Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Het is een kat en muis spel en de payservers draaien op dit moment weer goed dus die hebben helemaal geen last van de actie van Canaldigitaal.

En ja ik heb een test abbootje afgesloten voor een maand omdat ik jammer genoeg door deze actie van Canaldigitaal mijn 2 toppakketten met e-live heb opgezegd en ik moet zeggen het draait als een tiet zo'n Payserver.

 

ik heb het al eerder gezegd dit gaat hun geld kosten ze zien de payserver als een concurent die nu keihard terug slaat met goedkopere kosten en ook nog meer aanbod wat wil je nog meer ik ben er gelukkig mee :) Vaarwel stelletje grapjassen van CD zolang als jullie te duur zijn dan ZEG IK DOEN overstappen naar een andere aanbieder.

 

Het enige wat ik nog kwijt wil ik had 2 abonnementen bij Canaldigitaal ik heb altijd netjes optijd betaald en ben altijd naar hun toe eerlijk geweest maar omgekeerd zijn ze zo oneerlijk als de ziekte en dat heeft nu eindelijk averechts gewerkt en ga dan ook op de tour die in hun ogen het daglicht niet kan verdragen ga er maar vanuit dat er meerdere mensen zoals mij denken.

 

Mazlzlz

Avalon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet beter even CCcam 2.3.0 aan de kant te laten en 2.2.1 te gebruiken? Ik zie dat er met 2.3.0 veel EMMs binnen komen. Je kunt sid limit ook in de versie 2.2.1 gebruiken.

OScam doet het zeer goed maar is niet waterdicht op dit moment.

 

Is dit waar dat je met de 2.2.1 ook de limitering aan hebt staan?

Ik lees nogal veel over enorme backdoors in de 2.3.0 versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik heb de laatste bootloader en openpli gisteren even op mijn DM800 gezet en de kaart geupdate. Vervolgens de andere boxen ook in orde gemaakt en beetje aan het testen geweest, maar heb totaal geen problemen tot 4 streams tegelijkertijd. Zappen gaat prima alleen heeeeeel af en toe duurt het een paar seconden voordat hij het kanaal weergeeft.

 

Ik kan helaas niet meer dan 4 streams testen...

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik heb de laatste bootloader en openpli gisteren even op mijn DM800 gezet en de kaart geupdate. Vervolgens de andere boxen ook in orde gemaakt en beetje aan het testen geweest, maar heb totaal geen problemen tot 4 streams tegelijkertijd. Zappen gaat prima alleen heeeeeel af en toe duurt het een paar seconden voordat hij het kanaal weergeeft.

 

Ik kan helaas niet meer dan 4 streams testen...

 

Je bedoelt dat je 1 kaart hebt in de DM800 en met de 2 andere share je van de DM800 af? EN je blijft beeld houden?

 

Wat als je opneemt met je DM800 en dan zapt naar een andere zender?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik begon aan deze hobby en ook las over payservers kwam ik tot de ontdekking dat zij niet toestaan dat je meerdere boxen/tuners gebruikt, je moest betalen voor 1 'lijntje' en als je meerdere boxen wilt aansluiten moest er worden bijbetaald, dit leek mij logisch. Het lijntje van de payserver kan niet worden 'doorgeshared' begrijp ik, geen hops down (ofzo).

 

Echter, de mensen die nu hun intern-sharen probleem oplossen met een payserver, die zullen dus ook voor elke box/tuner apart bij de payserver moeten betalen denk ik? Dus dan is het probleem toch gedeeltelijk gelijk aan de beperkingen van CD?

 

(<-- leek, heeft slechts 1 box in huis)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik begon aan deze hobby en ook las over payservers kwam ik tot de ontdekking dat zij niet toestaan dat je meerdere boxen/tuners gebruikt, je moest betalen voor 1 'lijntje' en als je meerdere boxen wilt aansluiten moest er worden bijbetaald, dit leek mij logisch. Het lijntje van de payserver kan niet worden 'doorgeshared' begrijp ik, geen hops down (ofzo).

 

Echter, de mensen die nu hun intern-sharen probleem oplossen met een payserver, die zullen dus ook voor elke box/tuner apart bij de payserver moeten betalen denk ik? Dus dan is het probleem toch gedeeltelijk gelijk aan de beperkingen van CD?

 

(<-- leek, heeft slechts 1 box in huis)

 

Alleen tegen veel lagere kosten lijkt me.

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervond sinds gisteren ook problemen met wegvallend beeld. Ik share met mijn slaapkamer en de kelder. Zojuist toch maar eens canal digitaal gebeld en kreeg het volgende ontluisterende verhaal:

 

CD: Meneer, we hebben uw kaart afgesloten omdat u aan cardsharing doet.

Ik: Ja binnenshuis en dat mag toch gewoon.

CD: Nee u doet dat via een backdoor in CCCam en dat mag niet en daarom hebben we u afgesloten sinds gisteren.

Ik: En nu?

CD: U kunt een bezwaarschrift indienen en uw geld terugvragen voor deze maand, uw kaart kan niet meer geactiveerd worden.

Ik: Dus mijn abo is afgelopen per direct? En ik kan dus nu een nieuw abo aanvragen? Wordt er nu ook geen geld meer afgeschreven?

CD: Ik kan u helaas niet verder helpen.

 

Toen heb ik de hoorn er maar opgegooid. Wat moet ik hier nu mee? Ze zijn knettergek geworden daar!

