Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

helaas zit ik niet op 'smoelenboek'; anders kon er ook nog een groep opgericht worden. Blijkbaar ook een trend af en toe.

Hoe zit het met eventuele andere sociale media? Ben hier niet zo echt in thuis, maar lijkt me ook wel een mogelijkheid.

 

Vind ik best een héél goed idee, helaas heb ik zelf ook niks op Facebook, ik ben blijkbaar te veel bezig met Sat4All.. :D

 

Diegene die reeds gereageerd hebben, alvast bedankt, en het kan echt geen kwaad als ze er eentje dubbel krijgen...

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nuja , met hun prijstijging , gaan ze eruit , genoeg met die maffia firma . of 2de en 3de kaart met hoofd abbo op , anders , tja , zijn ze hopelijk snel out off business .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat er nog mensen zijn die niet alleen klagen, maar ook echt actie ondernemen. Zouden meer mensen moeten doen. Eddy... kudos!

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn CD kaart heeft sinds vannacht/vanochtend Rev I47 (was daarvoor I43), zijn ook vele EMM's binnengekomen. Maar merk nog geen beperkingen, maar is dit wellicht een voorbode?

 

Voor de rest alle lof aan alle mensen hier die actie ondernemen tegen CD om de anti-cardshare/opnamemogelijkheden maatregel tegen te gaan, hulde! Hopelijk heeft het succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle brieven verstuurd..en ook ziggo aangevraagd,,CD gaat eruit hier,maar blijf uiteraard de acties ondersteunen.

Alleen mijn tvv kaartje nog terug sturen naar de oorspronkelijke eigenaar :-)

 

 

ook blijf ik natuurlijk actief op het enige sat forum van betekenis :P

 

mvg stef

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn CD kaart heeft sinds vannacht/vanochtend Rev I47 (was daarvoor I43), zijn ook vele EMM's binnengekomen. Maar merk nog geen beperkingen, maar is dit wellicht een voorbode?

 

Voor de rest alle lof aan alle mensen hier die actie ondernemen tegen CD om de anti-cardshare/opnamemogelijkheden maatregel tegen te gaan, hulde! Hopelijk heeft het succes.

 

Ik vermoed dat die update in stukken binnenkomt . Na insteleren 2.3.0 vliegen de emms hier ook in het rond . Heb cccam wel 3 keer moeten herstarten , had telkens een andere revisie . Maar een voorbode , daar ben ik wel zeker van .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...