Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Ik denk dat ze hier nog wel spijt van krijgen, er zijn wel erg veel mensen die het abbo nu opzeggen. En die komen maar zo niet weer terug. En er zijn er heel veel die een top pakket hadden. Veel mensen met een goedgekeurde ontvanger hebben een veel goedkoper abbonement. En de mensen die nu van cardsharing gebruik maken ( betalen ) die gaan echt geen top abbonement afsluiten.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de Nederlandse kijkers met een Twin linuxreceiver en 2 solo linuxdoosjes gekoppeld via LAN, hoe zit het? Werkt het nu of vliegen de freezes/zwart beeld jullie om de oren?

 

Ook hier om de hapverklap zwarte beelden, wordt hier op zijn zachst gezegd niet vrolijk van. Ik doe niet aan (wan)sharen. 1 DM 8000 en een 800tje meer niet. Bij de 3e zender gaat het al mis!

Pislink wordt ik hier van! € 52,50 per maand en zo afgeserveerd worden!

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn er meer met dat probleem, kennelijk gaat het vrijschakelen van 4 programma's niet bij iedereen vlekkeloos.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je parasol!

 

Ik ben er een, dat als het werkt , werkt het. Nu moet ik dus de 2.3.0. softcam erop zetten voor de 4 mogelijke te bekijken zenders.

Heb inderdaad de oudere 2.2.1.

 

Ben uiteindelijk de hele avond aan het lezen, ergeren en boze reacties aan het incasseren. Laten ze dat getal van 4 op bijvoorbeeld 10 zetten.

Dan weet ik zeker dat het overgrote deel daarna binnenshuis uit de voeten kan en dat je daarmee toch de illegale payservers een hak zet.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt wel of het steeds erger wordt hier. Stream nu gewoon 1 zender, RTL-7 (Dakar) en het is nu 30 sec. beeld en 60 sec zwart en zo gaat het maar door. Ik gebruik cccam 2.3.0.

 

Ga morgen opzeggen en dan wachten op glasvezel (over 1 maand). Ben er helemaal klaar mee met CDS

aangepast door dukdalf46
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gooien er hier ook maar weer een Irdeto SD kaart in, die werkt tenminste, al is het alleen SD dan. De Belgen lagen er hier uit vanavond. Ze zijn echt belachelijk bezig!

Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen)

Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W

Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het ergste is nog dat een kennis hier in de straat via een illegale share zit te kijken vanmiddag heel even storingen had, maar al de hele avond storingsvrij zit te kijken.

 

Daar sta je dan als betalende klant.....:(

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...