betaling hebt gedaan aan het nieuwe verhoogde tarief, en daar heb ik geen vertrouwen in. Wellicht moet je opzeggen vooraleer je aan het nieuwe tarief begint te betalen, dat wil ik eens het fijne van weten, want van hun praktijken heb de buik vol.
pukje Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 (aangepast) wanneer gaat die prijsverhoging in ? 2 januari 2012 aangepast door pukje
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2012 Moderator Geplaatst: 2 januari 2012 Blijven we wel on-topic? CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
humbox123 Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Blijven we wel on-topic? CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing Ik vind dat dit on-topic is! Als we geen optimaal gebruik kunnen maken van onze smartkaart naar aanleiding van de actie tegen card sharing is het zeker nuttig te weten als er dan een prijsverhoging komt om dan het abbonoment te kunnen opzeggen. @ Eddy VL Vind het een goed initiatief wat je doet.
Eddy VL Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 actie tegen card sharing? abo opzeggen lijkt mij wel een actie, drastisch, dat wel. Misschien voel jij het zo niet aan maar hier in Vlaanderen krijg je wel ineens de kans om via de BTW-verhoging je contract kostenloos op te zeggen... En er zullen velen zijn die daar dus interesse voor hebben. Dit als gevolg van de maatregelen tegen card sharing. Ik denk dat men in Nederland die kans NIET zal krijgen. Misschien daar toch eens rekening mee houden! Eddy Vl
drz Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Ik kijk wel in hoeverre ik er last van krijg. In het ergste geval moet ik de kaart in mijn tweede huis koppelen aan de huissituatie. Aangezien ik dat zelf niet kan zal ik een bevriende hobbyist vragen om te helpen hoe dat precies gaat. Dat sharen over WAN begint nu wel erg aantrekkelijk te worden. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
John-Michel Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 dit is een lekkere van het CD webteam Citaat: Zover is het nog niet. En XXX heeft gelijk, Nagra heeft op de smartcard een standaard voorziening aangebracht. Dit is een onderdeel van de oranje smartcard, samen met nog veel meer beveiligingen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal Oei dat laatste klinkt vies CI+ taferelen verwerkt in de kaart ( Ala Ziggo en kornuiten ) ?? Verplicht reclame kijken en niet kunnen doorspoelen? Opnames nog maar X aantal dagen te bekijken en dan niet meer ?? Bepaalde uitzending onmogelijk om op te nemen door een bitje anders te zetten ?? Is wel nog niet geactiveerd maar dan nog de optie zit erin verwerkt ( kwestie van tijd ) met als antwoord daarop u mag van ons vrij speculeren hoor. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal
Cybex Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Wanneer CD de maatregelen doorvoert, heeft dit dan invloed op de reciever die je gebruikt? Dit is me nog niet helemaal duidelijk namelijk. Stel ik heb een Dreambox reciever, loop ik dan kans dat deze reciever straks onbruikbaar is en moet ik een CD gecertificeerde reciever kopen?
pukje Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Ik zou wel eens en inhoud van die tvv brief willen zien a.prijs verhogen dat heb ik al vernomen b.staat er ook in dat er nieuwe leverings voorwaarden zijn ? Indien B erbij staat is het signaal van tvv duidelijk "als het je niet bevalt zeg het contract maar op"
egypt Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 TV VLAANDEREN ZAKELIJK Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar de beste mogelijkheden om de kijkervaring van onze klanten te verbeteren dankzij een ruimer zenderaanbod en vooruitstrevende technologie. Deze investeringen in meer (hd-) zenders en technologie betekenen dat we voor de eerste keer sinds 2008 een prijswijziging doorvoeren voor Basic+ van €19,90 naar €20,90 per maand. Nieuwe klanten Nieuwe klanten die vanaf 1 januari 2012 kiezen voor Basic+, betalen €20,90 per maand. Hun contractperiode start immers vanaf 1 februari 2012, de dag waarop de prijswijziging gebeurt. Bestaande klanten Bestaande klanten met Basic+ betalen tot het einde van hun contractperiode €19,90 per maand. Bij de verlenging van hun contract wordt de prijs aangepast naar €20,90 per maand. Een maand voor zijn of haar contract afloopt, ontvangt de klant een brief over de prijswijziging. De overschakeling voor bestaande klanten verloopt hierdoor verspreid over een periode van 24 maanden. Voorbeelden: Op 5 februari 2010 heeft een nieuwe klant een abonnement genomen op Basic+ voor 24 maanden. Deze persoon betaalt vanaf 1 maart 2012 €20,90 per maand. Op 30 december 2011 heeft een nieuwe klant gekozen voor Basic+ voor 24 maanden. Deze persoon betaalt vanaf 1 januari 2014 €20,90 per maand. Op 17 september 2010 heeft een bestaande klant een upgrade gedaan naar Basic+. Zijn contract wordt vernieuwd voor een periode van 12 maanden. Deze persoon betaalt vanaf 1 oktober 2012 €20,90 per maand.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen