Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten

Ik volg het topic nu al vanaf het begin.

Wat mij nu verbaasd is dat tot nu toe nog geen één van de klagers juridische stappen heeft ondernomen of serieus plannen heeft geuit om deze te nemen.

Voorlopig blijft het bij een eindeloos gezever en herhalen van al dan niet terechte standpunten en meningen.

 

Wat ik LEES zijn er mensen die wel iets willen ondernemen en bepaalde medewerking vragen.

Maar als deze medewerking er niet komt kunnen de mensen die wel iets willen doen juridische ook niets beginnen.

aangepast door CDZakelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik volg het topic nu al vanaf het begin.

Wat mij nu verbaasd is dat tot nu toe nog geen één van de klagers juridische stappen heeft ondernomen of serieus plannen heeft geuit om deze te nemen.

Voorlopig blijft het bij een eindeloos gezever en herhalen van al dan niet terechte standpunten en meningen.

Waarom zouden ze juridische stappen ondernemen? De meesten hebben gewoon weer beeld via een payserver, dus waarom zouden ze nog moeite doen?

Alle moeite van Canal Digitaal is vergeefs geweest en ze hebben de commerciële share-aanbieders meer geld en macht in handen gegeven.

De mensen die naar een paar familieleden of naar een paar vrienden sharden, die hebben hun abbo opgezegd en zich ook aangesloten.

Het is toch wel duidelijk dat dit topic in zijn geheel stil is gevallen op het moment dat ieder weer beeld heeft?

 

Het zijn een stelletje uien daar bij die M7 groep, ze hebben precies het tegenovergestelde bereikt van wat hun doel was. :D :D

Nogmaals, de enige manier om de piraterij aan te pakken, is simpelweg kostenbesparing door minder aan film en geluidsrechten te betalen, wat trouwens al 10 jaar uit de tijd is, en de abonnementsgelden op een kwart zetten.

Dan verdienen de over het paard getilde acteurs maar een miljoentje of 100 minder per jaar.. Het is toch van den zotte!!!

 

Bespaar op transponderkosten en weet ik al niet, maar zorg ervoor dat een volledig abonnement iets van 20 euro kost, inclusief HD en betaal voor die eredefietsbel live kanalen gewoon 2 euro extra. Dan verdienen die voetballers maar gewoon een modaal salaris in plaats van miljoenen.

Echt, het is één grote doorgeschoten ballenzooi. :)

 

In plaats dat ze zich gaan richten op het bestrijden van de piraterij, wat ze nooit en te nimmer zal lukken, laten de providers maar eens flink kosten gaan besparen zodat de normale consument geen reden meer heeft om er een "gratis kijksport" van te maken.

Zolang er betaal tv is, is er piraterij en dat al ruim 30 jaar!!!!!!

Nog nooit hebben de filmaanbieders, die natuurlijk zoveel mogelijk geld willen verdienen, succes geboekt in hun strijd tegen de piraterij.

 

Dus als jullie zonodig actie willen gaan voeren, doe dat dan bij de bron en niet tegen een paar tv distributeurs!! :cool: :cool:

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen waar bijvoorbeeld onterecht kaarten zijn uitgeschakeld.

Die kunnen hun abbo toch opzeggen en ook een payserver benaderen?? :D :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kunnen hun abbo toch opzeggen en ook een payserver benaderen?? :D :D

 

 

Dit onderwerp gaat de verkeerde kant op.

 

Dat het bij de M7 een stelletje uien zijn wisten we al langer.

Maar om openlijk op te roepen om naar een payserver te gaan gaat echt te ver.

 

Er zijn nog steeds heel veel mensen ( waaronder ook ik ) die normaal beeld willen en willen betalen voor wat ze kijken.

Dat we daarlangs ook nog intern het een en ander ritselen is het volgende en zien we als hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat de grote hamvraag blijft is, komt de oplossing er wel ??? , veel mensen zullen het geduld niet op kunnen brengen tot er heel heel heel misschien wat gaat veranderen bij CD die zullen geen maanden of langer gaan wachten voor hier de juiste oplossingen voor gaan komen , als ze uberhaupt al gaan komen , dat ze nu al naar oplossingen zoeken die misschien niet geheel volgens de wet zijn had je kunnen verwachten, niet dat het daarom goed te praten is , maar laten we eerlijk zijn CD doet toch ook maar waar ze zin in hebben , je kan het van beide kanten zien , wie een bal kaatst kan hem terug verwachten dat geld zowel voor CD als ook voor hun abonnees

 

Als CD al helemaal NIET de moeite neemt om naar hun abonnees te luisteren en er in overleg proberen uit te komen heb je meer kans van slagen dan dat ze gewoon maar doen waar ze zelf zin in hebben en schijt hebben aan het Abonnees, zonder ze eerst goed op de hoogte te stellen en ook zo eerlijk te zijn om dit naar buiten te brengen op hun site of waar dan ook,

 

Medelijden hoef je hiermee allerminst te hebben. zo zullen er veel denken en geef ze ongelijk ?

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lezen jullie niet goed. Maar dat maakt mij niks uit, liever dit soort opmerkingen zou ik haast zeggen. Maar denken jullie nu echt dat ik hier netjes mijn kaarten open en bloot op tafel leg. Ik ben wel goed maar niet gek. Trouwens als jullie vinden dat er meer moet gebeuren zoals jurgen voorstelt ik hou jullie niet tegen graag zelfs.

