Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik heb dan dus twee TV's met Smartwi. Beide TV's freezen, geven zwart beeld, steeds weer. Dit terwijl ik er maar 1tje heb aan staan.

 

Heb je al geprobeerd om het kaartje in één van je receivers voor je TV te zetten, dit om uit te sluiten dat het eventueel aan de Smartwi zou kunnen liggen,of eventueel al aan de limitering van tvv (ik ga er van uit dat je daar klant bent maar dat kan onterecht zijn).

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


catw was ff een opmerking tussendoor nl wat kan je ex je schelen man . maar weer ontoppic lees op diverse forums dat ze bezig zijn

 

1pm

 

Weet je ik lees (zelfs) ook het forum van canaldigitaal maar daar plaats ik niets, wil mijzelf daar niet eens inschrijven, dus ik ben enigszins op de hoogte van al het gebeuren omtrent de zaken die spelen bij tvv en in de planning staan van canaldigitaal.

 

Maar laten we het hier bij houden en lees even terug wat Joop schreef, komt er op neer dat het beste is dat alles één geheel kan blijven in deze zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, ha :-) Mij maakt die limitering ook geen r**t uit. Wat er in Duitsland gebeurt met die basiskaart ook niet trouwens.

Heb de schotel er voor de fun bij en kijk, met m'n 8000's, gewoon via de kabel.

 

Moraal van mijn verhaal: ik trok eergister de cds kaart er uit/in en heb cccam geherstart en blijkbaar ging ie van I47 naar I4A.

Dit geheel ter info en verder niets.

 

Als het je ex maak je geen zorgen

 

1pm

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

AL dat oeverloze gemiep... :( Jongens en meisjes, er komt gerust wel weer een oplossing. Maak je daar nu maar geen zorgen over.

:D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, meer dan 2.500 berichten in deze draad, en dan moet Nederland nog op gang komen!

 

Ik vraag mij af in hoeverre dit representatief is voor alle sat gebruikers. Ergens heb ik het idee dat maar een heel klein gedeelte van de mensen die legaal CD kijken hier last van zullen hebben en "wij" niet echt interresant genoeg zijn voor CD om zich zorgen over te maken. De ongetwijfeld vele honderden die illegaal kijken hopen ze nu over de streep te trekken om een abbo af te sluiten.

 

Persoonlijk heb ik er geen last van als dit gebeurt, maar ik kan me voorstellen dat het enorm kl*te is als je net alles netjes in orde hebt op 3 slaapkamers en beneden en dan poef... afgelopen.

 

Maar ik denk dat als je een kleine kaart erbij neemt (ik kan een vrij groot pakket erbij nemen naast mijn volledige abbo voor 3.50 met HD geloof ik) dan valt het allemaal wel weer mee. Dan heb je 8 sids en hoe vaak wil je zowel Eredivisie Live 1 als 2 opnemen, als je begrijpt wat ik bedoel.

 

Ik herinner mij nog vaag uit een verleden van een jaar of 10-15 terug dat ze van analoge naar digitale receivers overgingen en mensen ook te horen kregen 'zoek het maar uit'. De zwager van mijn stiefpa had toen geloof ik net een analoge box gekocht en een maand ofzo later werkte het al niet meer hierdoor en CD (of hoe ze toen ook heette) gaf aan dat ze er niets aan konden, wilden of zouden doen. Hij moest maar een nieuwe receive kopen.

aangepast door Sjattuh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.ombudsman.be/probleem.aspx

 

Telecommunicatie moest ik hebben denk ik

 

Heb de brief verstuurd naar

klachten@ombudsmantelecom.be

 

Zoals reeds eerder vermeld wordt de koek van de media verdeeld over Nationaal en Gewestelijk.

 

De ombudsman Telecom is gelinkt aan BIPT (Nationaal)

Het is raadzaam om ook je klacht neer te leggen bij VRM (Vlaamse Regulator van de Media)

dus Vlaamse regering.

 

http://www.vlaamsere...l/klachten.aspx

 

Dit zou de zaak zeker goed doen.

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad daar ben ik ook wel benieuwd naar. Weet jij iets wat wij niet weten of is het maar een gok?

Natuurlijk is het geen gok. Blijkbaar hebben jullie een heel erg beperkt geheugen.

Sinds het prille begin van het gedecodeerd kijken zijn er hobbyisten actief om gratis te kijken. Dat gebeurde al met die zogenoemde "filmnet kastjes". In het begin waren er twee videorecoerder nodig om gratis te kijken, later ook nog een inverter en een nicam decoder.

Maar om een lang verhaal kort te houden; Dit is gewoon een onderdeel van het decennialange kat en muis spelletje.

Dus ook hier gaat weer een oplossing voor bedacht worden.

Dus als jullie in plaats van klagen en mekkeren nou gewoon eens gaan hobbyén, waar deze site voor bedoeld is, dan kom je daar veel verder mee dan met zeiken.

Getverpiellekes, alsof de tv een levensbehoefte is zeg!!!

 

Kap met dat oeverloze zeiken en ga wat doen! En als je er geen verstand van de materie hebt, steek dat M7 gebouw dan gewoon in brand of desnoods jezelf op het rembrandsplein als protest...

Pak een computer en ga leren! Niets komt vanzelf aanwaaien en na een paar jaar geprofiteerd te hebben van het harde en dure werk van anderen, waar trouwens sommige misselijke commerciële bandieten misbruik van gemaakt hebben, word het tijd om de handen uit de mouwen te steken.

 

..just my two cent's. :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...