Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


Wat voor mij dan onduidelijk is:

 

Hoe kan een payserver wel garanderen dat er geen beelduitval is?? Een payserver maakt toch ook gebruik van CDS kaarten en zouden deze ook na 4+ benaderingen op zwart gaan??

 

Of heb ik ergens iets gemist?

de meeste servers hebben meer als 1000 kaarten onbord en heb je op hd geen beeld schakel je over op sd

en garatie geven ze niet ja 2 dgn de meeste

aangepast door uniden

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moonchild,

 

Op zich snap ik je vraag. Echter die speelt in deze geen enkele rol. Het is niet aan client om zich vragen te stellen over de rechten van provider in deze. Provider is met client een contract aangegaan onder het B's of NL's recht en daarmee jegens client een verplichting aangegaan (evenals vice versa). Nu client zich aan zijn verplichting houdt (op grond van Alg Voorw niet doorgeven van signaal (dus geen kabel- of ether netwerk opzetten waarmee het signaal van provider wordt verdeeld naar 3-den eerste vraag hoe zit het dan met een GSO maar dat terzijde), geen com cs verzorgen en aan betalingsverplichting voldoen. Dient CD/TVV/M7 zich aan diens verplichting te voldoen (hetgeen impliceert dat deze diens bedrijfsvoering zodanig voorelkaar heeft dus alle benodigde licenties naar voldoening aanwezig etc) en dat is het leveren van een product zo als aangegaan bij het sluiten van het contract.

 

Ten tijde van het sluiten van het contract was het kortweg gezegd zo dat er binnenshuis ongelimiteerd gebruik mogelijk was en verondersteld mocht worden. In het contract nog in Alg Voorw of op andere wijze bij werving oid is de mogelijkheid van limitering benoemd. Hetgeen inhoudt dat er een contract is aangegaan voor een ongelimiteerde gebruiksmogelijkheid in huis van het aangebodene en dus dient provider dat ook te leveren.

 

Het bovenstaande maakt dat anderen en ik menen terecht te ageren tegen een irreeële maatregel zeker daar nu heel duidelijk is dat deze niet werkt tov het voorgewende doel en toch in stand wordt gehouden vanwege een onbedoeld neveneffect waarvan alleen provider beter wordt en velen zeer benadeeld.

 

Groeten Joop

 

ps je hoeft niet tot E of F of wat dan ook te behoren/gerekend te worden om een (leuke) vraag te stellen. Vragen zijn altijd welkom. Zeker als die oprecht zijn.

aangepast door joop001
Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt toch vrije hardware keuze bij hun dus inderdaad maakt het dus niet uit welk hardware je gebruikt en komt nog bij dat het altijd gewerkt heeft.

Jij mag van hun kiezen wat je wil, voorlopig nog dan. Maar de fabrikant van de ontvanger moet zich aan de regels houden. Anders wordt hun spul, bv op een beurs, in beslag genomen.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joop001,

dank voor je antwoord. Toch blijf ik me afvragen in hoeverre CD in hun algemene voorwaarden rekening dient te houden met inventiviteit van hobbyiesten. Ook zie ik regelmatig terugkomen dat de directeur van CD (Tensen?) dit huisvlijt goed heeft gekeurd. Staat dit ergens ook zwart op wit? Indien ja, dan is dit voor jullie/ons een belangrijk punt en heeft CD een en ander aan Nagra uit te leggen.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met het abonnement "koop" je het recht om de programma's binnen de huiselijke kring te bekijken, er staat nergens een restrictie in de voorwaarden van die firma dat dit niet mag.

Ze (die firma) , zijn gewoon op een wijze aan het werk gegaan met als gevolg dat een ieder die een abonnement gekocht heeft nu baald van de onterechte restricties die ze nu uitvoeren.

Dus al heb je 2,5 of meer ontvangers in de "huiselijke" kring staan (onderling verbonden) voor het bekijken van de programma's ben je niet onwettig bezig,

 

En voor moonchild, pace was licentienemer van het mediaguard conditional system toen ze uitkwamen met de puma waarop je meerdere kanalen tegelijk kon ontvangen en decoderen.

Nadien heeft de techniek niet stilgestaan en komen er nieuwe en betere receivers op de markt.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor moonchild, pace was licentienemer van het mediaguard conditional system toen ze uitkwamen met de puma waarop je meerdere kanalen tegelijk kon ontvangen en decoderen.

Nadien heeft de techniek niet stilgestaan en komen er nieuwe en betere receivers op de markt.

De huidige limitering heeft alleen betrekking op de "seca3" kaarten van Nagra/Kudelski. Kan een Pace Puma hiermee werken? Ik ben niet erg op de hoogte wat ontvangers betreft.

Ik gun trouwens iedereen om zoveel mogelijk kanalen tegelijk te kijken!

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat staat zwart op wit in een interview van hem aan Totaaltv.7/12/11

 

Echter wie is ons gezien jouw woordkeuze jullie/ons (mag ook per pm). Daarnaast op het moment dat je een cam koopt en die in je ontvanger schuift werkt dat en daarmee ook de verdeling van het decoderingssignaal naa de andere ontvangers.

 

Joop

aangepast door joop001
Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige limitering heeft alleen betrekking op de "seca3" kaarten van Nagra/Kudelski. Kan een Pace Puma hiermee werken? Ik ben niet erg op de hoogte wat ontvangers betreft.

 

Dat ding is, in de huidige tijd, zo oud als de weg naar Rome, ik zou hem van zolder moeten halen om te kijken of ik er nog iets mee kan maar ja daar heb ik weinig zin in zoals je kunt begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil 1 ding vertellen dat de grote jongens het verhaal van chid's volledig onder de knie hebben.

Die gaan gewoon door en verdienen nog veel meer euro's vanaf nu.

 

En wat joop001 zegt de mensen die in huis de boel voor elkaar willen hebben alleen gestraft worden !

aangepast door Mercedes_SLK
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik al 100 en een keer gezegt ,de grote jongens in het buitenland worden nog groter, krijgen nog meer klanten en verdienen nog meer geld over de rug van canaal digitaal. Canaal digitaal doet nergens wat op uit ,ze hebben een plaat van hier tot tokio voor de kop, het bedrijf word geleid door een stelletje ezels. WIE NIET HOREN WIL ,MOET MAAR VOELEN.

aangepast door devisser
Link naar reactie
Delen op andere sites

WIE NIET HOREN WIL ,MOET MAAR VOELEN.

 

inderdaad ik denk dat ze niet eens weten hoe zwak ze staan (ingebeeld/boven de wet)

 

als je de vonissen leest tegen CD dan ruik je duidelijk dat de rechters de

handelswijze van CD beneden alle pijl vind

 

Min. EZ vind handelswijze ook niet zo goed omdat mondelinge afspraken niet na gekomen worden

 

Ik ga eens in de dosiers van de opta neuzen daar zal CD ook wel voor komen

aangepast door pukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...