Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


  • Moderator
een vriend van mij wees me erop dat mijn naam nog steeds genoemd wordt op Sat4all (ook in deze topic).

Ik voel me vereerd dat ik niet vergeten ben, en kon het dan ook niet laten om een berichtje achter te laten.

 

Goed volk is altijd welkom :)

 

Leuk om weer van je te horen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De satboeren die tevens een payserver hebben draaien hebben ondertussen een manier gevonden om aan extra kaarten van CDS in hun share te krijgen:

 

Je krijgt een mail van de satboer dat je een bepaalde poort moet openzetten en je krijgt een nieuwe config voor je cccam.cfg.

 

Echter staat hier dan ook een F-line in. Als je dus een CDS kaart hebt, dan ga je deze (zonder medeweten) sharen!!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

een vriend van mij wees me erop dat mijn naam nog steeds genoemd wordt op Sat4all (ook in deze topic).

Ik voel me vereerd dat ik niet vergeten ben, en kon het dan ook niet laten om een berichtje achter te laten.

 

Ben ook erg blij mijn 'oude' vrienden hier weer te zien.

 

 

Sommigen van jullie kennen me vast nog wel, en geloof me, Sat4all was mijn 2e thuis. Ik kwam hier dagelijks, uren, en uren, dagen, weken en maanden tijd heb ik gespendeerd om via deze mooie forum op sat gebied iedereen te informeren naar de ontwikkelingen m.b.t. de seca coderingssysteem, mosc, algoritmes, ECM's, nano's e.d.

Dit was een mooie tijd hier, en veel vrienden gemaakt.

 

Veel leden vragen zich nog steeds af waarom ik en anderen 'verdwenen' zijn op fora en ook op S4all. Ik wil benadrukken dat dit absoluut niets te maken gehad met Sat4all zelf, maar door andere diverse redenen.

Er is hier en daar wel wat over geschreven.

Ik wil me daar nu niet over uit laten. Een select groepje mensen weet wat de aanleiding was en waarom we niets meer op openbare fora de 'studies' en vorderingen vermeldden.

 

Ik zal zo nu en dan eens een kijkje nemen hier en waar nodig is een commentaartje plaatsen.

 

Saludos amigos!

 

Heb altijd van je postings genoten ;)

Hoop dat je wat vaker langs komt

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk juist in een richting die canaldigitaal niet wilt. Hun Anti-cardshare maatregel werkt juist averechts.

 

Ik heb regelmatig de situatie dat ik op zelfde moment 2 tot 5 zenders decrypt mbv canalDigitaal smartcard (legaal).

Omdat ik bv twee opnames heb lopen, tv kijk, en verder dmv computer medebewoners ook tv kijken op diezelfde tuner. (lan/wlan geen wan)

Door CanalDigitaal die nu op m'n oranje/witte smartcard maximaal 4 verzoeken toelaat (max 2 op zwart/witte smartcard) de zgn anti-cardshare maatregel, heb ik het gevoel dat ik te beperkt wordt als legale gebruiker.

Ik overweeg om te kijken of een 2e smartcard mogelijk is, indien dat teveel kosten met zich meebrengt kies ik er liever voor om een pay-server abbo te gaan nemen.

Dan heb je geen limieten, en kan je bv kiezen om 4 of 6 lijnen te gebruiken om 4x /6x tegelijk te decrypten.

Ik bekijk wel in hoeverre het hier voorkomt dat ik geen beeld krijg. indien het vaker gebeurt exit cds smartcard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

een vriend van mij wees me erop dat mijn naam nog steeds genoemd wordt op Sat4all (ook in deze topic).

Ik voel me vereerd dat ik niet vergeten ben, en kon het dan ook niet laten om een berichtje achter te laten.

 

Ben ook erg blij mijn 'oude' vrienden hier weer te zien.

 

 

Sommigen van jullie kennen me vast nog wel, en geloof me, Sat4all was mijn 2e thuis. Ik kwam hier dagelijks, uren, en uren, dagen, weken en maanden tijd heb ik gespendeerd om via deze mooie forum op sat gebied iedereen te informeren naar de ontwikkelingen m.b.t. de seca coderingssysteem, mosc, algoritmes, ECM's, nano's e.d.

Dit was een mooie tijd hier, en veel vrienden gemaakt.

 

Veel leden vragen zich nog steeds af waarom ik en anderen 'verdwenen' zijn op fora en ook op S4all. Ik wil benadrukken dat dit absoluut niets te maken gehad met Sat4all zelf, maar door andere diverse redenen.

Er is hier en daar wel wat over geschreven.

Ik wil me daar nu niet over uit laten. Een select groepje mensen weet wat de aanleiding was en waarom we niets meer op openbare fora de 'studies' en vorderingen vermeldden.

 

Ik zal zo nu en dan eens een kijkje nemen hier en waar nodig is een commentaartje plaatsen.

 

Saludos amigos!

 

Wat een feest als er weer een nieuwe posting van je bij kwam, en wat ontzettend jammer dat je van het toneel was verdwenen.

Ik hoop dat we je inderdaad weer wat vaker mogen zien. ;)

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeten wij rekening houden met m7/tvv/cd schade claims ?

voor zover nodig zijn mijn uitlatingen voor educatieve/informatieve aart

voor toetsing toelaatbaarheid

 

handtekening Michel

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Alle berichten die ik op dit forum plaats zijn een weergave van mijn persoonlijke mening en vertegenwoordigen

niet noodzakelijk de mening van andere sat4all leden, moderators of zelfs de technische beheerders van deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enfin, we zijn nu bijna twee weken verder en wat is CD nu met deze maatregel opgeschoten?

Hebben ze al tonnen verdiend aan nieuwe abbo's? Zijn de cardshareservers al uitgeroeid??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enfin, we zijn nu bijna twee weken verder en wat is CD nu met deze maatregel opgeschoten?

Hebben ze al tonnen verdiend aan nieuwe abbo's? Zijn de cardshareservers al uitgeroeid??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Eerder heb ik de idee dat personen die problemen hebben met het gegeven minder te kunnen kijken, (grote gezinnen, mensen met avond- nachtdiensten enz.) of opnemen nu aan het rekenen zijn wat ze als vervolg pad geen nemen.

 

Goedkoper abonnement nemen en via een andere weg de zenders wel op de TV krijgen met ook de mogelijkheden die die ze eerder hadden.

Dit lijkt mij eerder het gevolg dan dat ik zou zien dat men een (super) dure tweede- of derde kaart zal aanschaffen.

 

Dat die firma daardoor dus nog meer problemen krijgt is dan het gevolg van deze maatregel en dalen hun inkomsten.

 

Ze kunnen beter gaan overleggen maar ja dat hebben ze nog nooit eerder (ongedwongen) gedaan.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

blaffende honden bijten niet

 

ze hebben ons nodig

 

ze hebben dure sat ontvangers die ze niet weggooien

 

we kijken eerst de komen 3 maanden naar de omzet

 

enz enz enz

 

dit zijn gedachten die ze kunnen hebben

zij denken misschien ook dat wij dure ontvangers hebben en dat wij niet zonder hun kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...