Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

het terugconnecteren van cccam e.d. (backdoor-verhaal) is op zich allemaal wel mogelijk, maar ik ben er vrij zeker van dat diegene die een brief hebben gekregen de standaard webinterfacepoort 16001 open hebben staan ZONDER password!

als er iemand met zo'n brief dit kan bevestigen, dan zijn we zeker.

Lijkt me voor CD ook de enige simpele manier... en ze zijn bovendien nog zeker ook dat de kaart wordt 'misbruikt'...

Uiteraard zullen zij zelf dit niet bevestigen aangezien dit illegale praktijken zijn.

 

Ik had wel de standaardpoort staan maar met een eigen wachtwoord erop .......

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfs al staat poort 16001 aan in de CCcam.cfg dan moet in de meeste moderne routers deze poort ook open worden gezet om contact mogelijk te maken of een positieve poortscan.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja Alfje, je hebt geshared, je had de boel niet dicht zitten, je bent gepakt en klaar. Ik kan er geen medelijden mee hebben.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k heb geen scanner maar mobiele tel lukt ook aardig.....

 

Kan de brief helaas niet openen,zijn er nog anderen die hem kunnen posten, ben best wel nieuwsgierig !

En zoals Michel al zei:Ik zit met smacht te wachten tot ze onze kaart op deze manier uit durven schakelen. Als ze dan ook nog het lef hebben er zo'n brief achteraan te sturen........

 

Ben benieuwd hoeveel van deze brieven intussen verspreid zijn, mensen laat het ons weten,immers samen zijn we sterk !

 

mvg.Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er hoe langer hoe zekerder van dat diegenen die een brief hebben gekregen, ook effectief aan wan-sharing deden...

alleen is de manier waarop het bewijs verkregen, illegaal, en volgens mij niet bruikbaar in juridische procedures.

aangepast door wimpie007
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijst het IP adres van de ***.no-ip.info DNS naam ook naar het IP nummer wat je te zien krijgt via www.watismijnip.nl?

Zeker als er een dynamische DNS naar je IP verwijst moet je toch een paar stappen doorlopen hebben om dat voor elkaar te krijgen. Lijkt me sterk dat iemand anders al die moeite voor je heeft gedaan zonder fysiek aan je apparatuur te zitten, waaronder je router. Then again... geen firewall en je komt een heel eind.

 

CD heeft vermoedelijk in veel gevallen een scan gedaan op de standaardpoorten van CCcam en waarschijnlijk ook veel informatie verkregen via servers die de boel niet goed dicht hadden staan. Als het via een backdoor is verkregen wordt de bewijslast helemaal twijfelachtig.

 

Groot deel bangmakerij... wie begint er als eerste een proefproces?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmz... of je stond in een cardsharingserver vermeld of CD heeft de moeite genomen de reeksen van no-ip te scannen op verdachte poorten. Either way... ze lezen mee en smullen ervan.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...