Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Zoals de satboeren dreambox/clar tech/xtrend/sab/ enz , hebben veel en veel te belangen op gebouwd .Ze leveren zeer goede boxen, met veel mogelijkheden en voor een betaalbare prijs.

Deze satboeren laten dit zich zo maar niet meer afpakken door bedrijven die denken dat ze het voor het zeggen hebben.

 

Ben er van overtuig dat er binnenkort er wat op gevonden word. Ook seca3 kaart is na te maken, en dat gaat er denk ik gebeuren.

 

slag mogen ze winnen ,maar de oorlog gaan ze verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een CD-goedgekeurde (philips)doos die na 2 jaar ineens toch niet goedgekeurd meer is wil ik sowieso niet hebben..

 

Dat het goedkoop is/lijkt om een payserver te gebruiken geloof ik wel maar er zijn(waren) veel voordelen aan de linux-ontvanger waarvan ik er meerdere gebruikte.

Zo kan ik overal ter wereld als ik dat wil in mn box komen om wat op te nemen, in mn eigen netwerk ook lekker buiten in de tuin TV op mn laptop/tablet zitten kijken zonder een snoertje te hoeven trekken..

 

Had net voor de kerstdagen voor een kapitaal 2 nieuwe HD-dreamboxen gekocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is alles open op de astra 19,2 ,en alles draait op 2.30

zijn er meer mensen die het zelfde hebben?

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervond sinds gisteren ook problemen met wegvallend beeld. Ik share met mijn slaapkamer en de kelder. Zojuist toch maar eens canal digitaal gebeld en kreeg het volgende ontluisterende verhaal:

 

CD: Meneer, we hebben uw kaart afgesloten omdat u aan cardsharing doet.

Ik: Ja binnenshuis en dat mag toch gewoon.

CD: Nee u doet dat via een backdoor in CCCam en dat mag niet en daarom hebben we u afgesloten sinds gisteren.

Ik: En nu?

CD: U kunt een bezwaarschrift indienen en uw geld terugvragen voor deze maand, uw kaart kan niet meer geactiveerd worden.

Ik: Dus mijn abo is afgelopen per direct? En ik kan dus nu een nieuw abo aanvragen? Wordt er nu ook geen geld meer afgeschreven?

CD: Ik kan u helaas niet verder helpen.

 

Toen heb ik de hoorn er maar opgegooid. Wat moet ik hier nu mee? Ze zijn knettergek geworden daar!

Wat moet ik nu doen? Blij zijn dat ik per direct van die oplichters af ben en t zo laten? Of gaan ze nu gewoon braaf door met de maandelijkse incasso? Ik ben eventjes de weg kwijt. Iemand tips?

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals de satboeren dreambox/clar tech/xtrend/sab/ enz , hebben veel en veel te belangen op gebouwd .Ze leveren zeer goede boxen, met veel mogelijkheden en voor een betaalbare prijs.

Deze satboeren laten dit zich zo maar niet meer afpakken door bedrijven die denken dat ze het voor het zeggen hebben.

 

Ben er van overtuig dat er binnenkort er wat op gevonden word. Ook seca3 kaart is na te maken, en dat gaat er denk ik gebeuren.

 

slag mogen ze winnen ,maar de oorlog gaan ze verliezen.

 

Dit is dus nu ook de oorzaak van deze ellende...en die oorlog die ze gaan verliezen zorgt alleen maar voor nog meer ellende.

Bijvoorbeeld game over voor seca 3 en in het ergste geval dat al die fantastische linux ontvangers alleen nog maar voor de free to air kanalen en kabelfrequenties te gebruiken zijn.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb ik wat gemist op openpli.org, wat ik toch zekers dagelijks lees, want ik kan dit (die reactie van de developers) mij niet zo 1, 2, 3 herinneren.

Als je een linkje hebt kan ik me daar eens inlezen.

 

Reactie van developers op openpli op vergelijkbaar idee om het zo op te gaan lossen, dus gecodeerd opslaan en later decrypten.

aangepast door Catastrofus

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EMQU:

 

Als je nu nog steeds af en toe beeld hebt wat wegvalt heb je bij servicedesk een enorme knuppel gesproken. Ik zou het geld van het telefoongesprek terugvragen.

