Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Met die funcards voor het irdeto systeem heb ik ooit een leuke keywissel meegemaakt. Zat naar een film op canal rood te kijken. Zat een ter dood veroordeelde op een electrische stoel. De beul haalt de enorme klapschakelaar over (beeld zoomt in!) en met het overhalen van de schakelaar was de keywissel ook een feit en zat ik stomverbaasd naar zwart beeld te kijken. Superactie smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk nog steeds dat men slechts een paar kaarten gevonden heeft. Kaarten van zogenaamde 'domme share aanbieders'.

 

Zoals je gisteren kon zien, liep hier op sat4all iemand heel lelijk te doen tegen anderen, maar een korte zoektocht van een van onze leden trof zijn naam, vaste telefoonnummer, share-, IP- en emailadres open en bloot op een website aan. Een korte zoektocht en we hadden zijn huisadres. Canaldigitaal kan dat ook!

 

Als je zooooo dom bent, heb je de boel vast ook niet dicht zitten.

 

Er zijn talloze share aanbieders die gewoon het cccam webinterface open hebben staan, of van een zwak wachtwoord hebben voorzien, of cccam info (de PHP versie) gebruiken en daarvoor hun webinterface (met wachtwoord) extern onveilig open hebben staan zodat ze onderweg kunnen kijken.

 

Van die PHP cccam info zijn overigens diverse versies in omloop, die de vertrouwelijke informatie als variabele naar een buitenlands IP 'posten'.

 

Dat is natuurlijk een prima manier om je ccam informatie (en daarmee ook je smartcardnummers) kwijt te raken.

 

Canaldigitaal heeft er een aantal opgespoord, lekt snel een wat spannendere versie van het geheel op het net en zo heb je op sat4all als best gelezen forum van de Benelux al snel 28 pagina's vol met gratis aandacht en bangmakerij wink

 

Als je mensen die fout bezig zijn echt bang wilt maken, kan je beter de allergrootste aanbieder van illegale cardsharing opsporen, met gerechtsdeurwaarder een aantal vaststellingen doen, aangifte doen van een misdrijf en er bij justitie op aandringen dat men er een strafzaak van maakt. Tegelijk ook civielrechtelijk optreden en vooral niet schikken maar een uitspraak afdwingen. Die uitspraak is dan openbaar inzichtelijk en verspreidt zich als een lopend vuurtje onder de forums. Zeker weten dat de commerciële aanbieders dan bang worden!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuwe kaart werkt zonder registratie ook ongeveer een maand.

Vul zelf maar in hoe snel alles weer draaid.

En als ze bij een Satelliet zaak vrienden hebben kunnen deze kaarten nadien gewoon geactiveerd en verkocht worden.

 

 

Origineel bericht van: Michel
Ik zie als advocaat van de duivel weer geen proleem. In 'mijn' systeem immers minimaal 5 kaarten en als ze er al eentje kunnen vinden en uitzetten, boek ik de laatste incasso terug, koop daarvan een nieuwe (of gebruikte) kaart onder een andere naam en klaar.

 

Cds zal dan de zaak aan moeten spannen en moeten bewijzen dat ik misbruik maakte.

 

Over het algemeen wordt ik goed geinformeerd en ik heb nog niemand gehoord waarvan de kaart uitgezet is vanwege een schending van de algemene voorwaarden.

 

Mvg,

 

Michel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zou ze mailen, niks brieven sturen, zij sluiten je af zonder reden. Ik zou al helemaal geen merk receiver vermelden, dat gaat ze echt geen ene donder aan. Als ze niet op de email reageren, stop je met betalen. Vermeld dat wel ff in je email.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...