Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: SnijdeA
Gisteren belden ze nog met een aanbieding, ik mocht 3 maanden gratis naar het basis pakket kijken.
Ik vroeg : Wat is het verschil met set top box ?
Zij : Nou, onder andere RTL 8.
Ik : Die heb ik toch ?
Zij : Oh ja ? ow jee, dan is er iets mis.
(die dacht dat ik een share gebruik natuurlijk)
Ik : Nee hoor, want RTL 8 zit in het HD pakket en dat heb ik.
Zij : ... oh ja
Ik : Maar ik kijk nooit naar RTL 8 hoor ;-)


Als ze flutzender RTL8 al moeten inzetten om zieltjes te winnen........

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: SnijdeA
Gisteren belden ze nog met een aanbieding, ik mocht 3 maanden gratis naar het basis pakket kijken.
Ik vroeg : Wat is het verschil met set top box ?
Zij : Nou, onder andere RTL 8.
Ik : Die heb ik toch ?
Zij : Oh ja ? ow jee, dan is er iets mis.
(die dacht dat ik een share gebruik natuurlijk)
Ik : Nee hoor, want RTL 8 zit in het HD pakket en dat heb ik.
Zij : ... oh ja
Ik : Maar ik kijk nooit naar RTL 8 hoor ;-)


Als ze flutzender RTL8 al moeten inzetten om zieltjes te winnen........

Hehehehe

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al jaren lid van CD , krijg kort terug post van die snuiters.

Ik kon n HDbox , schotel en duo lmb gratis krijgen, dus even uit fatsoen bellen.

Vertel wat er ontvangen was en ik dat niet nodig heb, omdat hier n DM 800hd pvr aanwezig is.

Beter dus als n Pace, bleek ze die zelf ook te gebruiken en was het versturen van die brief een foutje van hun kant en alleen bedoeld om verloren leden terug te winnen.

Ben van mening dat CD aardig zn spoor bijster is en rare sprongen maakt en idd the never ending story zou langzaamaan wel ns aan z'n eind kunnen komen.

Sorry dat ikke iets minder actief is doch heb n raar gebroken enkel en ben onder t mes geweest, 7 schroeven , n pen en n plaat, plus eeld op mn eleboog om mn lap te bedienen :D

 

fijn weekend ieder, Schapi

8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Origineel bericht van: Lamko
Je bent ook weer aardig voor die arme vrouwtjes daar wink

Ja, dat kun je wel zeggen, normaalgesproken maak ik dat soort gesprekken gauw af door op te hangen.


Ja dat is inderdaad de slogan van een van de betaalde lijnen waar die vrouwtjes je te woord staan. "Als je klaar bent hang je op!"

Wel gek dat CD zelf belt.... en nog gratis ook! :D

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang CDS geen legaal bewijsmateriaal heeft zullen ze niks kunnen uithalen. Ze zullen je hoogstens gewoon afsluiten, of ze die bewijzen nou illegaal hebben verkregen of niet. Zodra het bij de rechter komt zouden ze natuurlijk wel legaal verkregen bewijsmateriaal moeten hebben, maar aangezien daar geen van beide partijen geen zin in hebben (legaal bewijs vs financiën) zal het bij een afsluiting eindigen.

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Devrim
Zolang CDS geen legaal bewijsmateriaal heeft zullen ze niks kunnen uithalen. Ze zullen je hoogstens gewoon afsluiten, of ze die bewijzen nou illegaal hebben verkregen of niet. Zodra het bij de rechter komt zouden ze natuurlijk wel legaal verkregen bewijsmateriaal moeten hebben, maar aangezien daar geen van beide partijen geen zin in hebben (legaal bewijs vs financiën) zal het bij een afsluiting eindigen.

Oh nee, wat mij betreft niet, ik heb een rechtsbijstand verzekering en die heb ik al voor meer zaken goed gebruikt en dat zal ik bij afsluiting door CD niet laten.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Droom rustig verder wink

 

Jouw schade in geval van uitschakelen kan nooit meer zijn dan maximaal een paar honderd euro en dat ook alleen als je apparatuur meetelt.

 

Als jij dan je rechtsbijstandsverzekering inschakelt, zal die eerder jouw aantoonbare schade vergoeden dan canaldigitaal aanklagen. Dat is namelijk veel goedkoper voor de verzekering.

 

Ze zullen natuurlijk eerder nog proberen onder de zaak uit te komen en gooien het op 'illegaliteit is niet gedekt'.

 

Zo werkt het....

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Droom rustig verder wink

Jouw schade in geval van uitschakelen kan nooit meer zijn dan maximaal een paar honderd euro en dat ook alleen als je apparatuur meetelt.

