virtua Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Ook hier hetzelfde probleem als pino. Gelukkig nog mijn irdeto kaart, kan mijn vrouw in ieder geval in SD kijken naar GTST. SECA3 niet te kijken me VU+ duo en VU+ solo's. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!
xidex Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Ik denk dat ze hier nog wel spijt van krijgen, er zijn wel erg veel mensen die het abbo nu opzeggen. En die komen maar zo niet weer terug. En er zijn er heel veel die een top pakket hadden. Veel mensen met een goedgekeurde ontvanger hebben een veel goedkoper abbonement. En de mensen die nu van cardsharing gebruik maken ( betalen ) die gaan echt geen top abbonement afsluiten. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
Beobuddy Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Aan de Nederlandse kijkers met een Twin linuxreceiver en 2 solo linuxdoosjes gekoppeld via LAN, hoe zit het? Werkt het nu of vliegen de freezes/zwart beeld jullie om de oren? Ook hier om de hapverklap zwarte beelden, wordt hier op zijn zachst gezegd niet vrolijk van. Ik doe niet aan (wan)sharen. 1 DM 8000 en een 800tje meer niet. Bij de 3e zender gaat het al mis! Pislink wordt ik hier van! € 52,50 per maand en zo afgeserveerd worden! DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
theparasol Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 CHID-2 lock actief, dus kaart niet bijgewerkt tgv verouderde softcam.
vladimirke Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 virtua en Beobuddy, bedankt voor de reply. Dit zijn dus al drie kijkers die problemen hebben terwijl op het "officiële forum" een medewerker van CD beweerde dat dit geen enkel probleem mag zijn.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 januari 2012 Moderator Geplaatst: 10 januari 2012 Er zijn er meer met dat probleem, kennelijk gaat het vrijschakelen van 4 programma's niet bij iedereen vlekkeloos. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Eddy VL Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Op tweakers.net is er ene Fritsjof actief, los van Sat4All, en die verdedigt de zaak op een geweldige manier. Bij deze willen we hem onze steun toezeggen. Hopelijk horen we nog iets van hem... Eddy Vl
Beobuddy Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Dank je parasol! Ik ben er een, dat als het werkt , werkt het. Nu moet ik dus de 2.3.0. softcam erop zetten voor de 4 mogelijke te bekijken zenders. Heb inderdaad de oudere 2.2.1. Ben uiteindelijk de hele avond aan het lezen, ergeren en boze reacties aan het incasseren. Laten ze dat getal van 4 op bijvoorbeeld 10 zetten. Dan weet ik zeker dat het overgrote deel daarna binnenshuis uit de voeten kan en dat je daarmee toch de illegale payservers een hak zet. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
Intersound Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Vreemd. Test het net met 4 opnamen en gelijktijdig nog zappen, maar na 10 minuten gebeurde er nog steeds niets vreemd. Bleef gewoon beeld houden. Zou het in stappen worden ingevoerd?
dukdalf46 Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 (aangepast) Lijkt wel of het steeds erger wordt hier. Stream nu gewoon 1 zender, RTL-7 (Dakar) en het is nu 30 sec. beeld en 60 sec zwart en zo gaat het maar door. Ik gebruik cccam 2.3.0. Ga morgen opzeggen en dan wachten op glasvezel (over 1 maand). Ben er helemaal klaar mee met CDS 10 januari 2012 aangepast door dukdalf46
StevenS Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 We gooien er hier ook maar weer een Irdeto SD kaart in, die werkt tenminste, al is het alleen SD dan. De Belgen lagen er hier uit vanavond. Ze zijn echt belachelijk bezig! Xsarius Galaxy 4K, Dreambox 7020 (die staat te verstoffen) Big Bisat 28E/23E/19E/13E/ 9E/ 7E/1W Canal Digitaal | TV Vlaanderen | HD+ | Joyne
Beheerder Michel Geplaatst: 10 januari 2012 Beheerder Geplaatst: 10 januari 2012 Het ergste is nog dat een kennis hier in de straat via een illegale share zit te kijken vanmiddag heel even storingen had, maar al de hele avond storingsvrij zit te kijken. Daar sta je dan als betalende klant..... Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Snoopy Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 maar al de hele avond storingsvrij zit te kijken En ik snap zo ondertussen ook waarom
D_liver Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 ging de hele avond goed idd maar na 22 uur was het hommeles ( worden maar 2 ecm's gebruikt kaart alwel update gehad i4a ) ze zijn duidelijk bezig 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Ralleygolfg60 Geplaatst: 10 januari 2012 Geplaatst: 10 januari 2012 Hier zappen en opnemen op twee boxen en 1 kaart met hd bijna onmogelijk steeds zwarte beelden als dit zo blijft gaat canaldigitaal zeer binnenkort worden vervangen door upc oid DM8000HD DM500HD WaveT90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen