Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Als dat zo is zijn hier dus leden die betaalde cardservers hebben lopen met een try out van 2 dagen, of Michel gewezen heben op een mp adv.

 

die genoemde regel kun je op een paar manieren interpreteren ja.

het geeft als ik het zo lees dus idd aan dat er leden zijn waarvan er dus bekend is dat ze payservers draaien en dat je er eerst even aan mag proeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

zal de laatste zijn die roept dat je een onwetend persoon bent.

Maar je snapt zelf wel dat je je met dergelijke uitspraken op glad ijs bevind als site eingenaar zijnde tenslotte host je de boel vanuit de benelux en elke vorm tot aanzetting van zullen ze tegen je gebruiken.

 

Ik lok nadrukkelijk geen illegaal gedrag uit. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen beslissingen en handelen.

 

Ik heb alleen gezegd dat als je een abonnement hebt en je last hebt van de beperkingen, je naar mijn mening beter je kaart kan sharen met 9 tot 10 gelijkwaardige abonnementhouders. Of je neemt eventueel een share bij een payserver. Alles beter dan een extra abonnement afsluiten bij CanalDigitaal.

Dat wil niet zeggen dat je dergelijke activiteiten via sat4all mag ontplooien.

 

Dat is mijn mening en daar blijf ik bij. Naar mijn mening kan dat ook nooit als illegaal handelen bestempelt worden.

 

Ik keur zonder abonnement naar betaal-TV kijken nog steeds af. Ik heb zelf jarenlang een TOP abonnement met alles er op en er aan gehad bij CanalDigitaal, maar omdat ze er administratief een puinhoop van maakten heeft dat tot een conflict geleid waarna men mij afgesloten heeft.

 

Nu heben wij een abonnement op een ander adres omdat ik in België woon en anders geen abonnement kan afsluiten. Ook al zoiets onwettigs.

 

Ik ben bovendien niet bang voor M7.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

no worries michel, ik lees en citeer.

 

on topic.

Het moet idd erg zuur en pijnlijk zijn voor CDS dat de dikke payservers nog stabieler draaien als een hardwerkende burger die dik geld neerlegd voor een abbo.

 

ZUUR EN PIJNLIJK ???

 

Eigen schult dikke bult zul je bedoelen.

Er was al vanaf het begin bekent dat het te omzeilen zou zijn en dat het verkorten niet zou helpen.

Toch doorzetten , de grote jongen uit hangen en nu de ziellige jongen uit hangen.

Op alle forums lees je nu over opzeggingen en ze hebben nu meden door de stomme actie en de bangmakerij iedereen gewezen op het fijt dat ze ook ilegaal kunnen kijken.

 

ZUUR EN PIJNLIJK ???? ( Hoe stom kun je zijn zul je bedoelen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Huh? Hoezo 500 kaarten? Je hebt zoveel kaarten nodig als Chid's gedeeld door 4.

 

Een controlword is 7,6 seconden geldig, dus die cache je dan toch of zie ik dat verkeerd?

 

Aan die caching server hang je wel 10.000 clients. Meer dan hooguit 10-15 kaarten heb je niet nodig, waarvan het grootste deel voor de eenvoudige (goedkopere) pakketten, ofwel goedkope 2e en 3e kaarten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niks pijnlijks voor cds, die cardservers moeten ook kaarten aanschaffen en dat is bij cds al zijn het maar preview kaarten zonder abbo waarvan de emm's zogenaamd worden geblocked.

 

Vooral die server in Spanje waar 500 clients opzitten die opnemers zijn 4chids x 500 cleints is 2000 kaarten erg pijnlijk voor cds als dat word aangeschaft.

 

Nog een keer ik kan je berekening niet volgen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh? Hoezo 500 kaarten? Je hebt zoveel kaarten nodig als Chid's gedeeld door 4.

 

Een controlword is 7,6 seconden geldig, dus die cache je dan toch of zie ik dat verkeerd?

 

Aan die caching server hang je wel 10.000 clients. Meer dan hooguit 10-15 kaarten heb je niet nodig, waarvan het grootste deel voor de eenvoudige (goedkopere) pakketten, ofwel goedkope 2e en 3e kaarten.

 

Mvg,

 

Michel

 

hallo Michel wat jij daar schrijft zo werkt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

500 clients... dan wil je waarschijnlijk niet weten om even te noemen de turken op beverwijk erop hebben zitten.

