Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Origineel bericht van: aux99
Ja, lijkt me logisch, maar ik heb security issue gevonden, overigens niet al te groot hoor, maar er is een logische verbetering mogelijk die ik graag aan de ontwikkelaar(s) zou willen melden zonder dit aan de grote klok te hangen.

Misschien kan de ontwikkelaar even contact met me opnemen?


Origineel bericht van: aux99
Waar haal ik de broncode?

Ik kan de issue ook gewoon publiek maken, maar dat veroorzaakt nogal wat onrust vermoed ik...


Hang het dan maar alsnog aan de grote klok.

Hier kan je je hele verhaal kwijt smile

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Michel
Origineel bericht van: aux99
Ja, lijkt me logisch, maar ik heb security issue gevonden, overigens niet al te groot hoor, maar er is een logische verbetering mogelijk die ik graag aan de ontwikkelaar(s) zou willen melden zonder dit aan de grote klok te hangen.

Misschien kan de ontwikkelaar even contact met me opnemen?


Hang het dan alsnog aan de grote klok.

Hier kan je je hele verhaal kwijt smile

Mvg,

Michel


Ik wil het dolgraag kwijt, maar het lokt misbruik uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mja...dat vind ik zo'n loze kreet.

 

Eerst lopen roepen dat je 'er wel voor gewaarschuwd had' en dan als men vraagt waarvoor, de keutel intrekken.

 

Ik denk dat wij het allemaal graag willen weten, anders kunnen we je opmerking ook niet serieus nemen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat is een beetje flauw van je sattools.

 

Ik hoop wel dat aux99 nu eindelijk maar eens laat weten waar het enorme gat volgens hem dan zit, want zo klinkt het een beetje als paniek zaaien zonder ook maar enig bewijs te overleggen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de afgelopen uren zitten scannen op alles en nogwat maar eenigste wat opestaat op cccam is port jaja 12000, denk eerder dat CD weer mensen aan het bangmaken zijn.

 

En dan nog als CD het echt op die manier doet zoals ze zeggen dan is CD strafbaar bezig en zal de rechter ook zeggen van bewijs is op illigale manier bemachtigt en mag dan dus neit in rechtzaak gebruikt worden, hacken of portscanne of wat dan ook is namelijk strafbaar in nederland.

 

dan zou CD namelijk gebruik maken van deep packed inspectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
Heb de afgelopen uren zitten scannen op alles en nogwat maar eenigste wat opestaat op cccam is port jaja 12000, denk eerder dat CD weer mensen aan het bangmaken zijn.

En dan nog als CD het echt op die manier doet zoals ze zeggen dan is CD strafbaar bezig en zal de rechter ook zeggen van bewijs is op illigale manier bemachtigt en mag dan dus neit in rechtzaak gebruikt worden, hacken of portscanne of wat dan ook is namelijk strafbaar in nederland.

dan zou CD namelijk gebruik maken van deep packed inspectie.


Een backdoor werkt ook over dezelfde poort, daar is geen losse poort voor nodig !

Mythbuntu 12.04

Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DDX
Dat lijkt me een nogal lastige manier, goed je kan dan misschien dat er op poort 12000 een cccam draait.
Maar ga je daarvoor hele ip ranges portscannen ?
Daarna heb je dan een lijst met ip's die ccam draaien op poort 12000. (en andere poorten heb je dan niet)

Wat ga je met deze ip's doen, cccam draaien is niet strafbaar en weinig providers zullen je dan naw gegevens geven.
Dus weet je ook niet of die mensen een canaldigitaal abonnement hebben/sharen.

Nee zal eerder iets zijn dat canaldigitaal zich aangemeld heeft op forum die cardsharing promoot en daar logins/ip's hebben gekregen van mensen die canaldigitaal kaarten sharen ?
(vandaar ook zo'n laag aantal kaarten ?)


Portscannen is verboden

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wapper
Heb de afgelopen uren zitten scannen op alles en nogwat maar eenigste wat opestaat op cccam is port jaja 12000

Dat hoeven ze niet te doen, ze hoeven alleen maar op die poort te scannen op diverse IP adressen.
Andere poorten zijn voor CD totaal niet interessant.
Tenzij men zelf een andere poort bepaalt, ok.

Origineel bericht van: wapper
dan zou CD namelijk gebruik maken van deep packed inspectie.

Verklaar je nader, want deep packet inspectie heeft niets te maken met het zoeken van open poorten en kijken wat voor service er op die poort luistert.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Canaldigitaal mag poorten niet scannen en zal dat ook niet doen.

 

Als ze het wel zouden doen kunnen ze die informatie niet in een zaak gebruiken en zouden ze dat wel doen, zouden ze daarmee schuld bekennen.

 

Die is weer allemaal grote paniek om niets,. Wie zegt dat ALS er al een backdoor in CCcam zou zitten, Canaldigitaal daarvan af weet en die informatie ook daadwerkelijk gebruikt?

 

Niemand heeft dat geschreven, behalve een paar roddelkoningen hier wink

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...