Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Daar is slechts een kaart voor nodig, dat bespaart in het geval van 200 aansluitingen 199 kaarten a 139 euro

Scheld toch wel wat ...

 

Vraag me eigenlijk af... binnenshuis vind CD sharen niet zo een ramp... dus in een hotel met 200 kamers, is dat nog steeds binnenshuis of? :)

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjattuh,

 

Daar zit hem de kneep dus dat is dan commercieel want je doet het vanuit een winstoogmerk weliswaar een afgeleide maar dus wel degelijk commercieel.

 

Zou het nu een vakantiehuis zijn voor je familie, dan ga je vrijuit. Zolang de familie daar dan maar geen grotere vergoeding voor geeft dan gelijk aan een kostenvergoeding naar rato.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er wordt in dergelijke installaties niet geshared in de vorm waarover hier de discussie wordt gevoerd..

Er is maar een sat ontvanger, het gedecodeerde beeldsignaal wordt of analoog verdeeld via een klassiek CAS systeem, of in de modernere installaties op een DVB-C installatie gezet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een gedachte zal wel niet uitvoerbaar zijn :(

 

Bijna iedereen is van mening dat CD zijn boekje te buiten gaat

 

een clubje oprichten en contributie betalen om gezamenlijk een

procedure te starten.

 

ben bang als de contributie 50 of 100,- is dat velen afhaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een gedachte zal wel niet uitvoerbaar zijn :(

 

Bijna iedereen is van mening dat CD zijn boekje te buiten gaat

 

een clubje oprichten en contributie betalen om gezamenlijk een

procedure te starten.

 

ben bang als de contributie 50 of 100,- is dat velen afhaken

CD gaat zijn boekje te buiten?? Daar ben ik nog niet zo zeker van. Onder het mom van "bedrijfsbescherming" enmeer van die argumenten om het bedrijf bestaansrecht te kunnen behouden, zijn dit soort maatregelen nu eenmaal nodig.

En wat is is nu het probleem?

Een handjevol hobbyisten die eerlijk betalen voor hun abbo en beperkingen tegen het lijf lopen?

De kaartservers draaien allemaal gewoon door ondanks deze beperkingen........., en voor een handjevol hobbyisten is CD echt niet bang.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pukje,

 

Ik kan je verontwaardiging begrijpen over een eventuele lagere prijs voor buisnisscards. Echter zijn dat dezelfde programma pakketten? Daarnaast is het voor CD/TVV/M7 belangrijk om hun gezicht in parken en hotels laten zien en is het dus ook een soort van reclame voor hun. Daarnaast is een bedrjf vrij om hun prijsstellingen zelf te bepalen. (helaas in deze overigens).

Ter info een linkje naar uitlatingen van Prof. mr. J.G.J. Rinkes over het consumentenrecht waar

duidelijk gesteld wordt dat de wet op gelijke behandeling (gelijke producten ,kaarten) op handels recht van

toepassing is en dat het consumentenrecht als bescherming van zwakke partij bindend is en contractueel niet van afgeweken

mag worden

 

http://www.hdcms.nl/...echt%202011.pdf

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

...en met mij vele anderen... ;)

Oh hebben we een helderziende hier die in ander mans koppen kan kijken ?

dat is goed zou je dan ook willen zeggen wat in de koppen van CD rond gaat?

 

dit is natuurlijk een grapje van mij :)

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh hebben we een helderziende hier die in ander mans koppen kan kijken ?

dat is goed zou je dan ook willen zeggen wat in de koppen van CD rond gaat?

 

dit is natuurlijk een grapje van mij :)

Als ik in de koppen van CD kon kijken, dan had ik jullie allemaal toegang gegeven tot alle kanalen die ze uitzenden! haha!!!

Maar bedrijfsmatig kan ik CD aardig inschatten, net als elk bedrijf die geld wil verdienen... en helaas draait het om de bonussen van de topmensen.. ;(

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kunnen we de discussie vanaf nu weer zuiver houden a.u.b. Pukje, jij mag ook best een paar tandjes minder heftig reageren. Je zegt iedere keer feitelijk hetzelfde en kamerleden, consumentenorganisaties en journalisten die hier meelezen, zijn genoodzaakt dingen te lezen die weinig zinvols bijdragen.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjattuh,

 

Daar zit hem de kneep dus dat is dan commercieel want je doet het vanuit een winstoogmerk weliswaar een afgeleide maar dus wel degelijk commercieel.

 

Zou het nu een vakantiehuis zijn voor je familie, dan ga je vrijuit. Zolang de familie daar dan maar geen grotere vergoeding voor geeft dan gelijk aan een kostenvergoeding naar rato.

 

Ben bang dat dit niet helemaal klopt Joop.

 

Als ik de algemene voorwaarden van cd lees artikel 53. staat daar duidelijk dat elke vorm van gecodeerd of ongecodeerd doorzenden naar andere huishoudens niet is toegestaan.Enkel gebruik in prive sfeer.

Dus ook zonder winstoogmerk.

 

Ik was hier wel benieuwd naar omdat ik hier het full pakket heb en maar op 1 tv kijk.Dus heb ik hier nog 3 chids over op mijn kaart,dacht kan een familie lid die op zichzelf woont daar mooi naar kijken,maar dat mag dus niet volgens de algemene voorwaarden.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...