Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Dit klopt volledig . Als M7 een vermoeden heeft dat je shared buitenshuis zijn daar officiele instatanties voor die dan onderzoek gaan plegen , je apparatuur in beslag nemen en een pv opstellen waarmee je dan voor de rechtbank wordt gedaagd . Via een backdoor in cccam halen ze niks , ten eerste plegen ze dan computer vrede breuk . Ten 2de kun je nu gerust alle sporen nog wissen ook ! .

 

Nou dat vermoeden hebben ze dus uitgesproken en derhalve mijn kaart maar gewoon uitgezet. Ik heb er niet rustiger op geslapen als ik heel eerlijk ben. Niet omdat ik wat te verbergen heb maar om het feit dat ze me ergens van beschuldigen dat niet waar is. En dan kan ik zeker gaan aantonen dat het niet zo is? Ik zou niet weten hoe, wat moet ik nou beginnen in mijn eentje tegen een grote organisatie? Mijn rechtsbijstand aanspreken? Kom op zeg, ik heb helemaal geen zin in dat gezeik, ik wil gewoon TV kijken.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik zou eens beginnen met de laatste 3 automatische incasso's terug te laten boeken.

 

Als ze dan wat van je willen, kan ze je meteen vragen je kaart weer aan te schakelen of bewijzen voor te leggen dat je iets deed dat niet mocht. Geen bewijzen? Dan geen betalingen!

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dus een eigen kaart en daarnaast een lijntje naar een CCcam WAN share dan wordt je eigen card default ook naar die cardserver geshared.

 

Ik heb zojuist de proef op de som genomen met bovenstaande bewering, maar volgens mij klopt het niet.

 

Receiver 1 (beneden) heeft een CD smartcard

Receiver 2 (boven) heeft geen smartcard

 

Ik heb van Receiver 2 de "server" gemaakt (F line) en van Receiver 1 (met smartcard) de "client" (C line). Ik krijg op Receiver 2 absoluut geen beeld, dit met een standaard CCcam.cfg. Volgens de theorie van theparasol zou ik toch beeld moeten krijgen op Receiver 2? Of mis ik wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat vermoeden hebben ze dus uitgesproken en derhalve mijn kaart maar gewoon uitgezet. Ik heb er niet rustiger op geslapen als ik heel eerlijk ben. Niet omdat ik wat te verbergen heb maar om het feit dat ze me ergens van beschuldigen dat niet waar is. En dan kan ik zeker gaan aantonen dat het niet zo is? Ik zou niet weten hoe, wat moet ik nou beginnen in mijn eentje tegen een grote organisatie? Mijn rechtsbijstand aanspreken? Kom op zeg, ik heb helemaal geen zin in dat gezeik, ik wil gewoon TV kijken.

 

Google eens op directe nummers en bel ze daar en vraag of ze iets kunnen betekenen.

Radar , Kassa. Mogelijk zijn er nog meer gedupeerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens beginnen met de laatste 3 automatische incasso's terug te laten boeken.

 

Als ze dan wat van je willen, kan ze je meteen vragen je kaart weer aan te schakelen of bewijzen voor te leggen dat je iets deed dat niet mocht. Geen bewijzen? Dan geen betalingen!

 

Mvg,

 

Michel

 

Nou ik heb ze vandaag een brief gestuurd met de vraag waar ze het op baseren. Ik wacht wel af.

Als ik alles mag geloven wat erover geschreven wordt kan ik ook nog een boete tegemoet zien geloof ik á 1000 euro en een aangifte bij de politie geloof ik?

Ik kan er gewoon niet over uit hoe je telefonisch te woord wordt gestaan door zo'n medewerker: "meneer u heeft een cardserver, punt."

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de theorie van theparasol zou ik toch beeld moeten krijgen op Receiver 2? Of mis ik wat?

Als je er vanuitgaat dat de payserver met CCcam werkt maak je een hele grote vergissing.

Met je huisvlijt met CCcam opstelling kun je inderdaad niets aantonen maar je ziet ook niet meer dan CCcam interface je laat zien.

Het CCcam protocol, dat wat heen en weer gaat op je LAN of op het WAN bevat meer informatie en mogelijkheden.

Door gebruik te maken van oscam of een andere aangepast cardserver soft die CCcam babbelt kunnen de beheerders van een payserver veel meer van je CCcam X.XX gedaan krijgen. En daar zit de kneep en dat is een oprechte waarschuwing mijner zijde aan alle leken hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

2.geruchten zeggen dat in de nieuwe cccam spyware zit

3.CD heeft NOOIT ondersteuning gegeven aan linux dozen nu komen ze

opeens met oplossingen ervoor met duidelijke uitleg met als doel de nieuwe cccam

te installeren

 

Ik vond het inderdaad ook erg vreemd om uit de monde van CanalDigitaal medewerkers een soort van Cccam 2.3 handleiding te lezen terwijl die nieuwe versie nog nauwelijks uit was. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het inderdaad ook erg vreemd om uit de monde van CanalDigitaal medewerkers een soort van Cccam 2.3 handleiding te lezen terwijl die nieuwe versie nog nauwelijks uit was. :)

ik moet hier gewoon heel hard om lachen !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal neemt contact op met één van de makers van CCcam:

 

CDS: "Hallo, wij bieden 5000 euro voor een backdoor".

 

CCcam: "Daar wil ik 50.000 euro voor hebben."

 

CDS: "25.000 euro?"

 

CCcam: "deal".

 

Niet geheel ondenkbaar dat het zo is gegaan. ;)

CanalDigitaal neemt contact op met één van de makers van CCcam:

 

CDS: "Hallo, wij bieden 5000 euro voor een backdoor".

 

CCcam: "Daar wil ik 50.000 euro voor hebben."

 

CDS: "25.000 euro?"

 

CCcam: "deal".

 

Niet geheel ondenkbaar dat het zo is gegaan. ;)

 

als we dat kunnen bewijzen krijgt CD een fikse boete van de opta wat

het failliet voor CD betekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...