Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

heeft ccam 2.13 of 2.14 oof een sid limit of geldt dat enkel voor 2.30 ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik zo vreemd vind. Bij TVV werkt het allemaal super nu.. althans hier met 4 sids per kaart al weken nergens meer last van. Niet op zwart meer te krijgen maar bij CD gaat het halve dag goed en ineens staat 50% ff op zwart.. aantal sids per kaart lijkt niet eens uit te maken op zo'n moment.

 

Tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Matchless

 

ben ik niet met je eens, want ik ken een hele grote indeze, de prijzen daar zijn gestegen en heeft er nu in deze dagen bijna 500 mensen bij gekregen ? dus waar gaat dit naar toe, die vullen de zakken en CDS verliest alleen maar klanten :( En wat wilde CDS de Grote Cardservers toch de hals om doen ?

Of heb ik het verkeerd, ze pakken nu alleen de mensen die in tha house sharen. en de grote maken ze steeds groter in dit verhaal.

Dat is mijn mening.

 

Greetzzz

 

Dit is gewoon "het spelletje" wat gespeeld wordt. Dat was vroeger niet anders en nu ook niet.

Toen de goldcards massaal op de veilingsites verschenen zijn er ook van die grote akties geweest en werd er ook aan bangmakerij en paniekzaaien gedaan.

Ik heb toen de goldkaarten zelfs op de braderie gezien.

 

Toen werden de mafiakaarten ook duurder en had je elk half jaar een nieuwe nodig. Dat stopte pas toen het sharen opkwam.

Ik geloof niet dat CDS zo'n aktie opzet om een paar hobbyisten te pesten. Maar nu verschenen op de veilingsites weer maffia gasten die hun share tegen een vette financiele tegenprestatie aanbieden.

 

Het niet legaal kijken wordt nu dus gewoon weer te groot en daar moeten ze wel wat aan doen. Op korte duur verdienen de maffia weer veel geld maar op langere duur betaald het zich toch weer terug.

In die zin kan ik de aktie wel begrijpen.

 

Ik zelf denk dat ze nog problemen hebben met de invoering en is die ook nog niet afgerond.

Laten we wel eerlijk wezen, het is een bedrijf wat de kaarten moet aanpassen terwijl ze niet eens de epg op orde krijgen. De techinsche dienst daar lijkt eerder op een hobbygroepje die wat probeert.

En ze laten een andere provider eerst een technische maatregel uitproberen zodat ze "save" zijn met de invoering. In dit geval was het TVV.

Alleen valt dat in de praktijk altijd anders uit.

 

Klantvriendelijkheid is bij CDS nooit een paradepaardje geweest dus daar hoeven we het niet eens over te hebben.

 

Mij maakt dat hele gedoe niet zoveel uit want ik ben nog steeds aan het wachten op de "exclusieve film avond op film1".

Ouwe zooi dat ook nog eens tig keer herhaalt wordt.

Daarom heb ik alleen een abbo zodat ik de gewone zenders kan bekijken. En doet die het niet dan doe ik wel wat anders, Lekker ouwerwets muziek luisteren of een dvd aanzetten.

Maar dan gaat ook me CDS abbo omlaag als het te lang duurt.Ik ga niet betalen wat ik niet kan zien.

 

En wat zijn 500 leden? CDS heeft niet alleen de sat maar ook de kabel. De euro's blijven toch wel stromen. En je zult zien dat er toch geprobeerd wordt om de grote servers eruit te halen.

Of dat lukt zal de toekomst uitwijzen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een ander forum, lijkt me belangrijk dit zo veel mogelijk te melden.

 

Het is in het Engels en van een ander forum maar wees gewaarschuwd.

 

CCCAM 2.3.0 is taking the backdoor crap even a step further.

 

The lowest scum of the earth, UVADI TEAM, have done it even better

this time. Making sure sharing will die for sure if they keep this crap

up.

 

Before I continue, I would urge people with BRAINS and PROGRAMMING

SKILLS, to download IDA PRO (torrent) and decompile it for themselfs to

find the fucking remotely triggered backdoor.

 

How it works.

 

When you install CCcam 2.3.0 , nothing special is happening at

first, and cccam will check for input activity on the pc or box to make

sure nobody is watching. When it finds itself comfortably alone, it will

start sending your ENTIRE CCCAM.CFG info to this IP 176.9.242.159 (a

rented root server in germany).

 

Now I recompiled a version so I could trigger the backdoor myself,

and TADA, some fucking ITALIAN dialup asswipe connected to the server I

just set up , IP : 2.32.190.9. So traffic on my card started. THIS THEY

CAN NOT HIDE in Cccam, it shows as a CONNECTED CLIENT from one of your

clients in cccam.cfg where the dyndns has been removed (still lack of

cccam, if dyndns is non-existing) the security feature doesn't work

anymore and everybody can connect on that user.