Je kaart is beslist niet uitgeschakelt!

 

Ik heb hem op een gegeven moment maar uitgezet en via de kabel verder gekeken. Ik heb helemaal geen beeld meer via de kaart, alleen ned 1, 2 en 3 nog geloof ik. Dus hij is wel degelijk uitgeschakeld.

 

Maar wat nu? Ik sta nu bij die idioten bekend als cardshare-der terwijl ik dat helemaal niet ben. Ben ik nu in 1 klap van het abo af? Moet ik verdomme nog een brief gaan schrijven ook. Wat een oelewappers daar zeg.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

( De Visser )

 

Dat denk ik ook 'slag mogen ze winnen ,maar de oorlog gaan ze verliezen.

 

ik denk dat ze veel klanten gaan verliezen en dat de grote kaartboeren de straat weer op gaan.

Want was team ook enkeljaren in de tijd van priemiere niet zij de sleutels openbaar maakte en via de backdoor doorspeelde

 

Veel geluk CD

 

( Michel )

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

 

Dat is ook een goeie met de mogelijk heden van mijn trouwe DM7025+ en daar bij DM7020HD als je teveel opneem dan straem je te veel en word automatische de kaart geblockeerd want we waren allemaal bang dat we de update niet kregen. ( de besturing )

 

Dan maar weer terug naar de Mosc en Titanium kaart (LOL) fun

 

Groet Danique

Een dag niet gezapt is niet geleeft

Dreambox 7000 Image Hydra 1.09

Dreambox 7025+ Image newinigma 2

Dreambox 7020 HD Image newinigma 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 5 uur gigantisch veel lijntjes doorlezen en zoeken op veel plekken op internet is het ons gelukt om in de ene VU duo een nieuwe bootloader , de nieuwste Pli, de nieuwe cccam 2.3.0 en de beperkingsinstelling voor de sids te krijgen. Met de instelling waarbij het bij Michel fout ging kunnen we nu 1 kijken en 3 opnemen of 4 opnemen zonder dat de hele kaart op zwart gaat als we een 5e proberen.

Veel gelezen over EMM's, CMM's en rev 14A en na lang zoeken erachter gekomen dat je om zoiets te zien het een of andere programma moet downloaden of zo.

 

Het moeilijke en tijdrovende was vooral dat nergens een Jip-en-Janneke overzicht te vinden was in de trant van

stap 1: je doet dit

stap 2: je doet dat

enzovoort

 

Morgen eerst de andere VU aanpassen (of straks nog).

Daarna naar een vriend met een DM 8000 en een 500HD met 3 kaarten van CD en een duur abo, bij wie alles van CD op zwart gaat zodra hij 1 ding opneemt en naar iets anders wil kijken. Hij is inmiddels dol enthousiast over CD........ :mad:

Van intern sharen heeft hij geen enkel benul (vandaar de 500 lang geleden erbij gekocht en 2 extra kaarten), laat staan van extern sharen.

Ik zal eerst vanavond nog een hele tijd moeten zoeken om te ontdekken welke bootloader hij voor de Dreams nodig heeft om de nieuwste Pli er bij hem in te zetten, want hij heeft nog dezelfde die wij ook hadden van een klein jaar geleden toen ik bij hem Pli erop zette.

 

Of heeft iemand een idee welke en waar te vinden?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet beter even CCcam 2.3.0 aan de kant te laten en 2.2.1 te gebruiken? Ik zie dat er met 2.3.0 veel EMMs binnen komen. Je kunt sid limit ook in de versie 2.2.1 gebruiken.

OScam doet het zeer goed maar is niet waterdicht op dit moment.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen linkje dus. Ook prima. Was wel benieuwd tegen welke issue's de PLi developers aanliepen om gecodeerd op te nemen binnen 2.1. Jij weet het dus ook niet.

 

Ok, veel suc6 met zoeken :)

aangepast door Catastrofus

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...