Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik ga aan deze discussie direct een eind maken. Hij is off-topic en eindigt dan ook hier in dit topic.

 

Een Porsche of Rolex is ook duur, maar dat geeft niemand het recht hem na te maken en die namaak te verhandelen. Vind je iets duur, dan koop je het niet!

 

Ziggo bied bijna gratis een tweede smartcard met hetzelfde pakket. Zou M7 dat ook doen, was er niets aan de hand.

 

jammer michel

 

je had het bij het rechte eind

 

want heb je al een pinguin zien verzuipen.

 

ikke niet want happy feet draait nog steeds in de bios,en heb een open..... en geen dream

 

groet Mariasat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Juist,

als M7 verstandig zou zijn bieden ze een basis abbo met een aantal HD zenders aan. Zo'n 20 euro incl. 3 smartcards met hetzelfde pakket. Wil ik wedden dat ze er erg veel klanten bij krijgen!

Er is een groot verschil, verdeel je die 2 andere kaarten onder je buren, zullen die nog steeds een eigen Ziggo kabelaansluiting moeten activeren.

Verdeel je die extra CD kaarten onder je buren heb je je eigen kosten eruit.

 

Dat is het hele probleem ten voeten uit waarom CD daarvoor huiverig is.

 

Je leest toch hier in de bijdragen, dat de extra kaart bijvoorbeeld aan familie of vrienden beschikbaar wordt gesteld..

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Theparasol,

 

Oprecht ben ik van mening dat er heus geen 100 cardserver sysytemen zijn platgelegd. Waarschijnljk is dat gewoon grootpraat vanuit publiciteitsoogpunt. Het is maar net hoe je iets wil presenteren.

 

EmQu,

Opzich is het verhaal voor jou knap ***. Echter als jij geen server (mede = je kaart bewust beschikbaar stelt)) exploiteert, dan ben je dus slachtoffer van oplichting. Stap 1 is dan heel simpel ga naar rechtsbijstand en leg je probleem uit. 2 Deel CD dit in een aangetekende brief mede en vorder activitatie van kaart of een vervangende kaart. Reden men moet eerst aantonen dat jij illegaal hebt gehandeld. Men mag dus niet zomaar jouw kaart teniet doen, dat is nl doelbewust schade aanrichten ter straf en dat is eigenrechter spelen en dat is verboden in NL. Vraag om bewijslast om aangifte te kunnen doen en vorder compensatie van schade. 3 Doe aangifte indien daar heil toe is.

 

Andere vraag welke softcam gebruik je. Want nu CD zelf 2.30 aanbeveeld kan zij dus nu ook niet meer stellen dat het iemands eigenschuld is als hem/haar dit overkomt. Reden je handelde op hun advies en daarmee ligt de verantwoordelijkheid bij hun. Verders ga naar je rechtsbijstand of advocaat want die maakt van deze handelswijze echt zo gehakt.

 

Dit klopt volledig . Als M7 een vermoeden heeft dat je shared buitenshuis zijn daar officiele instatanties voor die dan onderzoek gaan plegen , je apparatuur in beslag nemen en een pv opstellen waarmee je dan voor de rechtbank wordt gedaagd . Via een backdoor in cccam halen ze niks , ten eerste plegen ze dan computer vrede breuk . Ten 2de kun je nu gerust alle sporen nog wissen ook ! .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een groot verschil, verdeel je die 2 andere kaarten onder je buren, zullen die nog steeds een eigen Ziggo kabelaansluiting moeten activeren.

Verdeel je die extra CD kaarten onder je buren heb je je eigen kosten eruit.

 

Dat is het hele probleem ten voeten uit waarom CD daarvoor huiverig is.

 

Je leest toch hier in de bijdragen, dat de extra kaart bijvoorbeeld aan familie of vrienden beschikbaar wordt gesteld..

 

Dit is niet waar. Ik heb geen ziggo abbonement. Heb een kaartje van me broer geleend en alles werkt feilloos. Ziggo belde 1x om te vragen of ik een abbo wilde afsluiten in me nieuwe woning ik zei nee ik gebruik Digitenne en dat was het alweer 3 jaar terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik iedereen er op attenderen dat als je CCcam gebruikt dat dit protocol BIDIRECTIONEEL is.

