Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

het verplichten van eigen hardware zal stap 3 zijn

 

Die kans heeft CDS in 2008 gehad, toen ze met HDTV@23.5 startten. Nu hebben té veel klanten inmiddels eigen receivers aangeschaft. De pleuris zal uitbreken als CDS die op zwart zet.

 

Bovendien zijn alle huidige kaart&receiver huwelijkmethodes gekraakt of te kraken. CDS zal met een compleet nieuw systeem moeten komen, waarbij alle huidige Philips receivers bij het grof vuil kunnen worden gezet. Dat gaat meer geld kosten dan het oplevert en de vraag is tevens hoe lang het duurt dat ook díe methode is te hacken.

 

De echte volgende kans voor CDS om een kaart&box huwelijk te introduceren zal rond 2020 zijn, als we overstappen naar een nieuw uitzendsysteem (Ultra HD oid). Dan moet iedereen sowieso aan een nieuwe receiver en zal er dus minder weerstand zijn bij het publiek met eigen receivers.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites


 

CDS zal met een compleet nieuw systeem moeten komen,

 

 

Dat had ik al gelezen ergens dat dat al lang klaar ligt, kan het niet meer vinden waar het stond, het stond in een link in deze thread.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

een paar leuke vonnissen gelezen met canaldigitaal

 

ljn:bl7696 leverings voorwaarden CD zijn niet van kracht omdat aan consument de voorwaarden niet overhandigd

zijn ook al staat in het contract dat de voorwaarden bekend zijn is dat niet voldoende

 

ljn:bg7514:niet tot vonnis overgegaan maar aangetips dat de leverings voorwaarde te zware eisen staan en vermoedelijk

tot nietigheid zal lijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het grootste voordeel is van die kaarten, dat er geen CHID-lock inzit.

En daar is dit lange draadje om begonnen.

 

Dat zou en intressant en rot zijn!

Intressant omdat het betekent dat het euvel met 4ecm's verholpen kan worden...

Rot omdat de commerciele share boeren dus gewoon die kaartjes moeten kopen om vervolgens weer vrolijk verder te gaan...

 

 

Misschien dat devisser er toch iets meer over kwijt wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Dat had ik al gelezen ergens dat dat al lang klaar ligt, kan het niet meer vinden waar het stond, het stond in een link in deze thread.

 

Ja maar nogmaals, gaat CDS het verkocht krijgen bij alle huidige eigenaren van een HD receiver?

 

"Mensen zet 'm maar bij het grof vuil, U moet verplicht ons nieuwe model aanschaffen."

 

Gaat niet gebeuren. Pas als we in een verdere toekomst overgaan naar Ultra HD en iedereen sowieso een nieuwe receiver nodig heeft zie ik die mogelijkheid.

aangepast door Apple740
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar nogmaals, gaat CDS het verkocht krijgen bij alle huidige eigenaren van een HD receiver?

 

"Mensen zet 'm maar bij het grof vuil, U moet verplicht ons nieuwe model aanschaffen."

 

Gaat niet gebeuren. Pas als we in een verdere toekomst overgaan naar Ultra HD en iedereen sowieso een nieuwe receiver nodig heeft zie ik die mogelijkheid.

 

Ze hebben dit in het verleden ook gedaan toen ze van analoog naar digitaal gingen. Echter lag er toen geen exclusiviteit voor hardware aanschaf bij hun, maar het zal je nog wel eens kunnen verbazen hoeveel mensen dit gewoon zullen doen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou en intressant en rot zijn!...

Rot omdat de commerciele share boeren dus gewoon die kaartjes moeten kopen om vervolgens weer vrolijk verder te gaan...

 

 

Weet u wat rot is<

Niet de comermerciele schare boeren ,maar de woeker prijzen van canaal digitaal.

Ik ben van mening dat tv kijken gratis moet wezen door heel europa , dan zijn we van eeen hoop ellende af.

DAT NOEM IK EEN VRIJ EUROPA

Plezier moet er voor iedereen wezen rijk of arm.