 

I have 2 words for UVADI TEAM -> YOU SUCK !!!!!!

 

The future of CCcam is dead thanks to these low life asswipes , just

after free sharing and making their own "spidernetwork" on your card.

 

BLOCK ALL CLIENTS that have 2.3.0 connected to your server as it

will still read all connected clients from the server, trough the client

!!

 

latest original CCcam 2.1.3 and 2.1.4 which are secure and don't have this backdoor code.

 

 

ps: AGAIN , if you don't want to take the warning for granted, decompile and look for yourself !!!!!!!

 

Ik geloof er niks van

 

want er is niemand met Echt bewijs gekomen ook zou Cccam 2.2.1 een backdoor hebben dit is destijd ook gemeld en dat is nu bijna een jaar later geheel in een doofpotje gekomen en verder nooit meer wat van gehoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Ik geloof er niks van

 

want er is niemand met Echt bewijs gekomen ook zou Cccam 2.2.1 een backdoor hebben dit is destijd ook gemeld en dat is nu bijna een jaar later geheel in een doofpotje gekomen en verder nooit meer wat van gehoord.

 

Jij snapt mij ;)

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even omdat ik het zo graag zou willen weten:

 

In een Lan-share situatie waar alle clients (meer dan 4) naar hetzelfde kanaal kijken, wordt dan de anti-cs geaktiveerd?

Ook als er in een pc-server gebuffert wordt?

Kortom, zou een situatie waarin er voor elke caid's een kaart aanwezig is anti-cs niet actief worden?

 

hulkman

Link naar reactie
Delen op andere sites

even wat citaten van Michel:

 

 

 

Michel, schreef op 11 januari 2012 - 18:03 :

Ik was het gedonder gisteren helemaal zat.

 

Ik heb vandaag (voorlopig gratis) via een lid toegang gekregen tot een cardsharing server.

Michel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dat is dus precies wat ik denk.

 

Heb je een originele kaart met abonnement ga dan ofwel je kaart delen met mensen die aantoonbaar hetzelfde abonnement hebben. Deel je zo met minimaal 9 of 10 andere kaarteigenaren, heb je een betrouwbaar netwerk en kan je weer onbeperkt kijken naar de zenders waar je voor betaald.

 

Of je neemt naast je abonnement bij M7, een abonnement bij een payserver zodat je onbeperkt kunt kijken naar de zenders waar je voor betaald.

 

Naar mijn mening beide beter dan een extra kaart en abonnement afsluiten bij M7 en ze zo belonen voor een belachelijke maatregel.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

 

 

 

 

Dus mag ik het niet opmerkelijk vinden dat Michel aangeeft via een lid "tijdelijk gratis" op z'n servers mee te liften, dit klinkt dubbelzinnig maar het kan aan mij liggen.

Je kan er natuurlijk gif op innemen dat er zat leden zijn die Michel nu ge-pm'ed hebben over deze servers, hoe wie wat en waar.

 

Tot voor deze aktie cds waren de woorden "Buitenshuis sharing" een taboe en zijn er mensen gebanned die via pm users benaderden met payservers, en meer dan terecht.

Het is nu dus meten met twee maten, dat is wat ik wil aangeven noem het flamen of wat je wilt, ik noem het krom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Michel heeft ook al een ander onderschrift zag ik?

 

 

Alle berichten die ik op dit forum plaats zijn een weergave van mijn persoonlijke mening en vertegenwoordigen

niet noodzakelijk de mening van andere sat4all leden, moderators of zelfs de technische beheerders van deze site.

aangepast door piele
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er wordt niet met twee maten gemeten. Ik snap dat dit op het randje is, maar er zijn meer mensen die in de context van dit topic een dergelijke uitspraak hebben gedaan. Het is ook niet meer dan een uitspraak, want discussiëren (en dan met name het hoe en waar) over WAN sharing is en blijft verboden op sat4all.

 

Mijn handtekening heb ik gewijzigd om te voorkomen dat ik ergens in een bericht vergeet te vermelden dat 'naar mijn mening.....' en ik mijn mening per ongeluk ongewild als feit verkondig. Je kunt met de streken van CD niet voorzichtig genoeg zijn ;)

Ik ben en blijf als niet anonieme deelnemer aan dit forum een gemakkelijke prooi.

 

Ik heb overigens geen enkele PM ontvangen omdat ik nadrukkelijk geschreven heb dat men mij over dit onderwerp niet moet PM'en.