Heb aantallen gehoord in de wandelgangen waar je duizelig van wordt, hier wordt niet meer onschuldig een zakcentje aan verdiend maar keiharde euro's.

Dito aan de container ladingen clone boxen.

En als je even googled kom je op sites terecht die er zo professioneel eruit zien alsof je een abbo op een provider neemt, je kunt nog net niet met iDeal betalen.

Die lui hebben een 24 uurs helpdesk en noem de hele meuk maar op er zitten.

Met andere woorden, de belangen voor de payservers zijn zo inmens groot dat ze alles op alles zetten om zo snel mogelijk weer beeld te hebben, zie als resultaat nu deze anti cs aktie.

(dit bedoel ik met dat de "gewone" mens nu moet lijden onder de misbruikers).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat is dit nou weer voor een but opmerking?

 

Ik heb 0,0 belang bij Dream. Sterker nog, ik zie ze liever failliet gaan dan ik ze zie floreren.

Wel heb ik principieel wat tegen illegale handel. Clones zijn illegale handel. Of het nu een rolex of een dreambox is.

 

Je mag hier geen payservers noemen, je mag niet over illegale cardsharing (en dan uiteraard het hoe en wat) discussiëren. Dat is en dat blijft zo.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Michel, hij zet het er mss wel op een ietswat ruwe manier neer maar echt ongelijk kan je 'm nu ook weer niet geven.

Het is maar wat je moreel verwerpelijk vindt.

Wat jij nu noemt heb ik eerder met het omgekeerde: de kloonverkoop is mede door dreammultimedia zelf gecreeerd door een absurd hoge adviesprijs eraan te hangen in vergelijking met wat je er voor krijgt, maar dat is een discussie die we wel eens eerder gehad hebben.

De pakket prijzen van CDS zijn naar mijn idee niet onevenredig hoog in vergelijk met andere tv zender aanbieders in Nederland, dat ze toch toehappen op wan cs heeft puur te maken met dat je voor een dubbeltje op de eerste rang zit en de grote "aanbieders" op een relatief éénvoudige manier bakken met geld binnen harken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik ga aan deze discussie direct een eind maken. Hij is off-topic en eindigt dan ook hier in dit topic.

 

Een Porsche of Rolex is ook duur, maar dat geeft niemand het recht hem na te maken en die namaak te verhandelen. Vind je iets duur, dan koop je het niet!

 

Ziggo bied bijna gratis een tweede smartcard met hetzelfde pakket. Zou M7 dat ook doen, was er niets aan de hand.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

500 clients... dan wil je waarschijnlijk niet weten om even te noemen de turken op beverwijk erop hebben zitten.

Heb aantallen gehoord in de wandelgangen waar je duizelig van wordt, hier wordt niet meer onschuldig een zakcentje aan verdiend maar keiharde euro's.

Dito aan de container ladingen clone boxen.

En als je even googled kom je op sites terecht die er zo professioneel eruit zien alsof je een abbo op een provider neemt, je kunt nog net niet met iDeal betalen.

Die lui hebben een 24 uurs helpdesk en noem de hele meuk maar op er zitten.

Met andere woorden, de belangen voor de payservers zijn zo inmens groot dat ze alles op alles zetten om zo snel mogelijk weer beeld te hebben, zie als resultaat nu deze anti cs aktie.

(dit bedoel ik met dat de "gewone" mens nu moet lijden onder de misbruikers).

 

Zelfs op de m/p site kom je ze tegen ( Dagtopper )

Ik blijf er bij dat het ook gefrustreerde ex winkeliers zijn die het helemaal met canal digitaal gehad hebben

En eigelijk vind ik dat canal digitaal het er zelf naar gemaakt heeft , boontje komt om zijn loontje of terwijl eigen schult dikke bult.

Wat canal digitaal heeft gedaan met de satelliet winkels is regelrechte broodroof.

En eten willen we allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo bied bijna gratis een tweede smartcard met hetzelfde pakket. Zou M7 dat ook doen, was er niets aan de hand.

 

Juist,

als M7 verstandig zou zijn bieden ze een basis abbo met een aantal HD zenders aan. Zo'n 20 euro incl. 3 smartcards met hetzelfde pakket. Wil ik wedden dat ze er erg veel klanten bij krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...