Ga naar inhoud


CanalDigitaal onderneemt actie tegen card sharing


droomboxer

Aanbevolen berichten


  • Moderator

da's dan niet helemaal eerlijk. De kosten voor het kaartje staan daar niet bij, en de activatie kosten ook niet. En wil je op die 2e kaart ook hd, dan mag daar nog eens 5,- extra bij. Zou wel wat zijn overigens dat je gewoon 2 chids extra zou kunnen afnemen voor 1.50 extra per maand, maar dat zullen ze canal digitaal kennende hier niet mee bedoelen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet misleidend als de als de adverteerder de waarheid zegt :D

 

Aan verkoper van digitenne de vraag gesteld waarom hun zo duur waren in verhouding met de gegevens die ik bij die firma zag, had de gegevens gevonden door op digitenne te zoeken en zo kwam ik op die site zei ik.

 

De betreffende pagina is door die verkoper bekeken en die vertelde dat de kosten van KPN all-in zijn en dat bij die firma er nog bijna 100 euro bij komt, kaartje en administratie kosten.

De verkoper zou het wel intern gaan overleggen en naar hogerhand doorspelen, zou leuk zijn als dat doorgaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan verkoper van digitenne de vraag gesteld waarom hun zo duur waren in verhouding met de gegevens die ik bij die firma zag, had de gegevens gevonden door op digitenne te zoeken en zo kwam ik op die site zei ik.

 

De betreffende pagina is door die verkoper bekeken en die vertelde dat de kosten van KPN all-in zijn en dat bij die firma er nog bijna 100 euro bij komt, kaartje en administratie kosten.

De verkoper zou het wel intern gaan overleggen en naar hogerhand doorspelen, zou leuk zijn als dat doorgaat.

 

Plus dat je bij kpn 3 kaartjes krijgt bij 1 abbo en die 4 euro die er staat is de huur voor een cam of een ontvanger als je dat wilt ,maar hoeft natuurlijk niet.

 

Dus kloppen doet het zoenzo niet op die site

aangepast door Meega1

Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

da's dan niet helemaal eerlijk. De kosten voor het kaartje staan daar niet bij, en de activatie kosten ook niet. En wil je op die 2e kaart ook hd, dan mag daar nog eens 5,- extra bij. Zou wel wat zijn overigens dat je gewoon 2 chids extra zou kunnen afnemen voor 1.50 extra per maand, maar dat zullen ze canal digitaal kennende hier niet mee bedoelen.

 

Dat is dan niet eerlijk is nog zachtjes uitgedrukt!

 

Man, wat laten ze zich hier weer eens kennen zeg!

 

Vergelijking gaat helemaal mank, ze moeten zich sowieso niet met Digitenne vergelijken, als ze zich zo graag met KPN willen vergelijken dan moeten ze dat doen met ITV van KPN want dat zijn twee vergelijkbare grootheden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man, wat laten ze zich hier weer eens kennen zeg!

 

.

 

Ben het helemaal met je eens wat is het toch een stelletje zielige bij elkaar geraapt zooitje ongeregeld , als je met zoiets op de proppen moet komen om te kunnen concurreren dan zou je je als bedrijf moeten schamen en niet alleen dat maar het lijken nu net kinderen, diep triest dat hele CD ,

aangepast door greevels
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag weer on topic,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...