Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


mijn conclusie is cardservers zijn net torrentsites 1 server weg en er komen er 3 voor terug

 

Bij mijn weten is er nog geen cardserver offline gegaan.

Dat er steeds meer bijkomen is te wijten aan het gebrek aan daadkracht bij CanalDigitaal.

Maar zoals al eerder geschreven door sommigen gebruikers is CanalDigitaal door ook niet actief mee bezig.

Zoals ik het zie is het doel van CanalDigitaal om meerdere kaarten en abonnementen te verkopen ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan het niet vergelijken met ftd ,ftd heeft beschermde onderdelen opgeslagen dat

is schending copyright.

bij tv kijken wordt niets opgeslagen dus geen copyright

 

Even voor alle duidelijkheid, ik bedoelde niet de zaak FTD. Maar ik bedoelde toen FTD voor het gerecht moest komen toen doneerden een groot aantal leden geld zodat ze een zaak konden aanvechten.

 

Wat was de zaak tegen FTD? Ter info en meningsvoorm?

 

Zie jerpsx.

 

ftd was een download site voor alles

 

Bij FTD kon je niets downloaden, de leden melden alleen dat ze iets op een newsserver hadden zien staan. De zogenoemde spots.

 

 

Misschien wat concreter, FTD was een index community waarin werd verwezen (door gebruikers) naar waar bepaalde bestanden gedownload konden worden. FTD bewaarde zelf geen van die bestanden, maar slechts de verwijzingen daarnaar. Dat was volgens mij ook de kwestie van de zaak: ze hosten geen bestanden, maar faciliteren wel het downloaden van door er overduidelijk naar te verwijzen.

 

Inmiddels is FTD afgelopen (en zijn er weer alternatieven en download men nog steeds, maar dan via andere hulpmiddelen..)

 

Bedankt jerpsx. Ik had het niet beter kunnen zeggen. Maar zoals al eerder gezegd mischien kunnen we een blok vormen zodat 1 van de onterecht geblokkeerde mensen een proefproces kan aanspannen tegen CD. Ze moeten natuurlijk wel echt gedupeerd zijn door CD en niet toch een payserver hebben gedraaid.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde brief in de bus gekregen dit weekend.

Ook heb ik per email contact opgenomen bij alle 2e kamerfracties. Hiervan heb ik aardig wat standaard reacties terug.

Men zal er naar kijken als men tijd heeft.

DM 8000 - DM 500 - VU+ Duo - VU+ Solo - Amiko 8900 Alien - Orton/Opticum - Amiko 8240 Cable en nog een berg andere hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het lees heb je er niks aan. Enigste optie wat hun geven is dat je kosteloos kan opzeggen.

We willen niet opzeggen. We willen onze beperking er weer af hebben.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CanaalDigitaal zal op dat laatste als antwoord geven...

 

Daavoor kunt u bij ons een 2e en 3e kaart aanschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik het lees heb je er niks aan. Enigste optie wat hun geven is dat je kosteloos kan opzeggen.

We willen niet opzeggen. We willen onze beperking er weer af hebben.

 

Dat zou CD wel zo graag willen opzeggen en van het probleem af

 

Je hebt een 1 of 2 jarig contract wat automatisch iedere keer met een jaar verlengt wordt

en CD moet zijn verplichting van levering tv signaal na komen en niet met

een half signaal wat bij 3 tv's weg valt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...