Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Hahaha grappemaker :whistle: gister kwamen de eerste berichte al dat het gewoon nog gewoon werkte ....

 

Naast mijn CD abbo wil ik een payserver proberen, maar tijdens mijn zoektocht heb ik te horen gekregen dat ze problemen hebben met 23,5. Vandaar mijn reactie. Het zou best kunnen dat jij andere berichten gehoord hebt, maar wellicht is het gisteravond tijdens piek moment toch verkeerd gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het hele HD pakket verhaal is moeilijk door de limitering. Dat komt omdat de kaarten die deze kanalen moeten decoderen nu gelimiteerd zijn.

Het hele SD pakket is geen enkel probleem, irdeto en seca2 draaien immers nog prima.

 

Ik ben blij met mijn oude irdeto2 kaart :tired:

Tenminste om 20.00 uur gister beeld voor vrouwlief ... hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele HD pakket verhaal is moeilijk door de limitering. Dat komt omdat de kaarten die deze kanalen moeten decoderen nu gelimiteerd zijn.

Het hele SD pakket is geen enkel probleem, irdeto en seca2 draaien immers nog prima.

 

Geef het tijd , dan is er geen haan die er meer om kraait

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunnen we nu ook de automatische incasso stil zetten zonder dit te communiceren naar CD ?

Deze organisatie(s) communiceren ook niet naar ons en laat ons ook zitten dus zie ik het probleem niet als hier een deurwaarder binnen komt kan hij na het lezen van de beperking en vertel hem dat ik weer ga betalen als dit eerst wordt opgelost en opnieuw ben aangesloten want ik ga zeker eerst op zwart. Dan kan hij toch eigenlijk niets doen want wij zijn ook niet officieel op de hoogte gebracht door CD van de beperking en kan hij terug naar deze instantie om verhaal te halen. Lijkt mij de juiste manier om die club aan te pakken de incassoburo's kunnen juridisch toch niets uitvoeren.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pak ik doorgaans zulke hufter bedrijven wel aan. Dan komt de communicatie snel tot stand hoor ;)

 

Ik ook en heb de deurwaarder altijd eerst netjes aan de koffie gezet en dan voelen ze al aan dat er meer achter zit, en na de uitleg vertrekken ze weer en is het zo opgelost.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook en heb de deurwaarder altijd eerst netjes aan de koffie gezet en dan voelen ze al aan dat er meer achter zit, en na de uitleg vertrekken ze weer en is het zo opgelost.

 

ik dacht dat het verleden tijd was dat een deurwaarder aan de deur komt.ze deden toch alles via de post ?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing voor de thuis share lijkt me op zich vrij voor de hand liggend.

Ik heb zelf de kennis niet om een cam zo te programmeren.

 

Maar Zoals M7/CD zelf al ergens meld worden op gecertificeerde ontvangers gecodeerd opgenomen.

En word daar ook geen CHID voor gebruikt.

Dus als een softcam de opnames later of pas bij het bekijken van de opname zou decoderen.

Blijven er 4 CHID's vrij om te kunnen kijken.

Of wanneer er een box op standby gaat om een opname te decoderen.

Kan er weer naar hartenlust opgenomen worden.

Zonder dat ergens anders het beeld op zwart gaat.

 

Dat je juist een box hebt gekocht juist om de reden dat er ongecodeerd word op genomen ja dat is ff klote.

Maar het is tot er een andere oplossing komt wel een manier om met de limiet toch geen opnames te hoeven missen.

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...