Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Zal binnenkort wel weer een cam verschijnen die de huidige beperkingen te niet doet

 

Denk je :cool:

Ik verwacht een update op bepaalde ontvangers.

MAAAARRRRRRRRRRRRRR de hamvraag is dan weer.

Hoe beveiligd de bedenker dit weer zodat er niet per direct iedereen het weer na gaat maken.

Ik verwacht dat de beveiliging langer gaat duren dan hetgeen ze gaan bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denkt iedereen dat canaldigitaal het zaakje weer terug gaat draaien?

Ze lachen zich kapot daar over een handjevol mensen die aan sharing doen, ze liggen daar niet wakker van.

Het wordt anders als de helft van de klanten gaat lopen, maar dat is nog lang niet het geval.

De kabel is geen optie hier, ik denk dat ik maar naar digitenne overga..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier gaat het abbo morgen ook de deur uit.

Morgen bel ik ze en dan zsm einde met die gasten.

Dit lijkt nergens op, box zou zou niets meer waard zijn.

Gelukkig zijn er andere oplossingen dan CD.

Cardpoellen (nieuw woord 2012)

 

Een waarschuwing is hier op zijn plaats.

Illegaal paytv kijken is volgens de nederlandse wet een misdrijf.

Via je ip-adres of je betalingen ben je altijd te traceren wanneer je aanbieder gepakt wordt.

Naast een strafblad loop je het risico op een fikse boete van justitie, daarnaast kan de pay-tv provider je via een juridische procedure tot een een niet onaanzienlijke schadeclaim laten veroordelen.

 

Een ieder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid voor zijn handelen.

 

Met deze posting ver- of beoordeel ik niemand!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, of er al dan niet een cam komt in de toekomst zal mij worst wezen als ik voor de zoveelste keer sinds de "invoering" van de anti-cs bij TV Vlaanderen bij het gebruiken van 1 SID niet eens normaal kan tv kijken.

 

1 ecm goed, 1 ecm slecht... Op den duur moet je gewoon een ander abonnement nemen om op een normale manier tv te kunnen kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar ik denk lezen de investeerders van de m7 groep hier ook wel mee, en als daar de bank al deze onrust ziet is dat voor hun geen goed teken en kunnen ze de stekker er wel eens uit trekken en dat waren ze bij m7 en canaldigitaal even vergeten te overdenken.

 

Als de opzegginen doorgaan krijgen ze het nog druk genoeg en mag het personeel overuren maken die ze niet uitbetaald krijgen.

 

We gaan er allemaal op achteruit en gelukkig zullen ze bij canaldigitaal en de m7 groep nu goed voelen dat ze zich in de vingers gesneden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook opgezegd. Ze zullen me wel weer over een half jaar bellen of ik niet aangesloten wil worden. Ik begrijp best dat ze wat aan cardsharen willen doen maar deze maatregel treft ook mensen die veel geld betalen voor een paar sportzenders en de rest er bij op de koop toenemen.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de Nederlandse kijkers met een Twin linuxreceiver en 2 solo linuxdoosjes gekoppeld via LAN, hoe zit het? Werkt het nu of vliegen de freezes/zwart beeld jullie om de oren?

 

Om de minuut of 2 wel een freeze. Dan heb je net je vrouw die begint te jammeren tijdens GTST... nou dat oeft vanmij allemaal niet. Zit nu een goede kabelaar te zoeken.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...