Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

En vanuit de kant van techniek/softcams ben ik nu op zoek naar een waterdichte methode (binnen de kaders van de wet) waarmee je:

 

1) Wel de limitatie hebt maar zodanig dat niet al je opnames mislukken, bij overschrijden van de limiet gaat alleen de laatste actie op zwart.

2) Geen limitatie meer hebt tgv truuk waardoor je limitering omzeilt.

3) Een of meer extra kaarten combineert met een hoofdkaart waardoor je hele thuisnetwerk weer comfortabel kan kijken maar alle zenders uit het pakket.

 

Qua codering ben ik nu bezig met aftasten: wanneer een lock, wat triggert de lock, hoe lang duurt de lock, wat is de zapburst tijd, hoe krijg je de card uit de lock.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik kijk zeker niet meer TV dan de gemiddelde Nederlander.

Ik neem veel op zodat ik het wanneer het mij uitkomt zonder reclame kan kijken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

 

Qua codering ben ik nu bezig met aftasten: wanneer een lock, wat triggert de lock, hoe lang duurt de lock, wat is de zapburst tijd, hoe krijg je de card uit de lock.

 

Het zou prettig zijn als je die informatie dan ook wilt delen op dit forum.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken om series via nieuwsgroepen te gaan zoeken en downloaden als ik een legaal abonnement en uitstekende apparatuur heb.

 

Bovendien is lang niet alles dat ik kijk ook te vinden in de nieuwsgroepen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beslist maar ik zie hier tot nu toe geen reacties van technisch gelijkgestemden die constructief naar een oplossing zoeken.

Ik heb geen zin om in discussie te gaan met gebruikers die nog geen ECM van een EMM laat staan een controlword kunnen onderscheiden.

Of niet eens weten welke versie softcam danwel card + type ze hebben.

Op moment dat ik hier wat post wat de lock triggert of eruit kan halen zijn er tig anderen die het weerspreken of met andere issues aan komen zetten.

Paar jaar terug was hier met seca2 ook een zekere Azazel oid bezig, interessant topic geweest toen maar "ineens" niets nikkes nada meer.

 

Als ik hier wat deel zijn het configuratiebestanden of een final stappenplan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je zoekt het uit, je post het hier en verder geen verplichtingen.

 

Aankondigen dat je iets gaat doen en vervolgens niet delen is op zijn minst merkwaardig en ik schat jou niet in als een 'merkwaardig' persoon ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michel,

 

Ik zit ff te denken in jouw optie 2:

 

- De kaart controleerd Chid's max 4 daarna op zwart.

- Chid is volgend mij niet relevant voor het coderingssysteem, het bepaald of een stream wel of niet door de betreffende kaart gedecodeerd moet worden.

 

Wat als we de kaart kunnen laten denken dat hij alleen Ned1 aan het decoderen is, maar stiekem lift het hele pakket mee. Dat zouden al 10 zenders simultaan zijn.

 

Zou je de proef op de som kunnen nemen? Lan share met minimaal 5 recievers, en stem allemaal af op RTL5 en kijk of het blijft lopen. De kaart decodeert voor de 5 ontvangers maar de kaartlezer doet alleen wat extra aanvragen op dezelfde Chid.

 

In een later stadium kunnen we proberen Chid uit de stream te plukken en te maskeren.

 

Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je vijf receivers op één kaart naar dezelfde zender laat kijken, wordt er voor de 2e t/m 5e receiver caching gebruikt. Daar merkt de kaart niets van.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Paar jaar terug was hier met seca2 ook een zekere Azazel oid bezig, interessant topic geweest toen maar "ineens" niets nikkes nada meer.

 

Ik kan me daar zelfs iets bij voorstellen.

 

Azazel ,maar ook andere, waren goed bezig en deelde hun informatie zo goed en begrijpelijk mogelijk. alleen een paar leden waren aktief bezig met experimenteren en testen.

 

toen de kaart te bewerken was werd het en gekkenhuis en wilde de meerderheid maar 1 ding weten nl hoe je zo snel mogelijk beeld kon krijgen op een zo makkelijke manier. Als er dan door de mosc-ers verteld werd dat men ook zelf wat moest doen dan werden ze uitgescholden of zelfs bedreigt.

Dat bedreigen was voornamelijk door mensen met financiele interesse.

Dan word de hobby niet meer zo leuk want de echte hobbyist gaat het niet om "gratis beeld" te krijgen maar om de werking van een smartkaart.

 

Nu zitten de die-hards underground en komt er bijna niets meer naar buiten. Wat jammer is want er zitten nu nog steeds mensen die wel willen spelen met kaarten maar eenvoudig geen toegang hebben tot informatie.

Ik zie die interesse in de "echte hobby" op s4a bij een paar mensen maar die hebben nog geen duwtje in de rug gekregen en zijn nog niet zo ver om echt mee te werken.

 

Een van die leden die wel willen en ook druk aan het spelen is is bijv Chelloanarchist maar er zitten nog een paar die laten zien dat ze wel willen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Sorry, ben ik het niet mee eens. De meeste 'die-hards' hebben hun kennis ten gelde gemaakt en profiteren net zo hard van de commercie als de handelaren zelf.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar wordt hier dus geen antwoord op gegeven want dat is illegaal en daar houden wij ons niet mee bezig. (en jij op dit forum ook niet meer!)

 

Heb je de c-line naar de payserver al weer verwijderd? Neem aan dat de test geslaagd was ;)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb helemaal geen payserver, maar maak gebruik van de gratis hulp van een lid en heb voor die diensten gewoon een abonnement bij CanalDigitaal.

Daarnaast vroeg dit individu naar oplossingen op dat gebied en daarover wordt hier simpelweg niet gediscussieerd. Problemen mee? Zie het contactformulier!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...