vladimirke Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Sjattuh, dat is dus nog een extra beperking als ik dat zo lees!
theparasol Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Meer een waarschuwing en een veiligheidsmarge tegen gelijktijdig zappen
Gerard 76 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Het gaat hier natuurlijk wel over extra kaartjes neem ik aan.
pukje Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 ik denk dat ze denken per tv 1 sat onttvanger met eigen kaart dus max. 3 kaarten
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Ik heb geen idee. Het staat zo bij de veelgestelde vragen per abbo. Maar wel "grappig" dat het er nu ineens staat. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
pukje Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 hoe zit het eigenlijk met de radio's hoeveel mag je gebruiken
De_Perre Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 tja, als je drie twintuners aansluit ben je ook weer nergens, dus hebben ze zichzelf niet echt ingedekt (me dunkt)... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
pukje Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 ik zou wel eens willen weten wat het markt aandeel is van twintuners bij de CD klanten. ik gis minder dan 5% procent en minder dan 10% zegt op dus 0,5% jeukt CD niet
John-Michel Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Nu weet ik dat CD hier mee kijkt maar dan heb ik eens een vraag Waarvoor ontkennen jullie dat het forum van jullie niet bij Canal Digitaal hoort ??? Vind dat maar een raar iets Jullie doen daar alsof alles op vrijwillige basis is en dat jullie er vrijwillig op zitten Maar niks is minder waar . Kijkt men eenmaal bij whois met jullie http link dan zie je dus gewoon dit http://www.whois.net/whois/satellietforum.com info: Domain Name.......... satellietforum.com Creation Date........ 2007-11-05 Registration Date.... 2007-11-05 Expiry Date.......... 2012-11-05 Organisation Name.... M7 Group SA Organisation Address. rue Albert Borschette 2 Organisation Address. Organisation Address. Luxembourg Organisation Address. L-1246 Organisation Address. Luxembourg Organisation Address. LUXEMBOURG Zo schijnheilig allemaal Dus een woord van advies KOM UIT DE KAST !! @Pukje ook 0.5% verlies voelen ze hoor daar zijn de aandeelhouders nooit blij mee ( maar het is een giswerk ) Persoonlijk denk ik dat het wel iets meer is dan 0.5% ( hier zit ik btw ook bij niet opzeggen maar downgrade )
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 (aangepast) Ik weet niet helemaal waar je naartoe wilt, maar je hebt het over een heel ander forum? Je zoek opdracht gaat niet over S4A. 8 januari 2012 aangepast door Sjattuh Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
likus Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 ? Waarom plaats je dit op sat4all.com? Hoor je op satellietforum.nl te plaatsen, lijkt me... DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
John-Michel Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 (aangepast) Waarom plaats je dit op sat4all.com? Hoor je op satellietforum.nl te plaatsen, lijkt me... Doe maar eens !!! Wordt meteen verwijderd en willen ze niks van weten Waarom ik het hier neerzet omdat ze net zoals het beperken van de kaart toen het uitlekte naar het land der fabels stuurde ze dit ook doen met deze berichtgeving dat hun wel degelijk van CD zijn Zodat de mensen weten die daar afgepoeierd worden met het verhaaltje * Nee wij zijn niet van CD * We werken allemaal op vrijwillige basis * Dan zult u toch met CD moeten bellen wij kunnen niks Want ook daar is het draadje al erg lang en groot & * Nieuwe anti-share maatregelen in november 2011 replys 538 vieuws 32.765 8 januari 2012 aangepast door John-Michel
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Ik snap nog steeds niet wat je nu wilt zeggen... dus zij doen net alsof ze iets zijn wat ze niet zijn blijkbaar, maar wat heeft dat met dit SID beperkings probleem te maken en wat heeft die site met S4A te maken?? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
joop001 Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 (aangepast) Sjattuh, Op zich heb je gelijk dat de mededeling van John-Michel in eerste lijn niets met de beoogde limitering van CD/TVV/M7 heeft te maken. Echter wat ik opmaak uit zijn reactie en derhalve concludeer wat hij/zij wilt delen met ons is dat: - het forum sattelietforum.com onderdeel is van CD/TVV/M7, dat het dus niet een onafhankelijk groep vrijwilligers is (zoals hier bij sat4all.com); - dat sattelietforum.com geen objectieve berichtgeving doet en zelfs heel bewust gericht, georganiseerd en aangestuurde disinformatie verspreid, waarbij als mensen daar op wijzen die verwijzingen direct worden verwijderd; - medewerkers van de spreekbuis van CD/TVV/M7 hier meelezen en hij hen vanuit hier op dat gedrag aanspreekt; - de spreekbuis van CD/TVV/M7 dus zeker niet te vertrouwen is gezien al het vorenstaande en men zich door dit orgaan niet in de luren moet laten leggen, maar dus zeker moet ageren tegen de maatregel Daarnaast maak ik uit de reactie van John-Michel op dat hij zich onheus behandelt/bejegend voelt door de limitering van CD/TVV/M7 en de aard en wijze van communiceren daaromtrent door die club. Dus is zijn reactie op zich hier heel begrijpelijk en navolgbaar. Mocht ik het eea verkeerd hebben, dan verneem ik dat graag van John-Michel. 8 januari 2012 aangepast door joop001
Sjattuh Geplaatst: 8 januari 2012 Geplaatst: 8 januari 2012 Ik verwijt hem niets, maar wil graag weten hoe e e a verband houdt. Ik volg dat andere forum totaal niet en het zal ongetwijfeld met elkaar verbonden zijn en juist daarom wilde ik het graag van hem weten. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen