Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Je schrijft je investering niet af, er blijft zat over op de schotel en je houd Ned1, 2 en 3 over en ook alle regionale kanelen.

 

Maar zolas ik zag in dat gezin kijkt iedereen naar een andere zender em mama daar nam haar programma altijd op. Alleen bij voetbal al kijken ze op verschillende zenders live en opnemen.

 

Ze hebben alles lopen via smartwi dus dat werkt nog prima voor hun maar een extra kaartje is in sommige gezinnen een liter benzine minder in de auto.

Dus die mensen zitten elke avond snel aan hun tax denk ik zonder te overdrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Allereerst blijkt dat bij onze zuiderburen er met een kaart nog steeds meerdere (4) programma's tegelijk ontvangen kunnen worden.

 

 

 

Mja , kijken en kijken is 2 , met meerderezenders in gebruik zapt het traag , zap je teveel gaat het op zwart , zeker met 4 tuners zappen . Dus je bent de klos . ik heb hier alvast de nodige stappen gezet om terug kabel te hebben ( analoog , geen opgedrongen brol in mijn kot niemeer ) . Laat die M7 groep maar snel failliet gaan , des te rapper des te beter ! .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze zullen in dat gezin zeker in de problemen komen met hun vraag naar verschillende tv kanalen, zij gaan de beperking wel merken.

Ze zullen een keuze moeten gaan maken.

De goedkoopste oplossing zal denk ik toch een 2e kaart zijn.

 

En eh smoking, wanneer de huidige aanbieder failliet gaat, zal een eventuele overname kandidaat niet op de zelfde voet verder gaan, we konden dan wel eens van de drup in de regen komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt niet , een handvol zenders , aankoop prijs een een paar zenders zelfs de naam optie niet waardig aan 2.5 € pm , ik ben echt niet gek .

 

 

@ceesv , daarom is telenet hier na meer dan 10 jaar ruit gevlogen , zelfde manieren , bgc , komt er niet in , beide te duur en eveel controle zucht . Ze mogen allemaal de fles opgaan .

aangepast door smoking

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zullen in dat gezin zeker in de problemen komen met hun vraag naar verschillende tv kanalen, zij gaan de beperking wel merken.

Ze zullen een keuze moeten gaan maken.

De goedkoopste oplossing zal denk ik toch een 2e kaart zijn.

 

En eh smoking, wanneer de huidige aanbieder failliet gaat, zal een eventuele overname kandidaat niet op de zelfde voet verder gaan, we konden dan wel eens van de drup in de regen komen.

 

Juist een beperking dus waarom zou ik het Entertainment pakket nog aanhouden ik ga terug naar basis.

Gevolg niet meer inkomsten maar juis minder inkomsten in de maand voor CD want wat heb ik aan extra zenders als ik ze toch niet kan bekijken of opnemen. :crazy:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus bij basis heb je geen last van die beperking en bij entertainment wel?

 

Het punt wat ik wil maken is, dat er wel hard geroepen wordt dat men de handel de deur uitdoet, maar dat uiteindelijk niemand zijn programma's wil missen.

 

Bij elke jaarlijkse prijsverhoging hoor je ook dezelfde verhalen, men zegt op.

Alleen wanneer je wat gaat terug bladeren op het forum kan je zien, dat elk jaar dezelfde mensen (weer) opzeggen.

 

In vergelijking met providers van andere landen zijn wij altijd verwend geweest, en helaas worden we nu in bepaalde mate beperkt.

 

Alternatief is de oplossing, die ik al jaren heb, voor elke ontvanger een eigen kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil alleen maar zeggen dat wij nu veel opnemen uit het entertainment pakket en dat er hier veel live gekeken wordt naar de commercielen en dat dit niet meer mogelijk is 4 programmas opnemen en minimaal 2 tegelijk kijken dan gaat entertainment terug naar basis. Ik ga geen nieuwe kaart aanschaffen, dan passen we ons kijk en opname gedrag wel aan en besparen we ook nog wat in de maand.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik weet niet precies welke zenders je bedoelt uit het entertainment pakket, maat Discovery en co. herhalen nagenoeg alle uitzendingen op niet reguliere tijden, s'nachts opnemen is dan ook nog een optie wanneer je aan je limiet van 4 programma's zit.

 

Maar ieder moet hierin zijn eigen afweging maken en het is niet aan anderen om die beslissing te bekritiseren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.Alternatief is de oplossing, die ik al jaren heb, voor elke ontvanger een eigen kaart.

 

Cees hoe zie je dit dan gebeuren?Eerst bv 2 kaarten voor de hoofdprijs erbij kopen?Ja zeker de hoofdprijs want het lijkt wel of je goud in handen hebt.

En dan nog betalen voor de pakketjes die op de kaarten moeten komen?

Als je zo met je gezinnetje moet gaan kijken word het wel een heel dure liefhebberij.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kan mij voorstellen, dat een extra kaart voor sommigen een behoorlijke investering is, echter niet voor iedereen.

Ikzelf heb mijn kaarten al vele jaren, het is een eenmalige investering die je maakt.

Voor diegenen die intern sharen is een 2e kaart met een beperkt abonnement al de oplossing.

Het maandelijkse bedrag voor je 2e of 3e kaart (euro 2,50/pm) zal denk ik voor de meesten wel op te hoesten zijn.

 

Met enig zoekwerk kan je een 2e hands kaartje op de kop tikken wanneer je niet het nieuwbedrag voor de kaart wil betalen.

 

Het is een alternatief voor wie alle programma's gelijktijdig wil blijven kijken.

Met opzeggen stel je een daad voor jezelf, Canaal digitaal zal daar slechts tijdelijk last van hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het maandelijks bedrag voor die kaart is geen probleem . maar het belachelijk aantal zenders erop + 79 € aankoop , moet je echt wel een beetje , tja , gestoord zijn .

 

Enja ik weet het , geen commeciele links .

 

http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/zenders/optie_extra_kaart.aspx

 

Dus zoon wil discovery zien , gaan we lekker van kaartje wisselen , ik denk het echt niet ! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord Ceesv

Ja als je de kaartjes al in je bezit hebt is het zeker niet zo'n probleem.

Ik persoonlijk zal ook van de beperking niets merken dus is het ook voor mij geen optie om daar voor mijn abbo op te zegen.

Voor diegene die wel tegen problemen op loopt,kan ik me voorstellen dat ze de kosten tegen de baten gaan afwegen en dan daarna de beslissing nemen.

Als een 2e kaartje met het abbo wat je wilt goedkoper is dan de concurentie blijf je en anders ga je naar de concurent.Maar ik geloof niet dat CD deze klanten dan ooit meer terug zal krijgen.

aangepast door rommelaar

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smoking

 

Inderdaad, geen Discovery op je tweede kaart van 2,50 p/maand.

Dus dat wordt een volledig abonnement op je tweede kaart wil je dezelfde mogelijkheden houden als voorheen.

Daarnaast een nieuwe kaart aanschaffen in de webshop voor 129 euro en activeren van de kaart 30 euro.

En dan heb je nog niets gezien en ben je al 159 euro kwijt.

Goeie actie om de kas te vullen bij de M7 groep.

Dat wordt een extra grote bonus voor de direktie leden van M7.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...