Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

We hebben argumenten genoeg, we hebben alleen 1 groot probleem en dat is dat er geen dialoog is met M7/CD/TVV. al was er maar een gsprek over het aantal van 4 naar ? te verruimen.

Niets doen ze en je kunt ook op dat gesponserde cd forum lezen dat zelfs de 7141 nu veel trager zapt dan voorheen en regelmatig een tig seconden op zwart staat en dat dat wordt afgedaan als een foutje in de firmware van flipse ???!!!!

Zolang daar mensen zitten die niet juist reageren, hun eigen KLANTEN niet informeren over deze zaken, zich achter hun gecertificeerde ontvangers verschuilen of de schuld bij de fabrikant leggen en er per ongeluk achter komen dat de gecodeerd opnemende goedgekeurde pvr's waar voorheen op werd gevloekt tot voor de maatregel nu ineens een prima oplossing lijkt te zijn (wisten ze dus echt niet van te voren), dan ook nog eens brieven beantwoorden die kant nog wal raken, zijn ze volgens mij niet in staat zelf objectief te oordelen over deze maatregel en kunnen we bij deze club op korte termijn niets bereiken.

De maatregel moest de payservers plat leggen dat was de doelstelling en het resultaat is dat de goed betalende klant de dupe is.

Wij willen satteliet ontvangst met niet uitgeklede mogelijkheden zoals voor de maatregel, in ieder geval een open gesprek met CD/TVV/M7. Als dit niet kan zou het mooi zijn als een consumenten programma eens met de camera ging buurten bij deze club, let wel met iemand erbij die een perfect weerwoord kan geven en van deze materie goed op de hoogte is.

 

Daarom zie ik voorlopig meer in technische oplossingen voor de korte termijn en hoop dat we ons gelijk kunnen halen op lange termijn.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoezo dialoog aan aangaan??

 

Ze luisteren toch niet en hebben hun plan al getrokken, wat valt er dan nog tepolderen??

 

Nee je moet ze pakken waar het zeer doet en dat is de portemonnee, dat is de luxe villa,

de dure auto enzovoort.

 

Gewoon massaal opzeggen, daar de ligyt de macht van het volk, niet oeverloos zwammen over

wat wanneer hoe miscchien wel is zou kunnen gaan gebeuren.

 

Trouwens dit zou ook moeten bij andere, monopolie houders en  aanbieders van Internet en TV etc.

Veel teveel macht, hun bepalen en beperken je keuze vrijheid en het klootjes volk doet mee.

 

Ergens las ik dat men niet zomaar de voorwaarden mag veranderen, gebeuerd dat toch zijn ze

al nietig bij voorbaat, m.a.w. Canaal digitaal is illegaal bezig.

 

En dat is grond om MASSAAL optezeggen, ps cardsharing kan ook op andere manieren ....

 

 

Consuwijzer was het geloof ik. Oja haagse kringen lulllllen, tegen zijn en later toch accepteren, klinkt dat bekent in de oren????

aangepast door hagen72
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hohoho de beperkingen zijn pas een paar dagen in gebruik voor die tijd kon

strikt genomen niet geklaagd worden

 

amsterdam en parijs zijn ook niet in 1 dag gebouwd

 

verder moet je ze ook de kans geven om te reageren

 

ze weten dat veel klanten boos zijn dus komt er zeker wat

 

vraag me niet wat ik kan niet in hun koppen kijken

 

dadelijk krijgt de 2. kaart het zelfde als de eerste dat zou al

een tegemoet komen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hohoho de beperkingen zijn pas een paar dagen in gebruik voor die tijd kon

strikt genomen niet geklaagd worden

 

 

dadelijk krijgt de 2. kaart het zelfde als de eerste dat zou al

een tegemoet komen zijn

 

Als de tweede kaart niets extra's kost in de maand, niet extra betaald moet worden voor HD, 4 gecodeerde programma's tegelijk te gebruiken en niet die belachelijk registratie kosten moet worden betaald ik ben al geregistreerd !

En zeker de prijs die voor een kaart moet worden betaald niet meer als een euro of 15 en alleen de kaart dus niet de CI module of ontvanger dient te worden afgenomen!

Dan is het veel goedkoper om de software van je kaart van 4 naar 8 gelijktijdig gecodeerde kanalen te programmeren.

Mogelijkheden heeft CD/TVV/M7 genoeg maar ze willen tot nu toe helemaal niets. :mad:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De makkelijkste oplossing die CD het meeste pijn doet is een payserver zoeken en je abo bij CD opzeggen.

 

de makkelijkste weg is vaak niet de beste

 

als je naar een kabelaar gaat ,waarom niet

 

er zullen wel veel meer verhuizen ook tevreden klanten die

met de gang van zaken niet eens zijn.

 

als ik van b.v. een collega hoor dan mijn auto garage niet prettig

in omgang is zal ik me nog bedenken terug te gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

We klagen nu wel

 

maar zo kan het ook he

 

The company that distributes the Nova package in Greece started to close all the cards that are not married to their receivers. When the customers call in they give him a new married card. That's why a lot of Nova cards are closed in the sharing

 

They will conlcude this task at the end of July.

So, watch Nova while it lasts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We klagen nu wel

 

maar zo kan het ook he

 

The company that distributes the Nova package in Greece started to close all the cards that are not married to their receivers. When the customers call in they give him a new married card. That's why a lot of Nova cards are closed in the sharing

 

They will conlcude this task at the end of July.

So, watch Nova while it lasts.

 

Grieken...... hebben die geen andere problemen.... en wat kost een extra kaart met ontvanger daar ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit is dan zo dat je dan HELEMAAL geen vrije hardwarekeuze meer hebt

Is hier toch niet aan de orde!

Zou ik nooit geen klant zijn geworden en wordt bij zo'n club ook nooit geen klant!

Liever geen tv dan een provider die oplegt wat ik moet gebruiken.

Zou mooi zijn als een internetprovider bepaald welke computerapparatuur ik moet gebruiken om maandelijks ook nog geld op hun rekening te storten.

Dus als CD dit zou doen denk ik dat ze van heel veel mensen een schadeclaim tegemoet kunnen zien in ieder geval van mij wel.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit is dan zo dat je dan HELEMAAL geen vrije hardwarekeuze meer hebt

 

In deze tijd kunnen ze de mensen nier meer een verouderde receiver opdringen we leven niet meer in de tijd van de T-ford.

 

De techniek staat niet stil en dat weet iedereen zelfs bij "die firma" dus kunnen ze alleen voorstellen dat de kaart gekoppeld zou kunnen worden aan het mac-adres, andere receiver dan moeten hun dat per direct (gratis)aanpassen.

 

Andere mogelijkheden zie ik op dit moment niet, vanwege het gegeven dat een ieder vrij moet zijn in de aankoop van een receiver en daarop een aansluiting (abonnement) naar keuze zal kunnen nemen of eventueel een vrije kaart aanvragen voor de Nederlandse zenders.

 

De slavernij is allang afgeschaft maar als abonnee van die firma lijkt het er op dat alle gebruikers zich maar moeten onderwerpen aan hun aanpassingen. Maar ja het is 2012! :D

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...