Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Als ik de algemene voorwaarden van cd lees artikel 53. staat daar duidelijk dat elke vorm van gecodeerd of ongecodeerd doorzenden naar andere huishoudens niet is toegestaan.Enkel gebruik in prive sfeer.

Dus ook zonder winstoogmerk.

 

 

Ik lees er als volgt uit

je mag het in prive gebruiken

je mag het ook in prive in vakantie huisje gebruiken

als je bezoek hebt mag het bezoek ook kijken

dus mag bezoek in vakantie huisje ook kijken

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Worden jullie nu niet moe van jezelf , steeds dezelfde discussie voeren waarin er geen enkele stappen gezet worden? Denk je nu echt dat CD hier van onder de indruk is met wat er volgens de wet wel en niet mag,

Ik zou zeggen als je zo zeker van je zaak bent vecht het aan zie je vanzelf waar je uitkomt tot op vandaag de dag zijn het alleen maar woorden geweest en met woorden alleen zal je niks bereiken want degene die afgesloten zijn hoor ik ook niet meer, als je dan toch zo in je recht staat dan doe je er toch wat aan, maar of het allemaal zo onschuldig is als het lijkt ? je laat je toch niet zomaar afsluiten door CD als je HEEEEEEL zeker weet dat je in je gelijk staat , dat is mijn mening dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn en worden nog stappen gezet

het is in behandeling bij diverse commisies van consument tot politiek

in eerste instantie gaat het niet om afgesloten abonnees maar het eenzijdige verminderen van het abonnement

terloops zijn berichten binnen gekomen dat abonnees vermoedelijk ten onrechte afgesloten te zijn

 

en dit is mijn mening

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een gedachte zal wel niet uitvoerbaar zijn :(

 

Bijna iedereen is van mening dat CD zijn boekje te buiten gaat

 

een clubje oprichten en contributie betalen om gezamenlijk een

procedure te starten.

 

ben bang als de contributie 50 of 100,- is dat velen afhaken

 

Ik had volgens mij al zoiets geopperd maar dan met vrijwillige donaties wat eigenlijk op hetzelfde neer komt.

 

Worden jullie nu niet moe van jezelf , steeds dezelfde discussie voeren waarin er geen enkele stappen gezet worden? Denk je nu echt dat CD hier van onder de indruk is met wat er volgens de wet wel en niet mag,

Ik zou zeggen als je zo zeker van je zaak bent vecht het aan zie je vanzelf waar je uitkomt tot op vandaag de dag zijn het alleen maar woorden geweest en met woorden alleen zal je niks bereiken want degene die afgesloten zijn hoor ik ook niet meer, als je dan toch zo in je recht staat dan doe je er toch wat aan, maar of het allemaal zo onschuldig is als het lijkt ? je laat je toch niet zomaar afsluiten door CD als je HEEEEEEL zeker weet dat je in je gelijk staat , dat is mijn mening dan.

 

Ben ik niet met je eens, in de 2e kamer en bij bedrijven wordt er toch ook eerst gediscusieerd over de te nemen stappen. Je begint toch niet zomaar te procederen voordat je eerst inzichtelijk hebt of je wel een zaak hebt. De discussies over het "hoe en wat" hebben wel degelijk zin om te kijken of we genoeg punten hebben om een zaak te beginnen.

 

Al ben ik het wel met je eens dat we uiteindelijk eens iets moeten beginnen. Want de discussie kan ook te lang duren. (en dan gaan we echt op de 2e kamer lijken ;) ;) ;) )

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry hoor Greevels wist niet dat je kwaad werd.Ik vroeg alleen iets informatiefs over iets wat in mijn situatie belangrijk is.Daar is volgens mij een satelliet board voor.Wat ik niet weet vraag ik en hoop op een antwoord van iemand die hiervan beter op de hoogte is.

Kreeg hier netjes van Pukje antwoord op en als je goed mijn posting had gelezen had je ook begrepen dat ik helemaal niets heb geschreven waar CD van onder de indruk moet zijn.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry hoor Greevels wist niet dat je kwaad werd.Ik vroeg alleen iets informatiefs over iets wat in mijn situatie belangrijk is.Daar is volgens mij een satelliet board voor.Wat ik niet weet vraag ik en hoop op een antwoord van iemand die hiervan beter op de hoogte is.

Kreeg hier netjes van Pukje antwoord op en als je goed mijn posting had gelezen had je ook begrepen dat ik helemaal niets heb geschreven waar CD van onder de indruk moet zijn.

