Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik heb net eens even op dat forum gelezen, als je het mij vraagt is het een forum waar satelliet gebruikers hun ei kwijt kunnen. De eigenaar kan best M7 groep zijn maar dat houdt nog niet in dat zij de boel runnen. Maar goed... wiens brood men eet, wiens woord men preekt zal ook daar in bepaalde kwesties wel van toepassing zijn.

Daarnaast dien je op elk forum netjes te gedragen. De bijdrage van John-Michel was vermoedelijk offtopic en niet terzake doende / opruiend. Gaat ie de prullenbak in, netzogoed dat hier ook berichten danwel in zeldzame gevallen complete draadjes de digitale jachtvelden opgaan.

 

Hopelijk gaat eind deze week ook de SID-4 lock ook eindelijk live bij CDS NL. En na de carnaval hoop ik dat dit topic wel doodgebloed is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


sjattuh,

Wat mij betreft heb jij John-Michel zeker niets verweten oid. Daarom ook mijn reactie, omdat ik meende te begrijpen dat jij graag de relatie tussen het een en ander wou weten. Nu dat bleek dus ook zo te zijn, ik verwacht dan ook niet dat John-Michel het gevoel zal hebben dat jij hem dan ook maar iets heb verweten.

 

theparasol,

Wat mij betreft protecteer jij jezelf, jouw gedragingen en uitlatingen te veel op een ander. Gezien het feit dat je totaal niet weet (overigens net als ik) wat John-Michel precies en hoe daar heeft gemeld zou ik daar dan ook geen mening over uiten. Al zal het mij niet verbazen dat dit hetgeen is wat hij/zij hier heeft gemeld en dat nu is denk ik niet van dien aard dat daar veel weerstand tegen hoeft te bestaan, behalve als men iets wenst te versluieren. Voor het overige denk ik dat gezien een aantal uitlatingen van mensen in dit topic de tolerantie grens op dit forum redelijk tot zeer hoog is en wat dat aangaat hier best eens bij stil mag worden gestaan, of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjattuh,

Wat mij betreft heb jij John-Michel zeker niets verweten oid. Daarom ook mijn reactie, omdat ik meende te begrijpen dat jij graag de relatie tussen het een en ander wou weten. Nu dat bleek dus ook zo te zijn, ik verwacht dan ook niet dat John-Michel het gevoel zal hebben dat jij hem dan ook maar iets heb verweten.

 

theparasol,

Wat mij betreft protecteer jij jezelf, jouw gedragingen en uitlatingen te veel op een ander. Gezien het feit dat je totaal niet weet (overigens net als ik) wat John-Michel precies en hoe daar heeft gemeld zou ik daar dan ook geen mening over uiten. Al zal het mij niet verbazen dat dit hetgeen is wat hij/zij hier heeft gemeld en dat nu is denk ik niet van dien aard dat daar veel weerstand tegen hoeft te bestaan, behalve als men iets wenst te versluieren. Voor het overige denk ik dat gezien een aantal uitlatingen van mensen in dit topic de tolerantie grens op dit forum redelijk tot zeer hoog is en wat dat aangaat  hier best eens bij stil mag worden gestaan, of niet?

 

 

@joop001

Beide antwoorden zijn helemaal correct !!

Ik hoef niks meer te zeggen

aangepast door John-Michel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt wel veel geouwhoerd hier over wie wat en hoe maar wanneer gaat dit nu allemaal gebeuren vorige week stond op veel boards toen .

Maar ik merk nog niks !!!

 

1pm

 

Ik stel voor dat je actie onderneemt dan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Johan,

 

Wat Pukje zegt is correct, we zullen nu eenmaal even moeten wachten totdat CD iets doet. Vergeet niet dat al diverse partijen op verschillende momenten zijn geinformeerd over het voornemen van CD in het geval van NL. Daarnaast heeft Eddy VL heel veel energie en efforts gestoken in het Belgische (onderschat dat zeker niet).

 

Daarnaast is er heus wel wat in de steigers gezet. Alleen daar nu iets over zeggen is niet wijs en verstandig. Al degene die wel actie willen ondernemen maar niet weten hoe, heb even geduld. Want jullie hulp is zeker nodig maar dat moet wel op het juiste moment worden ingezet. Zodat het effectieve inzet is en niet een symbolische daad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komende week is het zover. Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat het maximum aantal streams dat kan worden bekeken/ opgenomen op 5 zal worden beperkt.

Met andere woorden een share gaat nog, maar grote aantallen gaat hem niet meer worden. Zeker niet als er ook nog eens veevuldig gezapt gaat worden.

Binnen een huishouden dus geen probleem lijkt me, WAN share al heel snel wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijker,

 

Je vergist je ernstig denk ik. Want onderschat niet hoeveel 2 pubers zappen en als je dan zelf een/twee opname's heb lopen en daarnaast zapt. Dan zal je heel snel door de limitering heen schieten. Resultaat mislukte opnames chagerijnige vrouw en stront vervelende pubers en op de koop toe een rot avond alleen maar omdat een stel geldwolven die het niet aandurven om het probleem bij de wortel aan te pakken. Reden dat kost te veel tijd en dus geld, he weet je wat we lossen het sloom op roepen wat de dommen stinken erin de slimmen bestempelen we als vervelend en zeurders en we pakken wat extra duiten op de koop toe.

 

Nee er is maar één oplossing en dat is pak de commerciele aanbieders nu eens echt aan als je een kerel bent of een echte meid bent en laat zien dat je je trouwe loyale klanten waardeert en voer dus geen limitering in. Iedere andere handeling is niks meer of minder dan ingegeven door hebzucht en schijterigheid om de handen echt uit de mouwen te steken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een knaak in de maand voor een kaartje extra. HD kwaliteit op een slaapkamer is natuurlijk ongekende luxe.

En Joop blijft maar voorbijgaan aan het feit dat je met een gecertificeerde box helemaal niet zonder een extra kaartje kunt laten draaien.

CDS NL heeft hier nl nooit de smartwii als oplossing in de markt gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens en meisjes bekijk de chid's van TvV en CDS op 19 Oost, dat kan je ondersteunen in Seca2 en in Good Old Irdeto, het gaat CDS specifiek om de chid's op 23,5 Oost, dus kan je daar het probleem met een paar vriendjes wel oplossen :)

 

Greetzzz

aangepast door Mercedes_SLK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...