Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

wel even offtopic een deurwaarder zonder gerechtelijk opdracht kan zowieso niets

zijn status is dan niet meer en niet minder dan de buurvrouw en niet

status deurwaarder

Klopt, de man melde naderhand ook dat dit geen gerechtelijk bevel was maar een opdracht van een client, denk de incassoboer.

 

Nu ontopic.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Onzin, ze sharen op dit moment alleen Canal Digitaal op 19,2. Dat komt omdat Irdeto nog actief is, probeer maar eens sharing te krijgen voor de HD kanalen... M7 groep heeft de slag op sharing gewonnen lijkt het...

 

Nou mijn neef heeft een illegaal abbo en die werkt als een zonnetje. Kost hem niet eens wat ik per maand kwijt ben.

 

Ik betaal me scheef en heb 3 tuners in huis waarvan 1 een twintuner is. Ik hoef ze niet eens allemaal aan te zetten en ze lopen als een AZ fan te klapperen.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik was het gedonder gisteren helemaal zat.

 

Ik heb vandaag (voorlopig gratis) via een lid toegang gekregen tot een cardsharing server. Ik kan nu met onze originele kaart en abonnement (die ik nadrukkelijk niet deel) en de cardsharing server samen, weer normaal kijken. Ga me niet vragen bij wie, want die informatie geef ik nadrukkelijk niet.

 

Als ik de kaart uit de receiver haal, behoud ik storingsvrij beeld. Voor mij voldoende bewijs dat de maatregel een grote wassen neus is. Jammer dat betalende klanten zoals wij, er slachtoffer van worden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn neef heeft een illegaal abbo en die werkt als een zonnetje. Kost hem niet eens wat ik per maand kwijt ben.

 

Ik betaal me scheef en heb 3 tuners in huis waarvan 1 een twintuner is. Ik hoef ze niet eens allemaal aan te zetten en ze lopen als een AZ fan te klapperen.

 

Inderdaag na gister problemen te hebben gehad bij diverse mensen wat ik gehoord heb. Hebben ze sinds vandaag weer allemaal beeld via de payservers. Dus de problemen zijn opgelost met de payservers. Alleen de betalende klant die het gebruikte voor Intern gebruik heeft dus weer problemen.

 

Harstikke bedankt C+. Scheelt dat de abbo's die ik heb verlopen over een maand. En dat is het dag dag. En moeten we maar via een alternatieve manier schotel gaan kijken.

Moet C+ wel bedanken voor het extra in de zak houden van geld. Was eerst dus 75,45 per maand kwijt. En straks €120,- op jaarbasis besparing dus van €785,40

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was het gedonder gisteren helemaal zat.

 

Ik heb vandaag (voorlopig gratis) via een lid toegang gekregen tot een cardsharing server. Ik kan nu met onze originele kaart en abonnement (die ik nadrukkelijk niet deel) en de cardsharing server samen, weer normaal kijken. Ga me niet vragen bij wie, want die informatie geef ik nadrukkelijk niet.

 

Als ik de kaart uit de receiver haal, behoud ik storingsvrij beeld. Voor mij voldoende bewijs dat de maatregel een grote wassen neus is. Jammer dat betalende klanten zoals wij, er slachtoffer van worden.

 

Mvg,

 

Michel

 

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik heb ook een C lijntje van een vriend. En kijk ook zonder stotteren. Als ik het kaartje er uit trek.

aangepast door GodZZila
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel: Wat heb je zelf al gedaan om je eigen kaart goed (of to the max wat M7 toelaat) te laten draaien?

 

Op diverse fora zijn al hobbyisten ijverig bezig om een storingsvrije config te fabriceren.

Ik vind persoonlijk gebruik make van een wan cardserver een not done oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel: Wat heb je zelf al gedaan om je eigen kaart goed (of to the max wat M7 toelaat) te laten draaien?

 

Op diverse fora zijn al hobbyisten ijverig bezig om een storingsvrije config te fabriceren.

Ik vind persoonlijk gebruik make van een wan cardserver een not done oplossing.

 

Ze drukken ons zelf die kant op. Als ze de 4 lijntjes naar 8 hadden gezet. Had je bijna niemand hier over gehoord.

Maar als je nu 2 zenders opneemt. En dan aan het zappen bent slaat het beeld geregeld vast.

 

Maar theparasol dit is een op tel som. Tenminste bij. En denkt dat dat bij meer mensen zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat moeten ze daar mee doen?

 

Wij betalen voor het abonnement. Ik heb bewust een beperking op de share laten zetten zodat ik niet meer kan kijken dan basis+familie+HD. Film1 en voetbal interesseert me niet.

Als ik betaal kan ik nooit iets illegaals doen. Ik heb immers rechten om die zenders te kunnen decoderen.

Laat ze maar komen.

 

@theparasol: Ik heb oscam geprobeerd maar die hing steeds. Daarna cccam 2.3 met SID LIMIT: /dev/sci0 4 10 en SID LIMIT: /dev/sci1 4 10

(ik heb toch niets te verbergen) en die hing ook steeds om de 7-8 seconden. Opnames mislukten en live beeld liep steeds vast.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moeten ze daar mee doen?

 

Wij betalen voor het abonnement. Ik heb bewust een beperking op de share laten zetten zodat ik niet meer kan kijken dan basis+familie+HD. Film1 en voetbal interesseert me niet.

Als ik betaal kan ik nooit iets illegaals doen. Ik heb immers rechten om die zenders te kunnen decoderen.

Laat ze maar komen.

 

@theparasol: Ik heb oscam geprobeerd maar die hing steeds. Daarna cccam 2.3 met SID LIMIT: /dev/sci0 4 10 en SID LIMIT: /dev/sci1 4 10

(ik heb toch niets te verbergen) en die hing ook steeds om de 7-8 seconden. Opnames mislukten.

 

Mvg,

 

Michel

 

Dat bedoel ik. Ik betaal ook grof geld. Ben per maand €65,45 kwijt. Legale manier. Kinderen willen natruulijk ook HD op de extra kaarten. En ik heb zelf ED1 + 2

Bovenop het TOPHD pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...