 

Ik ben helemaal niet kwaad maar mensen die dan daadwerkelijk onterecht afgesloten zijn zou je toch van verwachten dat ze gelijk daar eens goed aan de bel gaan trekken , dat bedoel ik ermee,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet kwaad maar mensen die dan daadwerkelijk onterecht afgesloten zijn zou je toch van verwachten dat ze gelijk daar eens goed aan de bel gaan trekken , dat bedoel ik ermee,

 

Vergeet 1 ding niet de drempel vrees en de onwetendheid

 

de afgeslotene wordt waarschijnlijk van CD afgepoederd "wij hebben geconstateerd en doen" en zijn hier

gekomen om info te krijgen

 

die reacties vind ik heel normaal

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben ook niet afgesloten dus daar was de vraag ook niet over.De vraag was alleen wat wel mag en niet mag en hoe ik in mijn geval moet handelen om binnen de regels te blijven om niet in de toekomst ook te worden afgesloten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben ook niet afgesloten dus daar was de vraag ook niet over.De vraag was alleen wat wel mag en niet mag en hoe ik in mijn geval moet handelen om binnen de regels te blijven om niet in de toekomst ook te worden afgesloten.

 

HAHAHA

wat mag en niet in ogen van CD is onduidelijk in principe

ga ik ervan uit dat de wet beslist

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOE HOE gaan we de duivel aanpakken.

 

1 : Je moet als je zeker van je zaak bent een civiele procedure starten tegen Canaldigitaal

2 : Het is een beetje duur om dit alleen te doen je gaat op zoek naar meerdere gedupeerden en maakt gezamenlijk een vuist dat drukt de kosten.

3 : Een gezamenlijke vuist maken tegen Canaldigitaal zodat deze niet meer geld kan genereren uit smartkaarten (deze zijn te duur om publieke kanalen mee te ontvangen)

4 : Een klacht indienen bij het ministerie van economische zaken over de koppelverkoop die Canaldigitaal doet en dat je niet op een fatsoenlijke manier NED-1,2 en 3 kunt ontvangen die voor iedereen toegankelijk moet zijn op een betaalbare manier.

5 : De NMA op de hoogte stellen van eerder gedane uitspraken over het verhaal dat Voormalig Bakker heeft geschreven (lees een paar postings weer terug()

6 : Je laat Canaldigitaal helemaal vallen en zet deze groep Negatief in het nieuws Zoals dhr. Youp van het Hek succesvol heeft gedaan bij BUCKLER & T-Mobile maar tot een bepaalde hoogte je wil niet zonder beeld komen te zitten :) .

7 : Een gezamenlijke actie voor het terugvragen van de betaling van 70 euro voor de Smartkaart die je gekocht hebt bij Canaldigitaal.

 

Wie een aanvulling heeft mag het rustig noemen.

 

Ik ben niet de minste om deel te nemen aan een civiele procedure dus mij heb je al :)

 

 

Gegroet,

Avalon

aangepast door Avalon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet kwaad maar mensen die dan daadwerkelijk onterecht afgesloten zijn zou je toch van verwachten dat ze gelijk daar eens goed aan de bel gaan trekken , dat bedoel ik ermee,

 

Mijn overweging om niet aan de (civiele/juridische) bel te gaan trekken is de volgende:

 

Toen er sprake was dat CDS het aantal kanalen tot 4 terug ging schroeven wilde ik 2 extra kaarten aanvragen om opnameproblemen te voorkomen, hiervoor heb ik 1 of 2 maanden geleden mijn pakket van settop naar basis moeten veranderen/verhogen. Op het moment dat je dat doet verplicht CDS je volgens mij tot het aangaan van een 2-jarig contract. Nu ik onterecht op zwart ben gezet ben ik naar mijn weten in 1 keer van dat 2 jarige contract af dus ik vind het wel best. Ik wil geen zaken doen met bedrijven die hun klanten zo behandelen. Ja ik ben het geld kwijt van de aanschaf van die ene kaart... maar die kaart heb ik heel wat jaartjes terug al aangeschaft en die is financieel wel afgeschreven voor me.

 

Mocht het nu zo zijn dat ze inderdaad die 1000 euro door gaan voeren per overtreding (geen idee welke) en verdere kosten (voor wat?) willen gaan verhalen, dan zal ik wel aan de bel gaan trekken.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...