Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

alle brieven verstuurd..en ook ziggo aangevraagd,,CD gaat eruit hier,maar blijf uiteraard de acties ondersteunen.

Alleen mijn tvv kaartje nog terug sturen naar de oorspronkelijke eigenaar :-)

 

 

ook blijf ik natuurlijk actief op het enige sat forum van betekenis :P

 

mvg stef

 

Bij het doorgaan van deze onzinnige en klant-onvriendelijke maatregel van canaldigitaal zullen velen hun abonnement opzeggen.

Het voordeel is dan dat het (dure) kaartje vrijgemaakt moet worden, op die wijze blijven de openbare zenders bestaan, (ons kijk- en luistergeld).

 

Dan is het nieuws altijd te volgen en tros radar als die het canaldigitaal management uitnodigd om verantwoording te geven waarom alle klanten, met goede apparatuur, in hun kijkgenot gekort gaan worden.

 

De commercieële zenders zullen dan ook goed gaan nadenken wat canaldigitaal aan het doen is als er erg veel opzeggingen komen, zelf heb ik alle personen die ik ken met een schotel gevraagd of ze er over na willen denken om op te zeggen.

De brieven van Joop ook gegeven, kunnen ze invullen en op de post doen, en de link naar sat4all.com (6 personen wisten nog van niets).

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog niets bekend van de invoering in Nederland? Zouden ze dan toch aarzelen?

 

Bij succes zou het toch allang ingevoerd zijn lijkt me.

 

Volgens eerdere berichten, zou het volgende week in Nederland van start gaan (2e week van januari) en reken er maar op dat CD zich totaal niets aantrekt van alle kritiek of klachten van wie dan ook.

 

Ik heb begin van de week de bevestiging binnengekregen van mijn opzegging, ik ben m.i.v. begin februari geheel van CD verlost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als we met zijn allen flink anti-reclame gaan maken voor Canal Digitaal, wat voor de dealers dus automatisch betekent dat ze alles behalve satelliet tv aanbevelen, dan is het binnen één a twee jaar gedaan met Canal Digitaal.

Maar schieten we hier iets mee op?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet of we blij moeten zijn met een faillisement van de nederlandse provider.

Een nieuwe provider hoeft geen rekening meer te houden met oude lasten en kan meteen met bijvoorbeeld CI+ en eigen ontvangers beginnen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij hoeven ze ook niet failliet te gaan maar door deze onzinnige maatregel jagen ze hun klanten op de kast en ook weg.

 

Vanmiddag was ik bij een gezin, 3 kinderen 13, 16 en 18 jaar, die dus overal TV hebben op hun slaapkamer wat in deze tijd als normaal gezien kan worden denk ik.

 

Als hun ook gekort worden blijft er straks niet veel over om te kijken, opnemen en kan iedereen in de huiskamer op de bank gaan zitten. Dan mag je wel een machinist voor de afstandsbediening aanstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noem mij eens 1 reden waarom een verstandig bedrijf een marktaandeel over wil nemen waar al meerdere bedrijven de tanden op kapot gebeten hebben.

 

Als sat tv in NL een hard teruglopend marktaandeel heeft waarvan ze vermoeden/hopen dat het mede door cardsharing veroorzaakt.

Na lang wikken en wegen voeren ze een anti cs maatregel in. Ik geef je op een briefje als het geen groei oplevert trekt de M7 groep er ook de stekker eruit.

Een bedrijf wil geld verdienen en niet iets faciliteren omdat er een paar jannen met de pet anders geen televisie meer kunnen kijken.

 

Vorig jaar was er een heuze reclame golf, dit jaar een anti cs maatregel en als het volgend jaar nog niet aangetrokken is trekt ook M7 wel zijn conclusies hieruit.

 

Het is dit of het definitieve einde van satelliet tv in Wallonie, Vlaanderen en NL.

 

Zou het erg jammer vinden maar ik heb hier gelukkig de volgende alternatieven beschikbaar: Ziggo, IPTV en digitenne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De commercieële zenders zullen dan ook goed gaan nadenken wat canaldigitaal aan het doen is als er erg veel opzeggingen komen, zelf heb ik alle personen die ik ken met een schotel gevraagd of ze er over na willen denken om op te zeggen.

 

Denk niet dat de commerciëlen er niet wakker van zullen liggen als CD veel schotel klanten verliest.Die komen via andere platformen wel weer terug.

 

Maar CD heeft in het verleden laten zien dat ze een olifanten huid hebben,maar zullen toch echt niet blij zijn met al deze negatieve publiciteit.

Maar of ze nu eens naar hun klanten gaan luisteren????Denk het niet maar dat zal de tijd leren.Als het toch word doorgezet hoeven we in ieder geval ons zelf niets te verwijten want dan hebben we gedaan wat binnen onze mogelijkheden ligt.De klanten die dan zijn weg gelopen zullen niet makkelijk op een legale manier terug komen en nieuwe klanten zullen zich eerst wel enige keren achter hun oor krabben.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Van mij hoeven ze ook niet failliet te gaan maar door deze onzinnige maatregel jagen ze hun klanten op de kast en ook weg.

 

Vanmiddag was ik bij een gezin, 3 kinderen 13, 16 en 18 jaar, die dus overal TV hebben op hun slaapkamer wat in deze tijd als normaal gezien kan worden denk ik.

 

Als hun ook gekort worden blijft er straks niet veel over om te kijken, opnemen en kan iedereen in de huiskamer op de bank gaan zitten. Dan mag je wel een machinist voor de afstandsbediening aanstellen.

 

catw, overdrijven is ook een vak.

 

Allereerst blijkt dat bij onze zuiderburen er met een kaart nog steeds meerdere (4) programma's tegelijk ontvangen kunnen worden.

 

Wanneer je verder gaat rekenen, zal je tot de conclusie komen, dat één extra kaart goedkoper is als je gehele investering af te schrijven.

 

En wanneer je in elk vertrek een tv en sat. ontvanger kan bekostigen kan die eenmalige investering voor een kaart + elke dag 8 eurocent voor de 2e kaart er ook wel vanaf.

 

En met al die mensen die opzeggen zijn 2e hands kaarten binnenkort voor een appel en ei te koop op MP.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...