Eddy VL Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 helaas zit ik niet op 'smoelenboek'; anders kon er ook nog een groep opgericht worden. Blijkbaar ook een trend af en toe. Hoe zit het met eventuele andere sociale media? Ben hier niet zo echt in thuis, maar lijkt me ook wel een mogelijkheid. Vind ik best een héél goed idee, helaas heb ik zelf ook niks op Facebook, ik ben blijkbaar te veel bezig met Sat4All.. Diegene die reeds gereageerd hebben, alvast bedankt, en het kan echt geen kwaad als ze er eentje dubbel krijgen... Eddy Vl
vladimirke Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Nu ben ik toch benieuwd hoe de media er over gaan berichten.
dageraad Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 http://www.facebook.com/pages/TV-Vlaanderen-geen-limiet/317200014987410?ref=ts nooit te oud om te leren
Eddy VL Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 http://www.facebook....14987410?ref=ts De Standaard is erbij. Het Laatste Nieuws is niet zo direct bereikbaar. Iemand? Overzicht Eddy Vl
smoking Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Nuja , met hun prijstijging , gaan ze eruit , genoeg met die maffia firma . of 2de en 3de kaart met hoofd abbo op , anders , tja , zijn ze hopelijk snel out off business . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
Hotzenwalder Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Blij dat er nog mensen zijn die niet alleen klagen, maar ook echt actie ondernemen. Zouden meer mensen moeten doen. Eddy... kudos! 80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.
DBdrug Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Mijn CD kaart heeft sinds vannacht/vanochtend Rev I47 (was daarvoor I43), zijn ook vele EMM's binnengekomen. Maar merk nog geen beperkingen, maar is dit wellicht een voorbode? Voor de rest alle lof aan alle mensen hier die actie ondernemen tegen CD om de anti-cardshare/opnamemogelijkheden maatregel tegen te gaan, hulde! Hopelijk heeft het succes.
sevensheaven Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 alle brieven verstuurd..en ook ziggo aangevraagd,,CD gaat eruit hier,maar blijf uiteraard de acties ondersteunen. Alleen mijn tvv kaartje nog terug sturen naar de oorspronkelijke eigenaar :-) ook blijf ik natuurlijk actief op het enige sat forum van betekenis mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Neptunus Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Nog niets bekend van de invoering in Nederland? Zouden ze dan toch aarzelen? Bij succes zou het toch allang ingevoerd zijn lijkt me. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
smoking Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Mijn CD kaart heeft sinds vannacht/vanochtend Rev I47 (was daarvoor I43), zijn ook vele EMM's binnengekomen. Maar merk nog geen beperkingen, maar is dit wellicht een voorbode? Voor de rest alle lof aan alle mensen hier die actie ondernemen tegen CD om de anti-cardshare/opnamemogelijkheden maatregel tegen te gaan, hulde! Hopelijk heeft het succes. Ik vermoed dat die update in stukken binnenkomt . Na insteleren 2.3.0 vliegen de emms hier ook in het rond . Heb cccam wel 3 keer moeten herstarten , had telkens een andere revisie . Maar een voorbode , daar ben ik wel zeker van . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird
pukje Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 CDS trekt zich van niets iets aan begin vorig jaar had de tweede kamer en minister ez al opmerkingen op cds maar dit liet cds koud afgelopen zomer zou minister EZ maatregelen tegen cds nemen maar heb nog niets gehoord
theparasol Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 afgelopen zomer zou minister EZ maatregelen tegen cds nemen maar heb nog niets gehoord Pukje/weet iemand welke maatregelen dan?
pukje Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 maatregel verplicht toetreden bindende geschillen commissie lees mijn eerdere bericht met bron enz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen