Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


ik heb 2 kaarten, 2 x een brief gekregen, 1 envelop was al open, niet aangetekend. als jullie willen lezen, zal ik morgenvroeg wel hier posten

 

Indien het dezelfde brief als die hiervoor door Herco M is geplaats (5 berichten hier boven) kan je jezelf de moeite besparen, is het een andere opstelling dan graag plaatsen.

 

Adres gegevens van jezelf wel afschermen!

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik zou dit graag voor een rechter zien. Mochten ze de C lines hebben gevonden via Google lijkt me dit niet echt voldoende bewijs dat er ook daadwerkelijk een share was. Hebben ze geconnect met jou via een share forum dan verschaffen ze toegang door het aannemen van een valse hoedanigheid..

 

Mochten ze op een standaard poort hebben geconnect valt niet echt onder inbreken in de computer omdat er niet echt een wachtwoord is of dergelijke maar toch wel onder aftappen of opnemen van communicatie zonder toestemming. Dat valt ook onder computervredebreuk. Omdat in weze de communicatie van CCcam naar de gebruiker wordt afgetapt.

 

Hebben ze een portscan gedaan zijn ze nat. Is het via een trojan gebeurt waar ik echt voor 0,0% in geloof zijn ze helemaal nat. Ik verwacht niet dat iemand de ballen heeft het tot een rechtzaak te laten komen maar volgens mij is het een dikke vette wasse neus.

 

Ook deze actie raakt dus echt alleen huis tuin en keuken mensen omdat die allemaal via een hubje oid. aan het internet hangen en vaak al blij zijn als CCcam het uberhaupt doet...

 

Misschien dat Bits Of Freedom wel geintresseerd is in deze gang van zaken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan natuurlijk ook dat CD gewoon op cardsharing fora zit en mensen zit toe te voegen. Ga eens met elkaar users en ip addressen vergelijken van wie je hebt toegevoegd. Deze truuk passen ze ook in het buitenland toe.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Natuurlijk niet. Zij blokkeren je kaart, jij je bankrekening.

 

Geen dienst. Geen betaling.

 

M7 gaat met die brieven en het blokkeren van de kaarten echt enorm de fout in. De eerste de beste die het lef heeft er een zaak van te maken wint. Gegarandeerd!

 

Zelfs al zouden deze mensen echt sharen, is er geen enkel wettelijk toelaatbaar bewijs. Zouden ze het wel op deze manier willen bewijzen, geven ze daarmee hun onwettig handelen toe. Ik garandeer je dat als je er een zaak van maakt, CanalDigitaal die na veel dreigen en dure praat zal willen schikken voordat het voor de rechter komt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat stof om over na te denken, het brievenverhaal wordt steeds gekker:

 

Mijn zwager belt me zojuist, in het bezit van een openbox met daarin zijn CD smartcard. Heeft een paar c-lines erin staan om wat extra zenders te ontvangen. Maar voor zover mij bekend kan een openbox met cccam niet ingesteld worden als server, dus slechts als client. Correct me if I'm wrong.

Hij heeft zelfs geen F-lines in zijn config staan.

 

Heeft ook een brief gekregen met daarin het verwijt dat hij een cardserver uitbaat....

 

Nou schiet mij maar in een pak yoghurt hoor.... stuurt CD nu maar gewoon iedereen een brief die ze kennen en waarvan ze een vermoeden hebben? Dan bekruipt mij toch echt het gevoel dat ze op niet geheel legale wijze smartcard nummers ergens vandaan toveren...

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de brief staat :wij hebben redenen: ..bla bla bla er staat niet : !! ! wij hebben bewijs blah bla etc

 

ook staat er :wij hebben gemerkt dat u .. uitbaat (dit is bedoeld met winst oogmerk!) maar wederom een veronderstelling waar is het bewijs dat er iets mee wordt verdiend!

 

Met de ons beschikbare technologie blah ...... wat voor technologie!! en wie heeft hiervoor enig recht aan toegekend of waar dan ook gecertifeerd!

 

Welke technologie (en hoe betrouwbaar is die en door wie gecontroleerd) wordt gebruikt om het cardnr. te achterhalen en op welke manier! (computervredebreuk misschien).

 

Ook staat er : hoofdkaarthouder.......... etc ,schade KUNNEN verhalen etc. :als je zo zeker bent DAN GA JE HET VERHALEN!!

 

Er staat ook dat je dan de derde persoon aansprakelijk moet stellen die jouw kaart dan onrechtmatig gebruikt :maar als ik iedereen die iets zegt over een ander moet gaan aanspreken... nou je begrijpt het wel!! ( oh ja en nog steeds zonder enig bewijs , de rechter ziet je aankomen)!!!!!!!!!!!!

