Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Zou misschien wel handig zijn als we de kaarten op " business " zouden kunnen zetten, dan hack je niks en behoud datgene wat we eigenlijk allemaal willen en voor betalen....

 

Groetjes.................

 

De busness kaartjes zullen er in het chipje wel anders uit zien.Enige tijd geleden heeft CD de kaarten bij de business klanten al omgewisseld voor de kaarten die ze nu bezitten.Maar zou inderdaad wel mooi zijn :D

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De busness kaartjes zullen er in het chipje wel anders uit zien.Enige tijd geleden heeft CD de kaarten bij de business klanten al omgewisseld voor de kaarten die ze nu bezitten.Maar zou inderdaad wel mooi zijn :D

Ik vind deze handels praktijk niet correct omdat onderscheid gemaakt wordt tussen

financieel krachtig en arm.

Een grote klant die gemakkelijker zijn recht kan halen en met niet goedgekeurde

ontvangers werken worden bevoorrecht met een betere kaart om hun niet

op kosten te jagen

 

de kleine consument moet maar een dubbele volle abbo nemen en een dure kaart erbij

om het zelfde te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, maar voor een bankpasje betaal je ook maar ~ €2,75 per kwartaal, als CD €1,- pm vergoeding zou vragen zou eerlijker zijn.

Maar ik denk dat er hier dan ook een aantal mensen op de achterste benen zou staan.

Nu is natuurlijk de vraag wat CD aan licentiekosten per kaart moet betalen voor de codering.

 

Je vergeet gemakshalve dat de banken die dingen door je strot geduwd hebben, toen kostte het niets, nu iedereen zo'n pokke ding heeft, gaan ze even smakelijk incasseren, een vervangende pas 7,50- 10,00 euro, maar ja, chip programmeren met je pincode, naam bank, rek nr, pas nr, verval datum, hologram, kleurtje of bij ing je eigen porum erop.Hoezo maken ze geen winst??

aangepast door hagen72
Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zit me nog iets dwars. Als er niets aan de hand is met CCcam 2.3.0 waarom dan:

  • Meerdere berichten van verschillende afzenders met de bewering dat er een backdoor inzit.
  • CD deze softcam noemt in haar communicatie, iets wat ze nog nooit eerder hebben gedaan.

Wat is het nut om roddels te verspreiden over CCcam 2.3.0? Heeft iemand hier een idee over?

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vraag ik me dus ook af , is hier bewijs van dan dat er een backdoor inzit , heb al verschillende forums door gespit , maar een echt bewijs word er niet geleverd , alleen vind het wel vreemd dat cs nu wel deze aanbeveelt

Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind deze handels praktijk niet correct omdat onderscheid gemaakt wordt tussen

financieel krachtig en arm.

Een grote klant die gemakkelijker zijn recht kan halen en met niet goedgekeurde

ontvangers werken worden bevoorrecht met een betere kaart om hun niet

op kosten te jagen

 

de kleine consument moet maar een dubbele volle abbo nemen en een dure kaart erbij

om het zelfde te houden

 

Pukje Ik denk niet dat van deze business kaartjes de abbo prijs hetzelfde is als die van de gewone consumenten kaarten hoor.Deze jongens zullen gerust wel meer betalen.

Mocht dit niet zo zijn wat ik echt niet geloof zal het zeker onredelijk zijn.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn meerdere redenen te bedenken waarom je vanuit strategisch oogpunt disinformatie gaat verstrekken (roddels zoals jullie willen)

 

Dit zou kunnen zijn om een rookgordijn op te trekken, om vervolgens zelf ongestoord verder te gaan. Dat is vaak dezelfde handelswijze die goochelaars en zakkenrollers toepassen. Het is ook een truc bij voorbereidingen van veldslagen. Wat jullie vergeten is dat CD/TVV/M7 ook Oscam heeft genoemd, maar daar refereert niemand naar.

 

Het zou kunnen zijn dat er niet zozeer een backdoor in cccam zit, alswel dat ze in staat zijn geraakt om een stukje sw te schrijven die middels kaartupdates in kaarten te krijgen en vervolgens via cccam de nodige informatie doorstuurt naar hen. Maar het zou ook kunnen zijn zoals ik van andere mensen heb begrepen dat er nog andere manieren zijn.

 

Het enige wat ik kan zeggen is dat com cs is uitgesloten wat mij betreft (zowel van rechtswege alswel vanuit de alg voorw). Echter wat ik ook weet is dat cs onder verschillende omstandigheden legitiem is. Dus mocht er iemand zijn die zo'n brief heeft ontvangen van CD/TVV/M7 en vervolgens wiens kaart is geblokkeerd en ook echt niet heeft meegewerkt aan com cs, die nodig ik graag uit om contact met mij te zoeken via pm voor support. (Hoewel ik je niet actief kan bijstaan in de rechtszaal, kan ik je daarbuiten wel bijstand geven en/of klankbord zijn). Maar onder aan de lijn zou ik willen aanraden informeer de consuwijzer hierover, maar meldt ook je ongenoegen via twitter en facebook aan CD/TVV/M7 want ze communiceren graag met hun abbo's (zoals ze zelf aangeven is dat heel belangrijk).

 

Maar daarnaast is er nog altijd het probleem van de limitering waar ik mee bezig ben. Daarom zou ik graag in contact komen met leden die lid zijn van de consumentenbond. Of die nu wel of geen contact met hen heeft gehad maakt niet uit.

 

Groeten Joop

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige dat ik mij zou kunnen voorstellen zou kunnen zijn dat ze via een (op de kaart gezette) code, om cardsharing tegen te gaan, zouden ze kunnen communiceren met CCcam naar buiten. Hierover heb ik al met enkele mensen vragen gesteld omdat ik er ook niet zeker van was.

(joop001 schreef het net voor mij, ook toevallig)

Maar dat moet je in de logfile van je router kunnen terug vinden en daar heb ik nog niets kunnen vinden, zouden ze dat wel doen dan zijn ze crimineel bezig maar ja dat zijn ze bijna al als je de prijzen bekijkt en de beperkingen die ze zomaar doorvoeren.

 

Leuk is het niet en ik denk ook wel dat die firma binnenkort een nog groter probleem heeft dan nu al het geval is.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...