Als jij dan je rechtsbijstandsverzekering inschakelt, zal die eerder jouw aantoonbare schade vergoeden dan canaldigitaal aanklagen. Dat is namelijk veel goedkoper voor de verzekering.

Zo werkt het....

Mvg,

Michel

Ik heb al eerder een zaak gewonnen om een bedrag van 12.000 euro en die zaak duurde 8 maanden, veel brieven, heel veel brieven over een weer tussen de advocaat en de andere partij, ik denk dat de advocaat iets meer heeft gekost dan de vergoeding die ik heb gekregen van de andere partij.
Ik denk niet dat mijn verzekering zelf zomaar bedragen gaat overmaken.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als jij de bekende maatschappijen zoals DAS e.d. als rechtsbijstandsverkering hebt wel.

 

Jij wilt in dit geval zelf iemand aanklagen en niet andersom. Dan gaan ze dat echt niet doen als de kans op succes (het behalen van financiële compensatie) nihil is.

 

Mvg,

 

Michel

 

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Als jij de bekende maatschappijen zoals DAS e.d. als rechtsbijstandsverkering hebt wel.

Jij wilt in dit geval zelf iemand aanklagen en niet andersom. Dan gaan ze dat echt niet doen als de kans op succes (het behalen van financiële compensatie) nihil is.

Mvg,

Michel


Ik zit niet bij DAS, maar okay.
Ik denk overigens dat ze zelf ook een compensatie kunnen afdwingen omdat normaalgesproken in de eerste ingebrekestelling staat vermeld dat de tegenpartij verantwoordelijk wordt gesteld voor de resterende financiële schade.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Klinkt leuk, maar daar beslist een rechter over en niet je verzekering.

 

Ik weet vrij zeker dat je bot vangt, maar ga cardsharing aanbieden, 'laat' je kaart uitschakelen door canaldigitaal en probeer je particuliere RB-verzekering maar eens in te schakelen om Canaldigitaal zo ver te krijgen dat ze je kaart weer inschakelen.

 

Laat ons vooral wel even weten hoe het afloopt. Ik denk het wel te weten, maar zeker weten kan nooit kwaad wink

 

Als je zoiets wilt aanvechten moet je het zelf doen. Jouw RB-verzekering gaat voor €79,95 schade echt niet een procedure starten.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als jij bij een particuliere RB-verzekering zit en je bij online shop XX een nieuw scheerapparaat bestelt ter waarde van 79,95 en die shop levert niet, wil niet meewerken, antwoord niet op brieven enz., zal jouw verzekering die 79,95 in de meeste gevallen gewoon zelf aan je uitbetalen.

 

Dat is goedkoper dan een procedure starten tegen de webwinkel.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Klinkt leuk, maar daar beslist een rechter over en niet je verzekering.

Ik weet vrij zeker dat je bot vangt, maar ga cardsharing aanbieden, 'laat' je kaart uitschakelen door canaldigitaal en probeer je particuliere RB-verzekering maar eens in te schakelen om Canaldigitaal zo ver te krijgen dat ze je kaart weer inschakelen.

Laat ons vooral wel even weten hoe het afloopt. Ik denk het wel te weten, maar zeker weten kan nooit kwaad wink

Als je zoiets wilt aanvechten moet je het zelf doen. Jouw RB-verzekering gaat voor €79,95 schade echt niet een procedure starten.

Mvg,

Michel

Doe nou es niet zo vreselijk negatief altijd.
Ik heb het over niet-card-sharen en toch afgesloten worden.
Als je sharet, dan vraag je om problemen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat maakt natuurlijk verder niets uit.

 

Iemand die wel shared, kan ook volhouden dat hij dat niet deed.

 

Het gaat er om dat als canaldigitaal *zegt* dat jij shared en jij *zegt* dat je dat niet doet en Canaldigitaal de kaart uitschakelt, jouw verzekering je daar waarschijnlijk niet eens bij wil verdedigen (omdat je jezelf strafbaar maakt en dat soort zaken zijn normaliter niet gedekt) en als ze dat al doen, ze waarschijnlijk gewoon de schade (79,95 voor een nieuwe kaart) uit eigen zak zullen betalen.

 

Één jurist die een aangetekende brief naar Canaldigitaal schrijft is al duurder, al zullen ze dat misschien nog wel doen, maar daarna gaan ze er echt niet mee verder als Canaldigitaal besluit de poot stijf te houden.

 

Hier werkt maar één ding. Zo veel mogelijk incasso's annuleren als voorschot op de schade de jij geleden hebt. Wil CD die centen zien? Dan moeten ze zelf maar procederen. Dan kunnen ze zelf de conclusie trekken dat ze dat eigenlijk liever niet willen want de kans is zeer groot dat ze verliezen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...