Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

De reacties van Sky enz kan je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen,want zei CD dit ook niet op hun forum enige tijd geleden?

Ze waren nergens mee bezig.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat er op een gegeven moment geld te verdienen is met een hobby wat is daar nu zo verkeerd aan??En als je inderdaad een aantal ontvangers krijgt en die tegen een redelijk bedrag door verkoopt en die jongens hebben daar geen problemen mee??Wat is dan jouw probleem??

 

Met geld verdienen is niets mis. Maar het geld verdienen doe je dan wel op een eerlijke manier en niet met het verkopen van dubieuze software.

Je gaat al helemaal geen geld verdienen met DM8000's die je GRATIS KRIJGT met als doel ze WEG TE GEVEN aan het Pli team!

 

Ik ben blij met zulke jongens waar jij het bloed wel van kan drinken....

 

Ik wil niemands bloed drinken. Ik wil alleen duidelijk maken dat er zaken gebeuren waar niemand van weet en die wel belangrijk zijn om te weten.

 

Dus zolang ik zie dat Members van Team Uvadi dezelfde CCcam als mij gebruiken heb ik er alle vertrouwen in dat er GEEN backdoor in zit...

 

Sure. Aan jou de keuze. Ik gebruik liever een cam waarvan ik zelf kan zien wat er allemaal gebeurt. Ik vertrouw de members van het 'Uvadi' team, dat gewoon 3 zakkenvullende Nederlanders zijn, voor geen meter.

 

Mijn advies is altijd geweest ga niet commercieel sharen houdt het gezellig...maar €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ dat doet veel met mensen daar worden ze vaak hebberig van waarom hun wel???En ik niet??

 

Dat is ook mijn advies.

 

En als de persoon in kwestie inderdaad zo geil op geld was geweest waarom rijdt die dan nog steeds in een oude auto??En woont die niet in een villa??

 

Je kent hem kennelijk goed. Dan is het ook niet zo vreemd dat je hem een beetje naar de mond praat ;)

 

Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt voor onze limitering.

 

Dat hoop ik ook.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reacties van Sky enz kan je natuurlijk wel met een korreltje zout nemen,want zei CD dit ook niet op hun forum enige tijd geleden?

Ze waren nergens mee bezig.

 

Ach, maar heb ze er altijd hoger opstaan dan CD of TvV maar dan nog ze hebben niet gezegd dat ze nergens mee bezig zijn, alleen CD wil nu iedereen even voor hun karretje spannen en daar gaat het hier om . omzelf niet in de picture te komen staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

" Er wordt alleen beweerd (en die bewering klopt ook) dat een van de leden van Pli meewerkt aan CCcam en een ander lid Manager Technical Services bij de M7 groep is"

 

Dat van die laatste heb ik al heeeeeel lang geleden gehoord waarbij ook zijn alias werd genoemd (let op hè "heb gehoord"). Lijkt mij dat M7 hier dan onlangs achter is gekomen. Of wist men dit altijd al?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik denk dat CabnalDigitaal dit al heel lang weet en dat ook IrD3To dat al heel lang weet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen van de sat4all club,

 

Ik ben sinds een paar dagen jullie forum aan het volgen en kom een heleboel technische zaken tegen waar ik te weinig verstand van heb om over mee te praten.

 

Een ding waar ik dus niet achter kom, aangezien ik ook 'getroffen' ben door de maatregelen van CD ben ik hierin geinteresseerd, is wat de exacte gevolgen van deze hobby kunnen zijn voor een eenvoudige afnemer zoals ik. Ik koop enkel de benodigde hobbyspullen van een vriendelijke man op marktplaats en verkoop verder niks door, wat zijn mijn risico's dan eigenlijk?

 

Ik kom hier niks over te weten, en voor ik verder hobby met onbekenden ben ik hier benieuwd naar. Hobbyen is leuk maar dat moet het ook blijven, nietwaar.

 

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is hier al veelvuldig ter sprake geweest en staat ook in het eerste bericht van dit topic. Je kunt met een smartcard en abonnement (ongeachte de apparatuur die je gebruikt) na de wijziging van CanalDigitaal maximaal 4 zenders tegelijk 'decoderen'. Decodeer je er meer, wordt je kaart een paar minuten geblokkeerd.

 

Neem je dus veel op, zoals ik, ben je de sjaak.

 

Voorbeeld:

 

Opname 1. CSI op RTL 4 van 20.30 tot 21.30uur. De opname loopt van 20.25 tot 21.40uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Opname 2: NCIS op SBS 6 van 20.30 tot 31.20uur. De opname loopt van 20.25 tot 21.40uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Opname 3: Nederland van Boven op Nederland 2 van 21.20 tot 22.00uur. De opname loopt van 21.15 tot 22.10uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Opname 4: Discovery Channel: American Motors van 22.00 tot 22.30uur. De opname loopt van 22.25 tot 22.40uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Vriendin zit live te kijken naar zo'n zeikserie op Net5: Beeld vast!

 

Dit overkomt ons zeker 2 tot 3 x per week.

 

Dit is al op één receiver. Zou ik nu nog een 12 jarige zoon en en 13 jarige dochter hebben die op eigen TV op eigen kamer naar MTV en Eurosport kijken, was het feest al eerder afgelopen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Ik begrijp wat je zegt. Alleen is dat niet geheel wat ik dus bedoel. Ik begrijp de nieuwe maatregelen van CD helemaal, ik heb zelf ook een heleboel zwarte beeldjes erbij gekregen die me aardig beginnen te vervelen.

 

Ook heb ik me laten vertellen dat er volgens CD een flink aantal servers plat gegooid zijn, voor wat dat waard is. De vraag die mij bezig houdt dus, is of er voor een eenvoudige afnemer van producten van payservers of aanbieders op marktplaats ook grote risico's zijn. Zelfs als dit dus enkel afname is zonder doorgifte.

 

Ps. Als er dan toch beeld vast moet komen te zitten, dan maar zo'n zeikserie op net5....

aangepast door RaffieNr1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Daar wordt hier dus geen antwoord op gegeven want dat is illegaal en daar houden wij ons niet mee bezig. (en jij op dit forum ook niet meer!)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is hier al veelvuldig ter sprake geweest en staat ook in het eerste bericht van dit topic. Je kunt met een smartcard en abonnement (ongeachte de apparatuur die je gebruikt) na de wijziging van CanalDigitaal maximaal 4 zenders tegelijk 'decoderen'. Decodeer je er meer, wordt je kaart een paar minuten geblokkeerd.

 

Neem je dus veel op, zoals ik, ben je de sjaak.

 

Voorbeeld:

 

Opname 1. CSI op RTL 4 van 20.30 tot 21.30uur. De opname loopt van 20.25 tot 21.40uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Opname 2: NCIS op SBS 6 van 20.30 tot 31.20uur. De opname loopt van 20.25 tot 21.40uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Opname 3: Nederland van Boven op Nederland 2 van 21.20 tot 22.00uur. De opname loopt van 21.15 tot 22.10uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Opname 4: Discovery Channel: American Motors van 22.00 tot 22.30uur. De opname loopt van 22.25 tot 22.40uur (5minuten voor, 10 minuten na)

Vriendin zit live te kijken naar zo'n zeikserie op Net5: Beeld vast!

 

Dit overkomt ons zeker 2 tot 3 x per week.

 

Dit is al op één receiver. Zou ik nu nog een 12 jarige zoon en en 13 jarige dochter hebben die op eigen TV op eigen kamer naar MTV en Eurosport kijken, was het feest al eerder afgelopen.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Michel, geef me even wat van jou vrije tijd je hebt toch genoeg. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...