Had men dat wel gedaan, zou die PM uiteraard onbeantwoord blijven.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is gewoon "het spelletje" wat gespeeld wordt. Dat was vroeger niet anders en nu ook niet.

Toen de goldcards massaal op de veilingsites verschenen zijn er ook van die grote akties geweest en werd er ook aan bangmakerij en paniekzaaien gedaan.

Ik heb toen de goldkaarten zelfs op de braderie gezien.

 

Toen werden de mafiakaarten ook duurder en had je elk half jaar een nieuwe nodig. Dat stopte pas toen het sharen opkwam.

Ik geloof niet dat CDS zo'n aktie opzet om een paar hobbyisten te pesten. Maar nu verschenen op de veilingsites weer maffia gasten die hun share tegen een vette financiele tegenprestatie aanbieden.

 

Het niet legaal kijken wordt nu dus gewoon weer te groot en daar moeten ze wel wat aan doen. Op korte duur verdienen de maffia weer veel geld maar op langere duur betaald het zich toch weer terug.

In die zin kan ik de aktie wel begrijpen.

 

Ik zelf denk dat ze nog problemen hebben met de invoering en is die ook nog niet afgerond.

Laten we wel eerlijk wezen, het is een bedrijf wat de kaarten moet aanpassen terwijl ze niet eens de epg op orde krijgen. De techinsche dienst daar lijkt eerder op een hobbygroepje die wat probeert.

En ze laten een andere provider eerst een technische maatregel uitproberen zodat ze "save" zijn met de invoering. In dit geval was het TVV.

Alleen valt dat in de praktijk altijd anders uit.

 

Klantvriendelijkheid is bij CDS nooit een paradepaardje geweest dus daar hoeven we het niet eens over te hebben.

 

Mij maakt dat hele gedoe niet zoveel uit want ik ben nog steeds aan het wachten op de "exclusieve film avond op film1".

Ouwe zooi dat ook nog eens tig keer herhaalt wordt.

Daarom heb ik alleen een abbo zodat ik de gewone zenders kan bekijken. En doet die het niet dan doe ik wel wat anders, Lekker ouwerwets muziek luisteren of een dvd aanzetten.

Maar dan gaat ook me CDS abbo omlaag als het te lang duurt.Ik ga niet betalen wat ik niet kan zien.

 

En wat zijn 500 leden? CDS heeft niet alleen de sat maar ook de kabel. De euro's blijven toch wel stromen. En je zult zien dat er toch geprobeerd wordt om de grote servers eruit te halen.

Of dat lukt zal de toekomst uitwijzen.

 

P`s

 

Komt ook nog een belangrijke factor bij

Dat ze zo langzamerhand zoveel winkeliers tegen zich in het harnas hebben gejaagd dat deze het bloed van canal digitaal wel kunnen drinken.

Nu worden er bij setopbox pakketen al nieuwe twin ontvangers met PVR weg gegeven. ( verlenging van 1 jaar )

Zoals ik al zij daar zit geen directeur meer maar een mannager die bonussen krijgt in de tijd dat hij er zit.

De puinhoop is voor zijn opvolger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt niet met twee maten gemeten. Ik snap dat dit op het randje is, maar er zijn meer mensen die in de context van dit topic een dergelijke uitspraak hebben gedaan. Het is ook niet meer dan een uitspraak, want discussiëren (en dan met name het hoe en waar) over WAN sharing is en blijft verboden op sat4all.

 

Mijn handtekening heb ik gewijzigd om te voorkomen dat ik ergens in een bericht vergeet te vermelden dat 'naar mijn mening.....' en ik mijn mening per ongeluk ongewild als feit verkondig. Je kunt met de streken van CD niet voorzichtig genoeg zijn ;)

Ik ben en blijf als niet anonieme deelnemer aan dit forum een gemakkelijke prooi.

 

Ik heb overigens geen enkele PM ontvangen omdat ik nadrukkelijk geschreven heb dat men mij over dit onderwerp niet moet PM'en.

Had men dat wel gedaan, zou die PM uiteraard onbeantwoord blijven.

 

Mvg,

 

Michel

 

zal de laatste zijn die roept dat je een onwetend persoon bent.

Maar je snapt zelf wel dat je je met dergelijke uitspraken op glad ijs bevind als site eingenaar zijnde tenslotte host je de boel vanuit de benelux en elke vorm tot aanzetting van zullen ze tegen je gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voor zover ik het kan zien is er in dit clubje niemand met een premium abonnement en er is ook maar een beperkt aantal kaarten. Het was gewoon een lid dat me wilde helpen en aangezien ik niets aanbied, kan ik ook niets illegaals doen. Wij hebben immers gewoon een betaald abonnement bij CanalDigitaal.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...