 

Beter geen berichtgeving als zulke berichtgeving Joop want hoe wil je nu medewerking aan iemand vragen als die van niets mag weten.

Trouwens is heel dit topic vrij onleesbaar geworden , brieven,advocaten veel geroep en gissingen en noem maar op , ik heb echter van al die verzonden brieven in de kranten nog geen letter gelezen .

Uitgezonderd enkele beleefdheidsantwoorden van wat Politici die graag terug herverkozen willen worden zul je ook niet moeten verwachten vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Egypt,

 

Op zich zou ik zelfs heel graag informatie verstrekken over hetgeen ik in deze doe. Alleen het probleem is dat bekend is dat CD hier dapper meeleest en het niet schuwt om mensen lastig te vallen als ze daartoe kans zien als het hen te heet onder de voeten wordt. Daarnaast zou ik zo onze eigen ruiten ingooien qua kansen en mogelijkheden.

 

Daarnaast valt het mij op dat er toch een grote mate van verwend kinder en toetsenbordridders niveau heerst. Wat ik daarmee bedoel is dat velen (niet iedereen) zoiets heeft van ik wil het nu want ik kan niet langer wachten en zoiets hebben van laat het vooral een ander doen dan roep ik wel dat allemaal verkeerd is en dat het veel beter kan. Daarnaast heb ik bemerkt dat er een mensen reageren die voor de limitering zijn (zelf zeker geen CD-fan zijn) dit dan ook de hemel inprijzen bijkans, maar ondertussen zelf op bepaalde vlakken direct of indirect (zeer) actief zijn met zaken die providers niet echt waarderen. Vul dit aan met die groep mensen die menen te moeten bepalen dat wat voor hen goed genoeg is dat dit dan ook voor een ander goed genoeg moet zijn en vervolgens veelal met onheuse argumenten komen en niet willen lijken te begrijpen dat er ook zoiets is als ieder zijn mening zonder die ander vervolgens te moeten verketteren. Daarnaast zijn hier ook geluiden te horen waarvan meer dan aannemelijk is dat die gestuurd worden vanuit de hoek van CD/TVV/M7.

 

Ja dan is het soms zo dat een actie iets langer duurt dan je zou willen (er zijn zaken geweest waar ik bijna 7 jaar mee bezig ben geweest alvorens het gewenste resultaat werd bereikt). Nou hoop ik ook echt niet dat dit hier zo zal zijn. Maar mocht het te langzaam gaan dan moeten die mensen die ongeduldig zijn ook bedenken dat dit pas de 3de week is dat in NL de limitering is. Alvorens dan soms toch wel logge mechanisme in werking treden duurt dat wel even. Het enige dat dan helpt is dat degenen die zich ergeren dat het zo lang duurt zelf bedenken hé zou ik ook wat kunnen doen? Dit dan inplaats van met de wolven in het bos te gaan zitten huilen tegen de maan. Vooral nog zwartgalliger opties de wereld in te slingeren om maar vooral een excuus te hebben om niets te doen of mensen voor te houden dat ze toch er niks tegen kunnen of moeten willen doen.

 

Ooit geleerd dat een dictator vele nodig heeft om aan de macht te blijven, maar dat er slechts weinige nodig zijn om het tij te doen keren.

 

Wat je aangeeft dat het topic vrij onduidelijk is geworden door de vele verschillende soorten berichtgeving door elkaar dat klopt. Maar je zou de ellende niet willen delen met de moderators en board beheerder die zij over zich heen krijgen als er (duidelijk niet ter zake doende of heel duidelijk gestuurde/desinformatieve) berichtgeving zou worden verwijderd. Dan zijn de plaatsers daarvan zo volledig onschuldig als een pas geboren lam en zo onheus behandeld, je zou pardoes een bedelactie beginnen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat de mensen die hier mee bezig zijn om het recht of onrecht.Weet niet of jullie al eens met de rechtspraak te maken gehad hebben???Zo ja weet je ook dat dit echt niet in 14 dagen te realiseren is .Nee daar gaat wel even langer over heen.Een eerste vereiste is om niet je tegenpartij al schuldig te verklaren voor hij is veroordeeld.De enige manier is om beslagen ten ijs te komen en de rechter te overtuigen van je gelijk.Als jullie dit in 3 weken voor elkaar kunnen krijgen heeft een ieder daar heel veel bewondering voor.Helaas weet ik en ook jullie dat dit niet te verwezenlijken is.

Als je dan zelf vind dat je bij een pay server beter af bent moet je dit gewoon doen.Maar ga dan niet de mensen hier die iets op een legale wijze proberen voor elkaar te krijgen af lopen zeiken,en ga lekker bij de pay server kijken omdat dit je te lang duurt.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kunnen hun abbo toch opzeggen en ook een payserver benaderen?? :D :D

 

Wat voor mij dan onduidelijk is:

 

Hoe kan een payserver wel garanderen dat er geen beelduitval is?? Een payserver maakt toch ook gebruik van CDS kaarten en zouden deze ook na 4+ benaderingen op zwart gaan??

 

Of heb ik ergens iets gemist?

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gerecht is het laatste middel

 

eerst moet je onderling proberen tot een oplossing komen ,doe je

die pogingen niet kan het gerecht zelfs de zaak niet aannemen.

 

mijn vraag wat is ondernomen

telefoon gesprekken,faxen,e-mail,briefen enz.

 

inhoudelijk vraag ik niets maar wat is ondernomen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...