 

Dan gaan ze hun eigen zekerheid inbouwen : indien u ter goeder trouw ...etc (ze zijn toch niet helemaal zeker van hun zaak).

 

Vervolgens het verhaal van de door hen gecertificeerde apparatuur(koppelverkoop) ,maar nogmaals een bewering zonder onderbouwing of enig technisch ondersteund rapport.

zijn zij de enigen die apparatuur kunnen bedenken/ontwikkelen?(hoe vooringenomen!)

 

Nogmaals zonder bewijzen afsluiten van kaarten en geen restitutie van betaalde abonementsgelden is strafbaar onder Nederlandse wetgeving(van Belgische wetgeving weet ik helaas onvoldoende , maar vertrouw er op te worden bij gepraat).

 

Wat beteft het niet opnieuw activeren van de kaart : nogmaals niemand mag voor eigen rechter spelen,eerst bewijzen en dan een uitspraak door een terplaatse bevoegd rechter!!!

Aanklagen die hap voor wanprestatie:niet geleverde prestaties!

 

Mvg Mumzel

 

btw de genoemde wetsartikelen ,in de brief , ga ik ook nog mee stoeien,wordt vervolgd..............

 

laat je niet intimideren

UNITE

aangepast door Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als er mensen zijn die 100% zeker weten dat ze hun kaart niet als share aangeboden hebben, ben ik bereid die te helpen met enige juridische bijstand.

 

Er gebeuren hier zaken die niet kunnen. Desnoods richten we een fonds op zodat alle leden kunnen bijdragen aan een proefproces.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er mensen zijn die 100% zeker weten dat ze hun kaart niet als share aangeboden hebben, ben ik bereid die te helpen met enige juridische bijstand.

 

Er gebeuren hier zaken die niet kunnen. Desnoods richten we een fonds op zodat alle leden kunnen bijdragen aan een proefproces.

 

Mvg,

 

Michel

Dit ga ik zooooooooooooooooo ondersteunen!! aangepast door Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In artikel E staat dat de programma's in de huiselijke sfeer mogen worden ontvangen, beperking word niet aangegeven.

 

Nu leggen ze de klanten/consumenten een beperkoing op en dat klopt niet.

 

Als Michel een fonds opricht zeg ik JA.

 

En een ieder die zich belazert voeld door deze maatregel van canaldigitaal zal er denk ik ook wel voor stemmen maar dat zien we hier dan wel weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er mensen zijn die 100% zeker weten dat ze hun kaart niet als share aangeboden hebben, ben ik bereid die te helpen met enige juridische bijstand.

 

Er gebeuren hier zaken die niet kunnen. Desnoods richten we een fonds op zodat alle leden kunnen bijdragen aan een proefproces.

 

Mvg,

 

Michel

Kijk dat vind ik nou een mooi aanbod c.q. idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil best ondersteunen maar:

 

* wie zegt dat degene die nu gepakt worden echt geen payserver bedrijven?

* wie overtuigd mij dat degene die gepakt zijn niet ontzettend naïef ( sorry, wil niemand beledigen ) met lijntjes hebben strooien?

 

Het enige wat mij overhaalt om te steunen is omdat ik ontzettend slecht tegen de werkwijze van CD kan op dit moment. 4 Zenders coderen is voor mij genoeg, ik share niet ( ook niet intern) en payservers mogen ze van mij kielhalen. Enkel de werkwijze van cd schiet me echt in het verkeerde keelgat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen brief gehad anders had ik ze echt voor de rechter gesleept. Ik ben namelijk erg benieuwd hoe zij erbij komen dat je shared?

 

En ik irriteer me al sinds 2 dagen niet meer aan CD. RTL4 is belangrijk voor mijn vrouw en ik ben voor het voetbal.. wedstrijdje in de week max de rest opnames die zo nu en dan kijk. Ben ik nog goedkoper uit ook nog als ik een buitenlands kaartje erin prop. Zo vaak kijk ik geen TV maar wil wel opnemen als ik er niet ben . Ik heb geprobeerd om met 2 tuners te werken. Dat gaat goed tot vrouw lief het op haar heupen krijgt en gaat zappen ( net na GTST ) . CD is daar niet op berekend :/:lol:

 

Zit je in de soos of verdien je weinig en krijg je zo'n brief .. advocaat kost je 125 euro . Nou laat hen er maar een boel geld tegenaan smijten.

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...