Heb je dus een eigen kaart en daarnaast een lijntje naar een CCcam WAN share dan wordt je eigen card default ook naar die cardserver geshared.

Ook staan default EMM's aan. En dat over 10 hops. Eenieder die een lokale kaart samen met een cardserver combineert op een box en niet weet waar hij mee bezig is

loopt dus risico dat als CDS infiltreert in zo'n systeem zijn eigen cardserial ook gedisabled wordt.

Is dit een backdoor? ik weet het niet. Zie het maar als default onveilige instellingen van CCcam. Maar wel instellingen waar cardsshare team van CDS dankbaar van profiteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet waar. Ik heb geen ziggo abbonement. Heb een kaartje van me broer geleend en alles werkt feilloos. Ziggo belde 1x om te vragen of ik een abbo wilde afsluiten in me nieuwe woning ik zei nee ik gebruik Digitenne en dat was het alweer 3 jaar terug.

 

Normaliter kan dat inderdaad niet. Echter Ziggo is erg slordig met de administratie. Heb zelf al wel 4 jaar geleden ziggo/cogas de deur uitgedaan. Kreeg dit jaar een kaartje in de bus dat het signaal eraf was gehaald. Al die tijd analoge tv gehad ZONDER te hoeven betalen. Krijg ook nog steeds hun (kwartaal) blad terwijl ik al jaren geen klant meer ben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is niet waar. Ik heb geen ziggo abbonement. Heb een kaartje van me broer geleend en alles werkt feilloos. Ziggo belde 1x om te vragen of ik een abbo wilde afsluiten in me nieuwe woning ik zei nee ik gebruik Digitenne en dat was het alweer 3 jaar terug.

 

Ziggo sluit in de regel eens in de 3 jaar alle niet betalende abbonees af van de kabel in de wijkkast. Het is wachten wanneer die termijn verstreken is.

Zolang je groene coax nog in de wijkkast ingeplugged is kun je idd op deze manier "profiteren".

In november 2011 hebben ze hier de ziggo coax uit de wijkkast gehaald. We zijn hier komen wonen in september 2008.

Tot die tijd konden wij ook prima ziggo kijken tegen 0,0 kosten.

Daarnaast boeit het Ziggo niet zo, dat afsluiten in de wijkkasten is alleen maar lastig immers verhuist er iemand en komt er een nieuwe bewoner moet er weer een monteur de wijkkast in. Ze hebben klanten en verloop zat. Kosten baten afweging.

 

CDS kan niet "even" de stekker eruit trekken en vandaar dat ze niet de extra kaartjes van zelfde abbo kunnen voorzien als de hoofdkaart tegen gereduceert tarief. Dan sluit iedereen top pakket af met 3 extra kaarten en die gaan naar familie / vrienden / buren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik iedereen er op attenderen dat als je CCcam gebruikt dat dit protocol BIDIRECTIONEEL is.

Heb je dus een eigen kaart en daarnaast een lijntje naar een CCcam WAN share dan wordt je eigen card default ook naar die cardserver geshared.

Ook staan default EMM's aan. En dat over 10 hops. Eenieder die een lokale kaart samen met een cardserver combineert op een box en niet weet waar hij mee bezig is

loopt dus risico dat als CDS infiltreert in zo'n systeem zijn eigen cardserial ook gedisabled wordt.

Is dit een backdoor? ik weet het niet. Zie het maar als default onveilige instellingen van CCcam. Maar wel instellingen waar cardsshare team van CDS dankbaar van profiteert.

 

hallo allemaal

 

gehoord in de wandelgangen of het zo is weet ik niet.

 

heb u een sh... met een cd abo effe de netwerk kabel uitpluggen

 

anders bij up kan de cd zie boven !!!! finito gaan

aangepast door mariasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ook staan default EMM's aan. En dat over 10 hops. Eenieder die een lokale kaart samen met een cardserver combineert op een box en niet weet waar hij mee bezig is

loopt dus risico dat als CDS infiltreert in zo'n systeem zijn eigen cardserial ook gedisabled wordt.

Is dit een backdoor? ik weet het niet. Zie het maar als default onveilige instellingen van CCcam. Maar wel instellingen waar cardsshare team van CDS dankbaar van profiteert.

