Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: rondewoerd
Bij mij dus ik ben dus 1 van de 50 vrees ik mad

vrees je dit of weet je het zeker dat het om die reden is. Wat zegt CDS tegen jou?

En heb je ook geshared met de kaart dan?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja dat is geen antwoord. Dan kun je net zo goed niet reageren.

 

EDIT, ik denk dat wij mekaar niet helemaal begrijpen. Kijk dat je kaart niet meer werkt kan verschillende redenen hebben, je zegt ik vrees dat het zo is, daaruit concludeer ik dat jij een conclusie trekt zonder mogelijkdaadwerkelijk contact gehad te hebben met CanalDigitaal. Verder wil ik graag weten of er geshared werdt met die kaart en op welk niveau, dat is interresant voor andere lezers. Of het terecht is dat een kaart is uitgezet wat mij betreft nooit als er voor betaald, maar daar gaat hier niet om.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan ontken je dat schriftelijk en vraag je hoe ze tot die onjuiste conclusie komen.

 

Je schrijft tevens dat je zolang de betalingen stopzet en je ook de vorige incasso terug vordert bij de bank als voorlopige schadevergoeding voor je nu waardeloze smartcard.

 

Als jij natuurlijk zo'n sukkel bent die cardsharing op marktplaats of forums heeft lopen verkopen en ze op die manier je adresgegevens hebben achterhaald...tja dan.... ben je niet te redden. wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dan zou ik doen, want ik eerder al schreef.

 

Hoe duur is je abonnement en hoe lang geleden waren de laatste 2 incasso's exact?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eddy VL

En wat als je een Smartwi gebruikt, en je buurman heeft een kaartje voor Smartwi. Die kan gerust je kaart sharen zonder dat je er weet van hebt...

Eddy Vl


Gaat niet.
Kaartje van de buurman moet eerst aangemeld worden in de Smartwi.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eddy VL

En wat als je een Smartwi gebruikt, en je buurman heeft een kaartje voor Smartwi. Die kan gerust je kaart sharen zonder dat je er weet van hebt...


En als je de sleutels in je auto laat zitten en iemand rijdt even knoerhard langs een serie flitspalen moet je ook gewoon betalen wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Gaat niet.
Kaartje van de buurman moet eerst aangemeld worden in de Smartwi.


Ik heb geen Smartwi nodig, enkel de module die in de receiver zit, om de kaart van de buurman te ontvangen...
en ik kan aan zijn kaart. Ik kan zelf kijken met de buurman zijn kaart, en ik kan ze zelfs sharen...

Origineel bericht van: theparasol
En als je de sleutels in je auto laat zitten en iemand rijdt even knoerhard langs een serie flitspalen moet je ook gewoon betalen


Deze vergelijking is ietwat mank:
Op de auto zit een slot, dus eigen schuld, dikke bult...

Maar hoe ga je verhinderen dat je buur gebruik maakt van je Smartwi? Kan je de module van je buur dan blokkeren? Ik vermoed dat je het enkel kunt te weten komen als je al je eigen modules uitschakelt, en het ledje dan nog pinkt.

Eddy Vl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...