Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Pukje,

 

Ik kan je verontwaardiging begrijpen over een eventuele lagere prijs voor buisnisscards. Echter zijn dat dezelfde programma pakketten? Daarnaast is het voor CD/TVV/M7 belangrijk om hun gezicht in parken en hotels laten zien en is het dus ook een soort van reclame voor hun. Daarnaast is een bedrjf vrij om hun prijsstellingen zelf te bepalen. (helaas in deze overigens).

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Het zou kunnen zijn dat er niet zozeer een backdoor in cccam zit, alswel dat ze in staat zijn geraakt om een stukje sw te schrijven die middels kaartupdates in kaarten te krijgen en vervolgens via cccam de nodige informatie doorstuurt naar hen.

 

Nou, als ze dat gedaan hebben zijn ze echt wel klaar en kunnen ze de boel sluiten, want hier zeg je eigenlijk zo veel als 'ze hebben een soort virus als emm verkleed, dit naar de sat ontvangers gestuurd, en hierdoor zijn ontvangers die een bepaalde cam gebruiken configuratiedata gaan doorsturen'.

Dit is, in mijn ogen, quasi de definitie van malware/virus (again, mijn persoonlijke mening).

 

Helaas ben ik niet zo hard thuis in al deze dingen, enige dat ik wil is tv kijken zonder dat de boel op zwart gaat, en een degelijke thuisinstallatie met meerdere ontvangers in meerdere kamers. En met mij, enkele honderden anderen vermoed ik...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Catw ea,

 

Het is nog maar zeer de vraag of men nu reeds niet al in strijd met de wet- en regelgeving op dit gebied handelt. Dus daarom ook mijn oproep om dit bij de Consuwijzer/Opta zoveel als technisch mogelijk onderbouwd te melden. Want het vergaren van info over mensen zonder daar hen op te wijzen is al zeer bevreemdend, daarnaast moet geconstateerd worden aan de hand van reacties hier dat mensen die niet aan com cs hebben gedaan op zwart zijn gezet. Dus als deze mensen zich zouden willen melden per pm heel graag. Want hun belangen zijn ernstig geschaad en waarschijnlijk dus niet middels legitiem handelen van CD/TVV/M7. Daarnaast heeft deze partij aan derden informatie verstrekt die zij op deze mogelijk niet legitieme wijze hebben verzameld.

 

Daarnaast heb ik een aanvullende vraag. Ik meen een artikel te hebben zien passeren waarin CD/TVV/M7 aangeeft dat zij gebruik maken van een fout in de SW van cccam. Wie dat artikel heeft of weet waar dit te vinden zou die dat dan willen melden.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje Ik denk niet dat van deze business kaartjes de abbo prijs hetzelfde is als die van de gewone consumenten kaarten hoor.Deze jongens zullen gerust wel meer betalen.

Mocht dit niet zo zijn wat ik echt niet geloof zal het zeker onredelijk zijn.

 

Zie hier voor de tarieven, http://www.canaldigitaal.nl/zenderaanbod/set-top-box-pakket.aspx

 

Als dat per kaart is wil ik er wel een........

 

 

Groetjes..................

Link naar reactie
Delen op andere sites

joop001,

 

Morgen, woensdag, zal ik mijn profider even vragen al mijn log files te bewaren en over de periode na de cardshare maatregel naar mij toe te sturen, om de gegevens na te pluizen. Ze moeten het al bewaren dus dat komt in deze mooi gelegen.

 

Maar ja ik heb geen poort voor cardsharing open staan maar heb wel een homeserver voor familie en een ipcam die ook op het intermet zit en een ip-radio dus er zal wel veel rommel tussen staan. Denk maar dat ik er plezier in zou hebben als ik die firma daar tussen zou kunnen vinden om ze te pakken.

16000 transpixel.gif

Stealth Unknown Protocol for this port

Unknown Application for this port transpixel.gif

16001 transpixel.gif

Stealth Unknown Protocol for this port

Unknown Application for this port

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

CCcam 2.3.0

Hier is alles goed dichgetimmerd maar er probeerde toch een IP-address uit Techië te connecten op poort 12000, daar kwam ik achter door alle netwerkverkeer op mijn server te monitoren. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn......

 

Je moet gewoon geen standaard poort gebruiken !!! zoals ingesteld 12000

En Poort 16001 dicht houden.

Installeer dan op je pc openvpn en op je laptop bijv die je altijd bij je hebt.

aangepast door Mercedes_SLK
Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch zit me nog iets dwars. Als er niets aan de hand is met CCcam 2.3.0 waarom dan:

  • Meerdere berichten van verschillende afzenders met de bewering dat er een backdoor inzit.
  • CD deze softcam noemt in haar communicatie, iets wat ze nog nooit eerder hebben gedaan.

Wat is het nut om roddels te verspreiden over CCcam 2.3.0? Heeft iemand hier een idee over?

 

Omdat CDS al 2 jaar aan het testen is Met een Rack vol met 100 dreamboxen en CCcam.

Maar wat ik al gezegd heb het is geen Backdoor open zetten maar de Voordeur 16001, en dat kan bij jou wel dicht staan, maar als die poort aan een client kant los staat kan je ook al problemen hebben !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Terradon

 

Set Top Box-pakket (€ 2,30* p.m) voor de zakelijke gebruikers.

 

Dit is euro 27,60 per jaar en dit terwijl de prijs voor de particuliere gebruikers net is verhoogd naar 75,-- per jaar.

Ik wil ook zo'n kaart met onbeperkt opname mogelijkheden.

Zakelijk Set Top Box-pakket 17-01-2012.jpg

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik lees, dat dit per aansluiting is.

 

Dus op een park met 200 huisjes is dat per jaar......

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Terradon

 

Set Top Box-pakket (€ 2,30* p.m) voor de zakelijke gebruikers.

 

Dit is euro 27,60 per jaar en dit terwijl de prijs voor de particuliere gebruikers net is verhoogd naar 75,-- per jaar.

Ik wil ook zo'n kaart met onbeperkt opname mogelijkheden.

 

Misschien zie ik het verkeerd, maar dat zijn maar 9 zenders (buiten FTA) en niet eens HD... voor een hotel genoeg ja, maar voor thuis nog niet genoeg voor de slaapkamer.

  • Like 1

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Set Top Box-pakket (€ 2,30* p.m) voor de zakelijke gebruikers.

 

"Let op!!! Dit is per aansluiting. Dus 100 aansluitingen is € 230,00

 

4 aansluitingen is dus € 9,20

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er een backdoor in zou zitten kan je dit toch Checken via Netstat !

 

In overleg met anderen heb ik deze aangezet Wireshark, heb je wat meer gegevens.

 

En als daar vreemde zaken naar die firma uit komen dan word het leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...