Wat moet ik nu doen? Blij zijn dat ik per direct van die oplichters af ben en t zo laten? Of gaan ze nu gewoon braaf door met de maandelijkse incasso? Ik ben eventjes de weg kwijt. Iemand tips?

 

Ik weet dat het niet passent is maar u bent een van de gelukkige prijs winnaars.

En wederom zijn het de kleine dingen diet ut um doen.

 

In de afgelopen maanden hebben er diverse acties van Europese tv-aanbieders – inclusief CanalDigitaal en TV Vlaanderen – plaatsgevonden tegen externe cardsharing via internet plaatsgevonden. Zo zijn deze week door het cardshare-team van de M7 Group S.A opnieuw meer dan 100 servers blootgelegd. De kaarten zullen per direct geblokkeerd worden en er wordt aangifte bij de politie gedaan tegen de eigenaars van deze kaarten. Deze acties zullen verder blijven lopen, ook na het invoeren van deze nieuwe maatregel tegen het cardsharen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond op Ned2 Moraalridders, reclame op je doodskist (ja dat kan).

 

De beste reclame zou zijn "canaldigitaal gaat met je mee".

 

Kon niets anders bedenken voor deze goede reclame naar een satelliet aanbieder die veel overheids gelden krijgt om de Ned-zenders te versturen en hun klanten afperst (de kosten lopen op voor elk kaatje extra) in de vorm van het inperken van kijkgenot of kijk "vrijheid".

 

Ja mooi, "verrek mij beeld op zwart terwijl ik iets voor mijn zus wilde opnemen wat ik dan normaal (voorheen) kon doen", is super balen.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van me stuurde me het volgende bericht door, hij heeft inderdaad een update gedaan naar CCcam 2.2.3

Wat is hiervan waar?. Veel tikfouten en weinig aandacht besteed aan deze communicatie is mijn indruk.

 

Hello, WE ARE connected in cccam, i am xxxxx.... i see you are using cccam 2.3.0 which is a SPY RELEASE FROM PROVIDERS!!!

It connects to one IP in germany and sends all your cccam.cfg to them, it also connects to you and reshares your card to who knows who, also the xxx address at the end of F line DOES NOT work anymore!!!

 

I had to remove you untill you take it down because my server is not safe anymore because of this version that you are using!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I will take you back, as soon as you install some older vesion of cccam, let me know.

 

PS, ja, ik deel ook, met een zeer klein groepje.

Voornamelijk omdat een vriend in Spanje ook Nederlandse zenders wil ontvangen.

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van me stuurde me het volgende bericht door, hij heeft inderdaad een update gedaan naar CCcam 2.2.3

Wat is hiervan waar?. Veel tikfouten en weinig aandacht besteed aan deze communicatie is mijn indruk.

 

Hello, WE ARE connected in cccam, i am xxxxx.... i see you are using cccam 2.3.0 which is a SPY RELEASE FROM PROVIDERS!!!

It connects to one IP in germany and sends all your cccam.cfg to them, it also connects to you and reshares your card to who knows who, also the xxx address at the end of F line DOES NOT work anymore!!!

 

I had to remove you untill you take it down because my server is not safe anymore because of this version that you are using!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I will take you back, as soon as you install some older vesion of cccam, let me know.

 

PS, ja, ik deel ook, met een zeer klein groepje.

Voornamelijk omdat een vriend in Spanje ook Nederlandse zenders wil ontvangen.

 

Gewoon een berichtje van iemand die met iemand geconnect is, die geen wil niet met cccam 2.3.0 shares connecten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van me stuurde me het volgende bericht door, hij heeft inderdaad een update gedaan naar CCcam 2.2.3

Wat is hiervan waar?. Veel tikfouten en weinig aandacht besteed aan deze communicatie is mijn indruk.

 

Hello, WE ARE connected in cccam, i am xxxxx.... i see you are using cccam 2.3.0 which is a SPY RELEASE FROM PROVIDERS!!!

It connects to one IP in germany and sends all your cccam.cfg to them, it also connects to you and reshares your card to who knows who, also the xxx address at the end of F line DOES NOT work anymore!!!

 

I had to remove you untill you take it down because my server is not safe anymore because of this version that you are using!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I will take you back, as soon as you install some older vesion of cccam, let me know.

 

PS, ja, ik deel ook, met een zeer klein groepje.

Voornamelijk omdat een vriend in Spanje ook Nederlandse zenders wil ontvangen.

 

Ik heb gewoon CCcam 2.2.1 en hier werkt de chid beperking ook. Zoals ik al eerder geschreven heb zijn de updates naar i4a gewoon doorgekomen op CCcam 2.2.1.

Doordat ermeerdere berichten zijn over die zogenaamde back door.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus precies wat ik denk.

 

Heb je een originele kaart met abonnement ga dan ofwel je kaart delen met mensen die aantoonbaar hetzelfde abonnement hebben. Deel je zo met minimaal 9 of 10 andere kaarteigenaren, heb je een betrouwbaar netwerk en kan je weer onbeperkt kijken naar de zenders waar je voor betaald.

 

Of je neemt naast je abonnement bij M7, een abonnement bij een payserver zodat je onbeperkt kunt kijken naar de zenders waar je voor betaald.

 

Naar mijn mening beide beter dan een extra kaart en abonnement afsluiten bij M7 en ze zo belonen voor een belachelijke maatregel.

 

Mvg,

 

Michel

krijgen we binnerkort gratis advertenties voor payservers hier? lollllll (grapje)

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...