Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik vind dat alleen een optie als je dat in je timer (bewust) zou kunnen kiezen.

En dat dan zodra de mogelijkheid daar is er direct wordt gedecodeerd.

 

Ik kijk b.v. veel films via een soortement time-shifting. Film begint om 20:30,

loopt tot 22:45. Ik begin dan om circa 21:15 te kijken, heb de film ook gezien

tegen de tijd dat het 22:45 is, maar ben wel via skipping al die reclame kwijt.

 

vGnp

aangepast door vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Dat doe ik ook vaak. Meestal lopen de opnames dan wel via de timer, maar als ik toevallig thuis kom en net die nieuwe aflevering van CSI las Vegas draait, ga ik die meteen kijken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde het alleen ff melden: ik kan ook genoeg situaties bedenken dat het niet bruikbaar is maar lapmiddel of niet het zal voor sommigen zeker een prima oplossing zijn.

Het alternatief: Een volledige zwarte opname is immers helemaal onbruikbaar en dat de box zich een breuk rekent: had het maar geen receiver moeten worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is gewoon oorlog waarbij CD geen eerlijk spel speelt

Tja, en het is wel eerlijk om het systeem van CD door commerciële "dieven" te misbruiken? :D :D

 

Die commerciële serverboys kunnen ze van mij niet hard genoeg aanpakken, maar laat de kleine clubjes gewoon met rust... Ok, zoals vele al zeggen: deze clubjes zijn ook fout.

Cd vergeet alleen dat de 'klanten' van de kleine clubjes nu naar de grotere jongens overstappen waardoor deze nog rijker, machtiger en groter worden.. Smart move, CD!

Welke idioot heeft dit bedacht bij jullie???? Als ik CD was zou ik dit persoon richting het CWI sturen, want die is zijn functie niet waard.

Feit blijft natuurlijk dat de grotere clubs niet van de kleinere zijn te onderscheiden en CD is wat dit aangaat een kat in het nauw...( en zie ze rare bokkesprongen maken! ;) )

 

Wat nu als CD moet gaan concurreren tegen Google-TV en dat soort nieuwe systemen die inmiddels op de markt zijn??

Als ik directeur van CD was, zou ik toch een hele andere koers gaan varen, want nu gaat het bedrijf binnen twee jaar kopje onder.

...hopelijk kan de topman dan lekker zijn bonus opstrijken en de boel aan zijn laars lappen..

 

..Wat een kneuzen, over slechte bedrijfsvoering gesproken..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alweer een hele stomme gedachte

 

de europeese,nederlandse en belgische grondwet stelt dat de woning

onschendbaar is.

Niemand mag het privé aantasten dus ook niet hoeveel tv's of harde schijven enz enz

 

de grondwet staat boven alle wetten en ook leverings voorwaarden

 

Ik kan het niet goed onder woorden brengen (joop001 is daar goed in)

 

mijn conclusie CD mengt zich in mijn privé en is grondwettelijk verboden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alweer een hele stomme gedachte

 

de europeese,nederlandse en belgische grondwet stelt dat de woning

onschendbaar is.

Niemand mag het privé aantasten dus ook niet hoeveel tv's of harde schijven enz enz

 

de grondwet staat boven alle wetten en ook leverings voorwaarden

 

Ik kan het niet goed onder woorden brengen (joop001 is daar goed in)

 

mijn conclusie CD mengt zich in mijn privé en is grondwettelijk verboden

Het is ook verboden om te stelen en dat is wat cardshareders in feite doen.

Als ik een Ferrari steel en deze op mijn grond in de garage zet, dan blijf ik strafbaar, zeker als ik deze verhuur aan derden die tegen betaling een rondje mogen rijden. :D

 

Je kunt klagen zoveel je wilt, feit blijft dat sharen nu eenmaal niet mag... Hoewel ik niet geheel op de hoogte ben van juridische zaken, denk ik toch dat je onbeperkt zou mogen sharen binnenshuis.

Het signaal komt je huis binnen en volgens mij is het altijd nog zo dat wat je huis binnen gegooid word, al dan niet tegen betaling, in feite je er mee mag doen wat je zelf wil.

Volgens mij is er in het verleden ooit een gerechtelijke uitspraak over geweest.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

de grondwet staat boven alle wetten en ook leverings voorwaarden

 

 

Hier draait het uiteindelijk allemaal om.

Formuler F1, 2x SAT, 1x Cable, OpenPLI 4, SiteCom NAS 4TB

Mutant HD1200, OpenPLI 4
Wave Frontier T90, 8x Smart Quad LNB, 2x SatConn 10/1 Switch, 2x Maximum 4/1 Switch
0,1W, 13.0E, 16.0E, 19,2E, 23.5E, 28.2E, 39.0E en 42.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt klagen zoveel je wilt, feit blijft dat sharen nu eenmaal niet mag...

 

 

Maar dan moeten ze dit wel op een LEGALE wijze bewijzen. Wat CD nu doet is zeker niet legaal.

aangepast door armin

Formuler F1, 2x SAT, 1x Cable, OpenPLI 4, SiteCom NAS 4TB

Mutant HD1200, OpenPLI 4
Wave Frontier T90, 8x Smart Quad LNB, 2x SatConn 10/1 Switch, 2x Maximum 4/1 Switch
0,1W, 13.0E, 16.0E, 19,2E, 23.5E, 28.2E, 39.0E en 42.0E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dan moeten ze dit wel op een LEGALE wijze bewijzen. Wat CD nu doet is zeker niet legaal.

Is het al feitelijk bewezen dat CD iets doet wat illegaal is?

 

 

doe niet zo gek niemand zegt dat sharen mag ik zeg wat

CD doet mag niet (een cd spion?)

Ja natuurlijk, ieder met een normaal gezond verstand die niet met de klagende meute meelult is gelijk een CD spion?? Ga je vreselijk schamen!!!! :D :D :D

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even tussendoor, zo ver ik weet is een portscan uitvoeren niet strafbaar. Het mag niet van je internet service provider maar volgens het burgelijk wetboek is het geen strafbaar feit.

In hoeverre M7 dus "fout" bezig is?

 

Kijk, M7 zal dit natuurlijk al lang en breed via justitie geprobeerd geregeld te krijgen, maar als zij simpelweg niet optreden dan ga je eigen rechter spelen. Volstrekt begrijpelijk dus waar CDS mee bezig is.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

jep als ik het zo nakijk heb je inderdaad gelijk

Hier staat het zelfs uitgelegd : http://www.iusmentis.com/beveiliging/hacken/portscans/

 

kleine citaat hieruit is deze

Binnendringen in een computersysteem is strafbaar als computervredebreuk. Echter, in het Wetboek van Strafrecht is geen bepaling opgenomen die de portscan strafbaar stelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...