Dank zij de forums ,ook dit forum en cardcharing kan canaal digitaal zijn spelletje niet spelen, anders was het abonnement al 2 keer zo duur geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Even een korte reactie.

 

Al die praat over alternatieve kaartjesrotzooi vind ik hier totaal ongepast. Dit om de simpele reden dat jullie hiermee dus CD/TVV/M7 de munitie geven omdatgene te doen wat men doet zoals zij het doen. Maar het allerergste vind ik dat jullie daarmee al onze inspanningen om in deze rottigheid van limitering en onheuse behandeling van zij die nu op zwart zijn gezet GIGANTISCH TEGEN WERKEN. Omdat politiek etc ook verder kijken en dat is maar goed ook, maar CD/TVV/M7 wel zeggen kijk maar we moeten wel zo doen want wij zijn zielig. Verroest noch aan toe er wordt voor hen wel zo een sympathie opgewekt. (hoop toch niet dat dat jullie doel is).

 

Dit soort onzinnige schijn oplossingen en het spekken van een stel graag grijpe gieren werken uiteindelijk dus alleen maar tegen. Dus als jullie het daarover willen hebben omdat jullie balen van het ondoordachte eveneens (bijna) criminele handelen van deze net zo op €'s beluste boeven CD/TVV/M7 genaamd prima dan, maar doe het dan in een andere topic aub.

 

Daar waar mensen roepen/denken politiek instanties doe iets, is mijn voorstel stuur e-mails naar hun maar bjv ook naar kranten etc of bel eens met je rechtsbijstandsverzekering (daar betaal je voor, dus ze mogen daar ook wel eens iets voor doen of niet?). Gelijktijdig help je er ons ook nog eens mee, dus alvast bedankt.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ devisser

 

Gratis bestaat niet. Als er geen commercieel verdienmodel van toepassing is, zal daar subsidie naar toe moeten.

We kunnen beter het geld spenderen aan gezondheidszorg en scholen, dan aan nuttleoze tv programma's.

 

Als je graag een vrij Europa wilt hebben, moet je je afvragen waarom er geen Europese concurrentie is tussen de satelliet aanbieders.

Iedereen heeft zijn gebied (land of taal) hermetisch afgesloten om zodoende een quasi monopolie te creëren.

Het enige wat commerciele ondernemingen kan motiveren is concurrentie.

Pas als de klanten overlopen, komt direct een reactie.

Kijk maar naar de aankondigen van KPN dat ze met goedkopere abonnementen aankomen. Dat doen ze pas nu er veel klanten weglopen...

 

Nu on-topic..

 

Politici kijken echt geen topics na van vele honderden pagina's.

En als ze dat doen, zal direct opvallen dat steeds dezelfde namen opduiken.

Dat doet jullie zaak geen goed.

 

Suggestie: begin een petitie. Daarmee kan je wel aantonen dat je niet alleen staat.

aangepast door BokkieBok

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg het topic nu al vanaf het begin.

Wat mij nu verbaasd is dat tot nu toe nog geen één van de klagers juridische stappen heeft ondernomen of serieus plannen heeft geuit om deze te nemen.

Voorlopig blijft het bij een eindeloos gezever en herhalen van al dan niet terechte standpunten en meningen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg het topic nu al vanaf het begin.

Wat mij nu verbaasd is dat tot nu toe nog geen één van de klagers juridische stappen heeft ondernomen of serieus plannen heeft geuit om deze te nemen.

Voorlopig blijft het bij een eindeloos gezever en herhalen van al dan niet terechte standpunten en meningen.

 

Juist bedoel ik helemaal mee eens ..

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lezen jullie niet goed. Maar dat maakt mij niks uit, liever dit soort opmerkingen zou ik haast zeggen. Maar denken jullie nu echt dat ik hier netjes mijn kaarten open en bloot op tafel leg. Ik ben wel goed maar niet gek. Trouwens als jullie vinden dat er meer moet gebeuren zoals jurgen voorstelt ik hou jullie niet tegen graag zelfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...