 

Kunnen ze voor een rechtbank toch niks mee beginnen . Anders waren de wouten allang gepasseerd en keek je nu geen tv meer ,stond het handeltje in het justitie paleis als bewijs .

 

Het zoveelste broodje aap verhaal .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

 

gehoord in de wandelgangen of het zo is weet ik niet.

 

heb u een sh... met een cd abo effe de netwerk kabel uitpluggen

 

anders bij up kan de cd zie boven !!!! finito gaan

 

Ik weet niet waar jullie die fabeltje's vanaf halen . Ik heb mijn log's van mijn zelfgebouwde routertje er eens op nageslagen , en helemaal NIKS NADA NOPPES gevonden ...

Of kan je mijn wel een print screentje laten zien ........

Dreambox 8000hd NUMMER 1 ,bIg bIsAt , en elk ander dreambox op de plank !!!

 

Proffrottie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uwe card serial hebben ze niet nodig . gewoon uw internet verbinding monitoren en je hangt . Maar zei zelf mogen niks uitzoeken , en al zeker niet voor rechter gaan spelen , niemand is schuldig tot de rechtbank het tegendeel bewijst .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je loop alleen risico als je zelf wan share gebruikt. In dezelfde TCP stream waarmee de jij de controlwords ophaalt en ecm's verstuurd richting de wan server stuur je ook je eigen spul mee. Dat ziet jouw routertje niet. Wireshark de boel maar en dan moet je ook weten hoe CCcam protocol inhoudelijk werkt.

99,9% heeft die inhoudelijke CCcam protocol kennis niet maar op deze manier hoeft je firewall ook geen poort open te hebben staan, de benodigde poort opent jouw box uit zichzelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar jullie die fabeltje's vanaf halen . Ik heb mijn log's van mijn zelfgebouwde routertje er eens op nageslagen , en helemaal NIKS NADA NOPPES gevonden ...

Of kan je mijn wel een print screentje laten zien ........

 

Das het probleem ik kan ook nergens bewijs vinden, dat er cardserials vanaf de dreambox ongewild internet op gaan. Niet in log van router niet door het programma te decomplimeren. Misschien dat de nagra bij een speciale ecm aanvraag zijn serial als cw geeft, maar dan moet die aanvraag en antwoord bij cd komen, dan moeten ze zelf een c-lijntje van je hebben. Nogmaals misschien!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je loop alleen risico als je zelf wan share gebruikt. In dezelfde TCP stream waarmee de jij de controlwords ophaalt en ecm's verstuurd richting de wan server stuur je ook je eigen spul mee. Dat ziet jouw routertje niet. Wireshark de boel maar en dan moet je ook weten hoe CCcam protocol inhoudelijk werkt.

99,9% heeft die inhoudelijke CCcam protocol kennis niet maar op deze manier hoeft je firewall ook geen poort open te hebben staan, de benodigde poort opent jouw box uit zichzelf!

 

Kom nou geloof je jezelf? De box hoeft niks open te gooien als die iets naar buiten wil sturen! Als je nu al de fout in gaat? Je data uitlezen kan op vele manieren. Niemand heeft hier (of op andere forums) nog een log of dergelijke geplaatst, waarin te zien is dat de cccam.cfg of whatever naar buiten verdwijnt! Nog nergens kunnen lezen, van zo gebeurt het, zo doen ze het, en zo kan je zelf zien dat je cccam.cfg of serial naar de server verstuurd wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je loop alleen risico als je zelf wan share gebruikt. In dezelfde TCP stream waarmee de jij de controlwords ophaalt en ecm's verstuurd richting de wan server stuur je ook je eigen spul mee. Dat ziet jouw routertje niet. Wireshark de boel maar en dan moet je ook weten hoe CCcam protocol inhoudelijk werkt.

99,9% heeft die inhoudelijke CCcam protocol kennis niet maar op deze manier hoeft je firewall ook geen poort open te hebben staan, de benodigde poort opent jouw box uit zichzelf!

het zal allemaal wel ccam bestaat al zo lang en dan was de hele bende allang opgerold als het zo simpel zou zijn dus heel veel geloof ik er niet van ,tot nu toe hebben ze nog altijd gezegd dat welke versie dan ook van ccam onveilig zou zijn nou het bestaat al zoooooooo lang dat ik daar dus niet in geloof aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...